Neuh, dat was geil!quote:Op zondag 4 november 2007 12:51 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik had die wijn niet met een trechter in je keel mogen gieten.![]()
quote:Op zondag 4 november 2007 12:53 schreef APK het volgende:
[..]
Neuh, dat was geil!![]()
Maar als vrouw moet je je verantwoordelijkheden kennen en om 01.00 uur zeggen: "Slapen Tarzan!"![]()
![]()
Paprika of light ?quote:Op zondag 4 november 2007 15:44 schreef Peter6000 het volgende:
Zo, ik heb 350 kalorieën verbrand op de sportschool.![]()
Dat is zo`n 60 gram chips.![]()
Of naturel of bolognese.quote:
Werkt beter in de zin van: dat je er sneller genoeg van hebt? Maar dan ben je pas echt fout bezig, want volgens mij is het de bedoeling dat je er van geniet, en het niet zeg maar een soort preoccupatie wordtquote:Op zondag 4 november 2007 15:51 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Of naturel of bolognese.
Je kan het beste geen light chips eten, want dan heb je kans dat je teveel eet.
Dus een gewone zak werkt beter.![]()
![]()
quote:Op zondag 4 november 2007 15:55 schreef PH52 het volgende:
[..]
Maar dan ben je pas echt fout bezig, want volgens mij is het de bedoeling dat je er van geniet, en het niet zeg maar een soort preoccupatie wordt![]()
Ik word altijd zo depri van al die frisse wijven bij de sportschool.quote:Op zondag 4 november 2007 15:44 schreef Peter6000 het volgende:
Zo, ik heb 350 kalorieën verbrand op de sportschool.![]()
Jij bent homo?. Ik kom nooit in de portschool vanwege de gespierde kerels die daar rondpompenquote:Op zondag 4 november 2007 16:04 schreef APK het volgende:
[..]
Ik word altijd zo depri van al die frisse wijven bij de sportschool.
Aftakeling en dood.quote:Op zondag 4 november 2007 16:04 schreef APK het volgende:
[..]
Ik word altijd zo depri van al die frisse wijven bij de sportschool.
Klopt. Vragen ze namens de gemeente of ze ouders kunnen helpen bij de opvoeding van hun kind !!quote:Op zondag 4 november 2007 16:14 schreef Peter6000 het volgende:
Op Nederland 2 is Premtime trouwens bezig, over interventieteams.
Zoals meestal is het weer een vermakelijke uitzending.
Stoer, en blijf je dan liggen ofzo, lijkt me redelijk gevaarlijk om iets naar beneden te trekken als je er onder ligt ?quote:Op zondag 4 november 2007 16:13 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Aftakeling en dood.
Ik zit in het proces van acceptatie dat ik kaal aan het worden ben, en dat mijn knieën gedeeltelijk versleten zijn.
Maar ik kan wel 50 kilo naar beneden trekken.![]()
Ik ben een vraagteken vergetenquote:
Word Prem weer bekogeld door zo'n lief medelandertje?quote:Op zondag 4 november 2007 16:14 schreef Peter6000 het volgende:
Op Nederland 2 is Premtime trouwens bezig, over interventieteams.
Zoals meestal is het weer een vermakelijke uitzending.
Daarop volgt logischerwijs de vraag: Heb jij iets tegen homo's?quote:Op zondag 4 november 2007 16:35 schreef PH52 het volgende:
[..]
Ik ben een vraagteken vergeten, en een t.
Hoezo, heb jij iets tegen Marokkanen ?
Taatjequote:Op zondag 4 november 2007 17:37 schreef Talitha het volgende:
Enne? Iedereen is burgerlijk zijn avondeten naar binnen aan het werken?
Laat ik ook maar ff iets warms klaarmaken.![]()
Om half 6?quote:Op zondag 4 november 2007 17:37 schreef Talitha het volgende:
Maar wij staan lekker bovenaan.quote:Op zondag 4 november 2007 17:50 schreef Gert het volgende:
Wieder da.
In de tweede helft was het een kwartiertje wel aardig.![]()
waarop zich dan weer de vraag opwerpt of jij iets hebt tegen mensen die iets tegen homo's hebben, dan wel de conclusie mag worden getrokken dat jij er vanuit gaat dat mensen per definitie "iets" tegen iemand zouden moeten hebben. Wat dan op zich weer een beeld geeft van de tunnelvisie van sommige mensen,quote:Op zondag 4 november 2007 17:14 schreef mootie het volgende:
[..]
Daarop volgt logischerwijs de vraag: Heb jij iets tegen homo's?
Heej Talitha. Vergeet niet morgen ff Demins te feliciterenquote:Op zondag 4 november 2007 17:37 schreef Talitha het volgende:
Geniet er nog maar even van.quote:
Wie heeft die smiley ook alweer gemaakt?quote:
Niet goed?quote:
Lekker gebromt?quote:Op zondag 4 november 2007 17:48 schreef Veulen het volgende:
Het is koud buiten, en het is nog kouder als je een stukje gaat brommen zonder handschoenen![]()
PH-tje!quote:Op zondag 4 november 2007 17:58 schreef PH52 het volgende:
[..]
Heej Talitha. Vergeet niet morgen ff Demins te feliciteren![]()
Ik dacht dat dat sinds 1971 voorbij was en we meer mediterraan gingen leven.quote:Op zondag 4 november 2007 18:06 schreef Talitha het volgende:
Niet goed?Ik dacht dat MAVO-moeders altijd rond die tijd gaan koken?
Ik ben van 1972, dus dat heb ik net gemist.quote:Op zondag 4 november 2007 18:09 schreef APK het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat sinds 1971 voorbij was en we meer mediterraan gingen leven.
Meestal om een uur of negen en vandaag gaat deze Jamie Oliver aan de runderreepjes met Teriyakisaus, gevolgd door een Hollandse- en Wortelrauwkostmix met jus d'orangedressing.quote:Op zondag 4 november 2007 18:15 schreef Talitha het volgende:
Hoe laat ga jij dan eten? En belangrijker: wat ga je eten?
Nachtzuster, op mijn verzoek.quote:Op zondag 4 november 2007 18:04 schreef APK het volgende:
[..]
Wie heeft die smiley ook alweer gemaakt?
De buurvrouw
Was je cheerleader in de kuip?quote:Op zondag 4 november 2007 18:24 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Mot ik straks nog naar RTL kijken om jou naar mij te zien zwaaien?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |