Als je 'm nog niet al te lang geleden hebt gepost kan je altijd nog editten?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 19:52 schreef tuinfluiter het volgende:
Is het mogelijk dat ik nog iets kan veranderen in het streamverslag,
het laatste gedeelte van de aanvulling stikt van de tikfouten, ik zat nog middenin het laatste gedeelte
maar kreeg een verdrietig persoon thuis en toen verliep de 2 dagen-verandertijd
van het streamverslag en nu is het niet meer te veranderen, ik maak wel meer tikfouten,
maar deze zijn slordig omdat ik het nog niet goed had nagekeken.......
Eventueel, bied ik aan dat de laatste 20 regels verwijderd mogen worden, dan tik ik het wel opnieuw.
Dank u vriendelijk.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 19:56 schreef APK het volgende:
En dit knopje: [ afbeelding ] in de oude layout.
Gij zijt 'ne nobel stuk gevogelte.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:02 schreef tuinfluiter het volgende:
Je kunt die 20 regels selecteren en plakken + in een nieuwe post zetten, ze daar verbeteren en de regels uit je oude post laten verwijderen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:02 schreef tuinfluiter het volgende:
Kleinzusje het gaat om eventueel 20 regels die dan weg mogen.
APKquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:51 schreef APK het volgende:
Maar euh, 'hoer' -en een bijvoegelijk naamwoord daarvoor- mag je dus tegenwoordig gewoon zeggen?
En dan niet gewoon het woord 'hoer' maar in een met haat gevulde context.
Just asking, zodat ik -als het mag- even in de COS ga huishouden.
Sorry Gert en bedankt voor je hulp,quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:08 schreef Gert het volgende:
Of mooier nog: PM me de verbeterde versie terug dan voeg ik ze weer toe.
Omdat ik niet kan zien dat jij door fok! bestraft bent.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:35 schreef kleinzusje het volgende:
APK
Ik wil je echt oprecht vragen om daar niet op terug te komen. Er is mij zeer duidelijk gemaakt wat ik wel en niet mag zeggen en de teksten zijn verwijderd.
Tevens is het iets tussen mij en een user...........
Het doet me pijn dat er keer op keer op wordt terug gekomen, terwijl ik mn les heb geleerd. Mocht je mij willen straffen voor iets waar ik door FOK al voor ben gestraft.............. dan vraag ik me af waarom ?
Geen idee over welke post je het hebt, maar Disana had de post met het screenshot waarin jij zei dat iemand -volgens jou- een 'onoprechte hoer' is zelf verwijderd.quote:Nou, die post van de desbetreffende user over mij staat er nog steeds.
Daar heb je het zelf naar gemaakt.quote:Jouw opmerking ( en nog andere dingen die ik van je lees de laatste dagen) voelen als een persoonlijke aanval aan mijn adres................... dat steekt me.
Als ik nog 1x een opmerking maak die buiten het boekje gaat is men van mij af.
Fine.quote:Misschien kun je zo aardig zijn voor mij en dit onderwerp laten rusten + me de tijd gunnen om me weer ok te gedragen.
Dank je wel
Kleinzusje
fok is groter dan een paar individuen.quote:edit: Ik snap dat iets wat ik tegen een ander zeg je wat doet, maar ik heb jou niks gedaan.
Nee, onder instellingen kies je voor de optie "berichten van iedereen kunnen ontvangen". Tenminste, als je dat wilt. Het is niet echt nodig, want mods kunnen ook PM's sturen naar mensen die hun inbox niet hebben geactiveerd. Dus als het goed is, zie je nu twee berichten van mij.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:09 schreef tuinfluiter het volgende:
Moet ik Buddie aanklikken en dan ik activeer aanklikken?
wat mij betreft....quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:35 schreef Jappie het volgende:
Mag je hier ook uitbundig pret hebben om iets wat je geheel toevallig bent tegengekomen op teletekst pagina 666 van RTL7 ?![]()
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:35 schreef Jappie het volgende:
Mag je hier ook uitbundig pret hebben om iets wat je geheel toevallig bent tegengekomen op teletekst pagina 666 van RTL7 ?![]()
Gokje: staan daar voetbal-uitslagen?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:35 schreef Jappie het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |