Huub en Lieke hebben gewoon samen het uitje besproken hoor...Huub wil gewoon voor het naar bed gaan even weer in zijn normale ritme komen....Brian doet dat ook...die gaat nog eventjes gitaar spelenquote:Op zondag 11 november 2007 04:45 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Tja, je kunt Lieke ff 'n knuffel geven (hoeft niet eens sex te zijn) of je gaat verder in 'n Harry Potter of zo .....
[ afbeelding ]
trusten!! ook dit is MIJN laatste for the nite !!quote:Op zondag 11 november 2007 04:46 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik ga er vandoor, dit wordt uitslapen tot 1600 uur morgen ....
Maar 's avonds komt Cora op bezoek voor Jaap gelukkig.
Morgenvroeg .... 11 uur. Japio wilde haar laten komen voordat alle anderen wakker waren !quote:Op zondag 11 november 2007 04:46 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik ga er vandoor, dit wordt uitslapen tot 1600 uur morgen ....
Maar 's avonds komt Cora op bezoek voor Jaap gelukkig.
Je kunt ook 'n uurtje naar bed voor het slapen gaan .......quote:Op zondag 11 november 2007 04:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Huub moet gewoon ff bijkomen van de trip.. Heb ik ook altijd als ik uit ben geweest.. Gewoon ff thuis chillen.. Ik kan ook nooit direct naar bed ..Mits ze me er in leggen
Top verwoord BSOL! zo denk ik er ook over.. Lets sleep and rest ..quote:Op zondag 11 november 2007 04:50 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Wat mij betreft staat het meest essentiele deel van de nacht wel weer vastegelegd in verhaal en caps. De ochtendploeg heeft in ieder geval na de hele saaie avond nog wat te lezen. Ik steek m'n laatste biertje op en trek nog één sigaretje open, maar dan ben ik weg![]()
Truste allemaal.
Lieke denkt er kennelijk anders over en komt even voorzichtig .....quote:Op zondag 11 november 2007 04:49 schreef riri het volgende:
[..]
Huub en Lieke hebben gewoon samen het uitje besproken hoor...Huub wil gewoon voor het naar bed gaan even weer in zijn normale ritme komen....Brian doet dat ook...die gaat nog eventjes gitaar spelen
quote:Op zondag 11 november 2007 04:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Top verwoord BSOL! zo denk ik er ook over.. Lets sleep and rest ..
Was dat nu net dat ik ff mn tanden poetste??quote:Op zondag 11 november 2007 04:54 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Lieke denkt er kennelijk anders over en komt even voorzichtig .....
[ afbeelding ]
Yep, de cap is van 2007-11-11 04:53:25quote:Op zondag 11 november 2007 04:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Was dat nu net dat ik ff mn tanden poetste??
Tja, wat zou jij nu bedoeld hebben ?quote:Op zondag 11 november 2007 05:01 schreef chufi het volgende:
Er volgde in elk geval geen oerverlange discussie ..
Visie van mijn kant ..... Enige voorzichtigheid bij het woord 'gezellig' ..... Huub wil nu iets terwijl Lieke echt wil slapen. 'n Uurtje geleden schikte het hem niet zo, toen was z'n 'Harry Potter' belangrijjker .....quote:Op zondag 11 november 2007 05:53 schreef eusjuh het volgende:
Huub en lieke liggen nog steeds gezellig te kletsen.De overige bewoners slapen
Dat dacht hij ook ......quote:Op zondag 11 november 2007 06:05 schreef eusjuh het volgende:
Zie wat je wil zien zeg ik altijd maar
'n Uurtje geleden kwam Lieke hem toch al ophalen. Had ze dat maar moeten laten, he.quote:Op zondag 11 november 2007 06:01 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Visie van mijn kant ..... Enige voorzichtigheid bij het woord 'gezellig' ..... Huub wil nu iets terwijl Lieke echt wil slapen. 'n Uurtje geleden schikte het hem niet zo, toen was z'n 'Harry Potter' belangrijjker .....
Huub draait zich pissig om omdat Lieke nu niet wil .........
[ afbeelding ]
Steeds dichter bij een spetterende ruzie ...... Of een spetterende ruzie steeds dichter bij ......quote:Op zondag 11 november 2007 06:07 schreef tipsch het volgende:
[..]
'n Uurtje geleden kwam Lieke hem toch al ophalen. Had ze dat maar moeten laten, he.![]()
Dat hadden ze bij die RAT moeten doen.quote:Op zondag 11 november 2007 03:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Iemand heeft een glas bier naar Huub gegooid toen hij op het podium stond. Het publiek wees de dader aan. Verder was Huub blij dat hij de DGK security bij zich had, want het was bizar en best intimiderend.
gisteren stond de weegschaal op 166kgquote:Op zondag 11 november 2007 10:06 schreef grazygirl het volgende:
Nando komt zeker vandaag? Hoeveel zou Jaap nu wegen?
Ik las hier ergens dat ze vanavond pas zou komen.quote:Op zondag 11 november 2007 10:24 schreef Kaleddis het volgende:
Hoe laat kwam Cora ? 11.00 toch ? Benieuwd of we het deze keer wel te zien krijgen ....
Vanochtend om 11 uur, heeft Jaap express gedaan, omdat iedereen dan nog slaapt.quote:Op zondag 11 november 2007 10:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik las hier ergens dat ze vanavond pas zou komen.
Ok, dus toch.quote:Op zondag 11 november 2007 10:42 schreef petraa het volgende:
[..]
Vanochtend om 11 uur, heeft Jaap express gedaan, omdat iedereen dan nog slaapt.
quote:Op zondag 11 november 2007 11:08 schreef Varen het volgende:
Cora vraagt aan Jaap wat hij wil drinken.
Ze zitten op Jaap zijn bed. Jaap leest een brief. Het ziet er niet uit als een romantisch samenzijn.
Ze vraagt aan Jaap wat hij gegeten heeft, blijkbaar ruikt hij niet lekker uit de mond.
Cora vindt Jaap een wintertype. Hij moet aan de styliste vragen naar andere kleuren.
quote:Op zondag 11 november 2007 11:10 schreef Py het volgende:
![]()
Ik ben vast zo vrij geweest:
[COS #2825] Cora is in tha house
mailtje helpt wel, kreeg een linkje voor een week streams.quote:Op zondag 11 november 2007 11:16 schreef AnTjUh het volgende:
tegenwoordig kunnen we van 1 maand streams misschien 20 dagen in totaal kijken
moe wordt je ervan bah
Nee ik nietquote:Op zondag 11 november 2007 11:27 schreef petraa het volgende:
En nog gehoord wat Brian bij Huub of Lieke heeft gedaan ? of zat toen de SL erop ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |