Dat hadden ze bij die RAT moeten doen.quote:Op zondag 11 november 2007 03:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Iemand heeft een glas bier naar Huub gegooid toen hij op het podium stond. Het publiek wees de dader aan. Verder was Huub blij dat hij de DGK security bij zich had, want het was bizar en best intimiderend.
gisteren stond de weegschaal op 166kgquote:Op zondag 11 november 2007 10:06 schreef grazygirl het volgende:
Nando komt zeker vandaag? Hoeveel zou Jaap nu wegen?
Ik las hier ergens dat ze vanavond pas zou komen.quote:Op zondag 11 november 2007 10:24 schreef Kaleddis het volgende:
Hoe laat kwam Cora ? 11.00 toch ? Benieuwd of we het deze keer wel te zien krijgen ....
Vanochtend om 11 uur, heeft Jaap express gedaan, omdat iedereen dan nog slaapt.quote:Op zondag 11 november 2007 10:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik las hier ergens dat ze vanavond pas zou komen.
Ok, dus toch.quote:Op zondag 11 november 2007 10:42 schreef petraa het volgende:
[..]
Vanochtend om 11 uur, heeft Jaap express gedaan, omdat iedereen dan nog slaapt.
quote:Op zondag 11 november 2007 11:08 schreef Varen het volgende:
Cora vraagt aan Jaap wat hij wil drinken.
Ze zitten op Jaap zijn bed. Jaap leest een brief. Het ziet er niet uit als een romantisch samenzijn.
Ze vraagt aan Jaap wat hij gegeten heeft, blijkbaar ruikt hij niet lekker uit de mond.
Cora vindt Jaap een wintertype. Hij moet aan de styliste vragen naar andere kleuren.
quote:Op zondag 11 november 2007 11:10 schreef Py het volgende:
![]()
Ik ben vast zo vrij geweest:
[COS #2825] Cora is in tha house
mailtje helpt wel, kreeg een linkje voor een week streams.quote:Op zondag 11 november 2007 11:16 schreef AnTjUh het volgende:
tegenwoordig kunnen we van 1 maand streams misschien 20 dagen in totaal kijken
moe wordt je ervan bah
Nee ik nietquote:Op zondag 11 november 2007 11:27 schreef petraa het volgende:
En nog gehoord wat Brian bij Huub of Lieke heeft gedaan ? of zat toen de SL erop ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |