abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54521695
vervolg op: [COS 2824] De gouden enge ziekte

Omdat de twee ideale schoonzoons moesten worden beloond wegens goed gedrag, is er een blik danseressen opengetrokken waar ze er twee van mochten uitkiezen. Dit gebeurde middels audities, waarbij de bewoners als de Idols jury de audities beoordeelde.
Twee dagen geleden sloegen Brian en Huub elkaar de hersenen nog in. Maar een blik feromonen en het vooruitzicht op een zaal vol joelende fans verbroedert blijkbaar enorm, gezien de vriendschappelijke manier waarop de heren samen de dansaudities bij de dames 'afnamen'. ('durf je ook in gewaagde kleding te dansen?' 'ben je ook aangenaam gezelschap onderweg?' 'als ik zing moeten jullie mij overal aanraken')

Dit zijn de uitverkorenen:

Deze twee danseressen vergezellen onze ideale showkandidaten voortaan naar hun schnabbels in den lande en mogen van Huub en Brian ook best hand- en spandiensten verlenen in de ritjes er naar toe.

Voor de thuisblijvers zit er niets anders op dan afwachten tot de idolen weer terug zijn. Beigen mag even niet meer na de uitbarstingen van vrijdagavond. De groepen ontwijken elkaar momenteel ietwat in afwachting van het groepsgesprek wat maandag volgt, waarin de consequenties zullen worden besproken.
Duidelijk is geworden dat Huub door het lint is gegaan nadat hij Brian iets bij Lieke zag flikken. De twee ideale schoonzoons schijnen aardig los gegaan te zijn op elkaar.

Als Brian, Huub en de danseressen thuskomen zijn ze onder de indruk.
Het optreden blijkt nogal intimiderend te zijn geweest. De beveiliging had zijn handen vol. Huub heeft uit het publiek een bierglas naar zich toegegooid gekregen. Die gast schijnt hardhandig de tent (letterlijk) uitgegooid te zijn.

De danseressen zijn blijven slapen dus daar hebben we vandaag nog een nbeetje plezier van. Vooral de blonde heeft indruk gemaakt in de cos.

Daarnet is Cora aangekomen om alle emotionele malligheden van de afgelopen dagen eens uit te spreken.

Let's COS

[ Bericht 64% gewijzigd door Py op 11-11-2007 12:21:54 ]
pi_54521917
waar blijft de op?
Goedemorgen :W
pi_54521972
Veel gebeurd de laatste dagen!
En nu zie ik 2 zwembaden.

Ik gooi ze weer uit voor onbepaalde tijd.
Go hard or go home
pi_54522043
En weer terug!!! Voor hoelang??
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
  zondag 11 november 2007 @ 11:38:33 #5
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_54522091
We weten nu dat Huub Brian op z'n hoofd geslagen heeft, dat kwam nog net voor de SL door.

Maandag een groepsgesprek, waarin "vermeende sancties", aldus VV zullen volgen.
De gebeurtenissen van de dagen daarvoor, waarin Brian Manny door de douche tieft, worden niet meegenomen in het gesprek.
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
pi_54522093
Mooi. De OP is leuker dan de streams. De Op is elke minuut weer iets anders
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
pi_54522106
Lieke een zeikwijf? Pffffff....Cora heeft er ook een handje van...
Dolf is de baas
Insaantje
  zondag 11 november 2007 @ 11:40:43 #8
168813 Marieke_B
hoe blijven we bij elkaar?
pi_54522141
Ja ze zijn weer terug...er zijn telkens streamlocks.

Het gaat nog steeds over brieven..Cora wil geen brieven in het weekend ontvangen
En over Cora's school die kan ze schijnbaar niet afmaken zolang Jaap in de kooi zit..ze vertelt over een schoolproject..gesprek met een vrouw uit Kosovo
De cursus "Omgaan met teleurstellingen" gaat helaas niet door.
pi_54522153
quote:
Op zondag 11 november 2007 11:38 schreef Dark het volgende:
We weten nu dat Huub Brian op z'n hoofd geslagen heeft, dat kwam nog net voor de SL door.

De gebeurtenissen van de dagen daarvoor, waarin Brian Manny door de douche tieft, worden niet meegenomen in het gesprek.
Precies, dus Huub zal wel exit gaan. Want ze kijken alleen naar de gebeurtenissen van vrijdag!

Brian het kindje van god doet nooit wat! Hij gooit zijn vriendinnetje niet dwars door de douche heen, hij schopt geen glas naar Dennis, hij draait geen arm van Huub om. Dit zijn dus alleen dingen die wij hebben gezien. Het schoppen en slaan van Lieke noem ik niet omdat we dat niet op beeld hebben gezien.
pi_54522159
quote:
Op zondag 11 november 2007 11:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
Mooi. De OP is leuker dan de streams. De Op is elke minuut weer iets anders
pi_54522167
Coole OP!
  zondag 11 november 2007 @ 11:43:07 #12
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_54522186
quote:
Op zondag 11 november 2007 11:38 schreef Dark het volgende:

Goedemorgen!
Ik ben heel benieuwd naar de sancties en vooral naar wie waarvoor een sanctie krijgt. Maar mijn gut feeling zegt dat ik daar teleurgesteld over ga raken .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  † In Memoriam † zondag 11 november 2007 @ 11:49:39 #13
135305 beequeen
Lost.
pi_54522289
quote:
Op zondag 11 november 2007 11:43 schreef Copycat het volgende:

[..]

Goedemorgen!
Ik ben heel benieuwd naar de sancties en vooral naar wie waarvoor een sanctie krijgt. Maar mijn gut feeling zegt dat ik daar teleurgesteld over ga raken .
Goedemorgen, ik ben bang dat Huub moet moven. Als ik Jaap hoor zeggen dat Huub Brian op zijn kop heeft geslagen en niks over wat Brian heeft gedaan.
VV doet ook zijn best Holy Brian de hemel in te prijzen, geen woord over Huub.
quote:
Brian en Huub waren gisteravond nog helemaal in de ban van hun optreden. De Antilliaan vertelde trots over het optreden. “Het was gekkenhuis”, zegt hij opgetogen als hij terug in de Villa is. De Antilliaan lijkt helemaal overdonderd te zijn van zijn populariteit onder de fans. Een ding is zeker “de rapper” is helemaal uitgeput en zal lekker slapen
.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  † In Memoriam † zondag 11 november 2007 @ 11:50:46 #14
135305 beequeen
Lost.
pi_54522308
De liefde tussen CORA en Jaap spettert van mijn beeldscherm.
― Mark Twain
  zondag 11 november 2007 @ 11:51:22 #15
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_54522325
Cora en Jaap moeten schijnbaar een bepaalde periode volkletsen voor ze offstreams verder moeten?
Prrrrr
pi_54522343
Waarom nu SL :S
  zondag 11 november 2007 @ 11:52:18 #17
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_54522350
Goffer, ga ff koffiezetten en hup weer een SL!
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
  zondag 11 november 2007 @ 11:52:55 #18
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_54522362
Oma Cora had gezegd dat Jaap ze allemaal uit elkaar hield en dat hij dat niet moest doen, liet hij ze maar elkaar in elkaar slaan dan was het snel over! En SL.
Prrrrr
  † In Memoriam † zondag 11 november 2007 @ 11:52:59 #19
135305 beequeen
Lost.
pi_54522364
En weer een SL omdat CORA zegt dat Jaap niet tussen de ruziënde stellen in moet springen maar ze elkaar in elkaar moeten laten rammen.
― Mark Twain
  zondag 11 november 2007 @ 11:53:03 #20
168813 Marieke_B
pi_54522366
Oma van Cora zegt dat Jaap heel lief is op tv. Jaap houdt de vechters uit elkaar en oma vind dat dom want als ze elkaar in elkaar slaan is het programma lekker snel afgelopen..

korte SL

nog 4 minuten..
  zondag 11 november 2007 @ 11:56:16 #21
168813 Marieke_B
pi_54522433
Ze hebben elkaar niks meer te zeggen.

Cora is boos omdat Jaap op het eind altijd bij het afscheid van die rotopmerkingen maakt zodat ze met ruzie uit elkaar gaan.
Cora wil ook geen brieven krijgen dat ze niet meer bij Jaap op bezoek mag komen..de vorige keer dat ze er was, was het 7 weken geleden..veel te lang.

Jaap weet misschien een andere manier om elkaar te zien.
  zondag 11 november 2007 @ 11:57:17 #22
168813 Marieke_B
pi_54522458
Cora wil gewoon blijven langskomen. Jaap mag niet alle beslissingen in z'n eentje nemen.
  † In Memoriam † zondag 11 november 2007 @ 11:58:33 #23
135305 beequeen
Lost.
pi_54522484
Jaap: 5,4,3,2,1, einde kwelling.
― Mark Twain
  zondag 11 november 2007 @ 11:59:34 #24
168813 Marieke_B
pi_54522501
Jaap zou voor de gein de prachtige Cossen van de nachten eens moeten lezen...dn weetie dat het totaal geen zin heeft om Cora 's nachts uit te nodigen!

(met dank aan al de nachtploeg voor alle mooie caps en verhalen)

Cora mag de CP's in de pot doen...ze ontdekt net op tijd dat Jaap er ééntje van 100 tussen heeft zitten ipv ééntje van 10..

fokking hell!
  zondag 11 november 2007 @ 12:01:39 #25
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_54522529
quote:
Op zondag 11 november 2007 11:49 schreef beequeen het volgende:

Goedemorgen, ik ben bang dat Huub moet moven. Als ik Jaap hoor zeggen dat Huub Brian op zijn kop heeft geslagen en niks over wat Brian heeft gedaan.
Ik denk dat er met 'sancties' enkel geldboetes worden bedoeld. En uiteraard een nieuwe regel die wordt ingesteld, maar enkel in bepaalde gevallen (lees: bij een aantal bewoners) streng wordt nageleefd. Dan zal Huub wel in de min eindigen en Brian krijgt een bonus omdat hij op zijn hoofd is geslagen.
Heel triest dat ze hun momentopnames zo vooringenomen kiezen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')