Precies, dus Huub zal wel exit gaan. Want ze kijken alleen naar de gebeurtenissen van vrijdag!quote:Op zondag 11 november 2007 11:38 schreef Dark het volgende:
We weten nu dat Huub Brian op z'n hoofd geslagen heeft, dat kwam nog net voor de SL door.
Maandag een groepsgesprek, waarin "vermeende sancties", aldus VV zullen volgen.
De gebeurtenissen van de dagen daarvoor, waarin Brian Manny door de douche tieft, worden niet meegenomen in het gesprek.
quote:Op zondag 11 november 2007 11:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
Mooi. De OP is leuker dan de streams. De Op is elke minuut weer iets anders![]()
![]()
Goedemorgen!quote:Op zondag 11 november 2007 11:38 schreef Dark het volgende:
We weten nu dat Huub Brian op z'n hoofd geslagen heeft, dat kwam nog net voor de SL door.
Maandag een groepsgesprek, waarin "vermeende sancties", aldus VV zullen volgen.
De gebeurtenissen van de dagen daarvoor, waarin Brian Manny door de douche tieft, worden niet meegenomen in het gesprek.
Goedemorgen, ik ben bang dat Huub moet moven. Als ik Jaap hoor zeggen dat Huub Brian op zijn kop heeft geslagen en niks over wat Brian heeft gedaan.quote:Op zondag 11 november 2007 11:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Goedemorgen!
Ik ben heel benieuwd naar de sancties en vooral naar wie waarvoor een sanctie krijgt. Maar mijn gut feeling zegt dat ik daar teleurgesteld over ga raken.
.quote:Brian en Huub waren gisteravond nog helemaal in de ban van hun optreden. De Antilliaan vertelde trots over het optreden. “Het was gekkenhuis”, zegt hij opgetogen als hij terug in de Villa is. De Antilliaan lijkt helemaal overdonderd te zijn van zijn populariteit onder de fans. Een ding is zeker “de rapper” is helemaal uitgeput en zal lekker slapen
Ik denk dat er met 'sancties' enkel geldboetes worden bedoeld. En uiteraard een nieuwe regel die wordt ingesteld, maar enkel in bepaalde gevallen (lees: bij een aantal bewoners) streng wordt nageleefd. Dan zal Huub wel in de min eindigen en Brian krijgt een bonus omdat hij op zijn hoofd is geslagen.quote:Op zondag 11 november 2007 11:49 schreef beequeen het volgende:
Goedemorgen, ik ben bang dat Huub moet moven. Als ik Jaap hoor zeggen dat Huub Brian op zijn kop heeft geslagen en niks over wat Brian heeft gedaan.
Ze hadden het gisteren toch al over 'afstand' en dat als iemand dat riep er gelijk een halve meter afstand moest komen?quote:Op zondag 11 november 2007 12:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik denk dat er met 'sancties' enkel geldboetes worden bedoeld. En uiteraard een nieuwe regel die wordt ingesteld, maar enkel in bepaalde gevallen (lees: bij een aantal bewoners) streng wordt nageleefd. Dan zal Huub wel in de min eindigen en Brian krijgt een bonus omdat hij op zijn hoofd is geslagen.
Heel triest dat ze hun momentopnames zo vooringenomen kiezen.
Ze hadden het gisteren al over de nieuwe regel..uitdagen mag niet meer. Als iemand te dichtbij komt en je wilt dat niet moet je 'Stop, dit wil ik niet' of zoiets roepen en je hand omhoog stekenquote:Op zondag 11 november 2007 12:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik denk dat er met 'sancties' enkel geldboetes worden bedoeld. En uiteraard een nieuwe regel die wordt ingesteld, maar enkel in bepaalde gevallen (lees: bij een aantal bewoners) streng wordt nageleefd. Dan zal Huub wel in de min eindigen en Brian krijgt een bonus omdat hij op zijn hoofd is geslagen.
quote:Op zondag 11 november 2007 12:05 schreef Marieke_B het volgende:
Ze hadden het gisteren al over de nieuwe regel..uitdagen mag niet meer. Als iemand te dichtbij komt en je wilt dat niet moet je 'Stop, dit wil ik niet' of zoiets roepen en je hand omhoog steken![]()
![]()
![]()
Dit kwam ik tegen op VOL. Kun je nagaan wat die wijven in petto hadden voor Lieke.quote:Op zondag 11 november 2007 12:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
quote:Het is een aganeppis show zegt Nadia volgens Amanda zijn ze shaved by the bell.
Ze mogen niet meer uitlokken...en geen discussie over voeren....Nadia is vet boos en Amanda ook door het berichtje op het screen.
Nadia: we mogen geen dingen doen die iets kunnen uitlokken.
Amanda: Dus we mogen ook geen plannetjes verzinnen om wat uit te lokken....
Amanda: de andere mogen ook geen plannen doen om iemand anders uit te lokken?
Nadia:Geen discussies niks,wat flauw..Nadia: ze willen toch ook leuke TV
quote:De dames gaan verder over een feestje geven met alcohol en mooie meiden voor Huub en ze krijgen een pinnige opmerking van achteren of ze het echt niet begrepen hebben...Nadia belt en krijgt te horen geen feestjes of drank.
Amanda is pissed....moeten ze dan gaan Pimpampetten....en dan de manier waarop....
misschien is dat het nieuwe format voor na 1 februari..als ze overgenomen worden door EOquote:Op zondag 11 november 2007 12:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, dat gaat 'm vast en zeker worden.
Ik zie het al voor me, vanaf morgen loopt iedereen de hele dag met de arm boven het hoofd.......quote:Op zondag 11 november 2007 12:05 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
Ze hadden het gisteren al over de nieuwe regel..uitdagen mag niet meer. Als iemand te dichtbij komt en je wilt dat niet moet je 'Stop, dit wil ik niet' of zoiets roepen en je hand omhoog steken![]()
![]()
![]()
Brian heeft al geoefend.quote:Op zondag 11 november 2007 12:09 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Ik zal het al voor me, vanaf morgen loopt iedereen de hele dag met de arm boven het hoofd.......![]()
Ik hoor geen rammelende armbanden meer, ze zijn weg.quote:Op zondag 11 november 2007 12:14 schreef Py het volgende:
Eej. Gaan die danseressen nu ertussen uit glippen![]()
Huub heeft echt niet "aus das blaue hinein" Brian op z'n kop getikt!quote:Op zondag 11 november 2007 12:11 schreef Marieke_B het volgende:
Nou snap ik trouwens ook waarom Brian gisteren in de chill zo nadrukkelijk zat te klagen over hoofdpijn![]()
Ze mogen kennelijk niet alleen offstream douchen maar ook ontbijten.quote:Op zondag 11 november 2007 12:14 schreef Py het volgende:
Eej. Gaan die danseressen nu ertussen uit glippen![]()
Gelukkig hebben we de plaoties nogquote:Op zondag 11 november 2007 12:18 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik hoor geen rammelende armbanden meer, ze zijn weg.![]()
Welke stream heb jij dan? Of ga je er naartoe..?quote:Op zondag 11 november 2007 12:22 schreef bosb het volgende:
Gister zeiden ze al dat ze vandaag om 12.00 weer weg moesten..... (weet niet of ze al weg zijn, ik kijk tot half 3 een andere stream: feyenoord-AJAX)
Volgende week is Nathalie er weerquote:
Dat kan toch alleen maar Flens zijn.......iemand anders kan ik niet bedenken. Waarom bosjesvrouw, geen idee.quote:Op zondag 11 november 2007 12:18 schreef Katewalker het volgende:
Vraag: Wie of wat is de/een bosjesvrouw??
Cora vroeg aan Jaap hoe het met zijn vriendin was...zijn interne vriendin...
Jaap nadenken..."oooowww je bedoelt de bosjes vrouw"
Cora lachen, "jaaa..de bosjesvrouw.."
Die komt nooit in beeld verteld Jaap Cora..die houden ze buiten beeld..
![]()
Is niemand van de redactie .quote:Op zondag 11 november 2007 12:18 schreef Katewalker het volgende:
Vraag: Wie of wat is de/een bosjesvrouw??
Cora vroeg aan Jaap hoe het met zijn vriendin was...zijn interne vriendin...
Jaap nadenken..."oooowww je bedoelt de bosjes vrouw"
Cora lachen, "jaaa..de bosjesvrouw.."
Die komt nooit in beeld verteld Jaap Cora..die houden ze buiten beeld..
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |