Iemand heeft een glas bier naar Huub gegooid toen hij op het podium stond. Het publiek wees de dader aan. Verder was Huub blij dat hij de DGK security bij zich had, want het was bizar en best intimiderend.quote:Op zondag 11 november 2007 03:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Kennelijk heeft 1 man (publiek) 'iets' gedaan, 5 man security hadden hem blijkbaar vrij spectaculair buiten gesmeten. Als je Huub moet geloven was het echt gooi en smijt werk om hem met een boogje buiten te krijgen.
quote:Op zondag 11 november 2007 03:41 schreef Disana het volgende:
Iemand heeft een glas bier naar Huub gegooid toen hij op het podium stond. Het publiek wees de dader aan.
Gaan we verliefd worden op een plaatje ?? Je maakt ze zelf en volgende week is ze er mogelijk weer. Heb je haar telefoonnummer trouwens voor mij?quote:Op zondag 11 november 2007 03:53 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Plaatje van het plaatje
[ afbeelding ]
Ze ligt met haar platte reet naar hem toe , maar ik denk niet niet dat ie het gaatje vindtquote:Op zondag 11 november 2007 04:05 schreef Darklight het volgende:
hebben dennis en naia nog liggen naaien?
Beetje jong en ietwat onzeker. Gaan meteen klitten bij de girltalk ..... Niet doen !quote:Op zondag 11 november 2007 04:10 schreef DGK_Tegengas het volgende:
FEBO, ik vind dit wel twee goede gastspelers![]()
Morgen weer naar huis en 1 malig slapen. Lijkt mij ook het beste ! maar ik ga binnenkort maar weer eens naar de jimmy Wooquote:Op zondag 11 november 2007 04:14 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Beetje jong en ietwat onzeker. Gaan meteen klitten bij de girltalk ..... Niet doen !
Overigens zullen ze het ook niet doen (denk ik). Een studeert HBO-rechten. Ze gaf zelfs al aan alleen in het weekend te willen dansen. De andere is schoolgenootje van Amanda (leek echt stom toeval) en ze kent ook Nena.
Als ik het goed heb begrepen worden die twee het vaste dansgroepje bij de optredens. Ze zullen dus wel vaker langskomen en blijven slapen. (..... en ze zullen dus wel een soort gastrol-instructie's gaan krijgen in de toekomst)quote:Op zondag 11 november 2007 04:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Morgen weer naar huis en 1 malig slapen. Lijkt mij ook het beste ! maar ik ga binnenkort maar weer eens naar de jimmy Woo
Ik kan helaas jouw cap niet zien, maar B&A praten ook na .......quote:Op zondag 11 november 2007 04:25 schreef chufi het volgende:
Huub en Lieke praten nog ff na. Heeft iemand B&A dat ooit zien doen ?
[ afbeelding ]
En ik heb geen seconde het gevoel iets te missen .......quote:Op zondag 11 november 2007 04:37 schreef chufi het volgende:
Ondertussen praten B&A zachtjes met elkaar terwijl het gepingel door gaat
Dat zegt wel weer genoeg over brian..quote:Op zondag 11 november 2007 04:37 schreef chufi het volgende:
Ondertussen praten B&A zachtjes met elkaar terwijl het gepingel door gaat
Het gaat nergens over want Amanda pik alles of niks, dus zal wel alles zijn.. Golddigsterquote:Op zondag 11 november 2007 04:41 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
En ik heb geen seconde het gevoel iets te missen .......
Huub moet gewoon ff bijkomen van de trip.. Heb ik ook altijd als ik uit ben geweest.. Gewoon ff thuis chillen.. Ik kan ook nooit direct naar bed ..Mits ze me er in leggenquote:Op zondag 11 november 2007 04:45 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Tja, je kunt Lieke ff 'n knuffel geven (hoeft niet eens sex te zijn) of je gaat verder in 'n Harry Potter of zo .....
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |