Je kan beter een nieuw topic openen voor deze vraag.quote:Op zondag 11 november 2007 09:07 schreef tong80 het volgende:
Jaap is dus student af ?
Of is ie briljant en doet zijn laatste 2 jaar in 3 maanden ?
Misschien werkte ze in thuiszorg: boodschappen doen voor bejaarden en chronisch zieke mensen.quote:Op zondag 11 november 2007 09:12 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Hebben meer mensen dezelfde smaak?
Nooit gehoord van studievertraging? Je kan een 'gewone' 4jarige studie gerust in 5, 6, 7 of nog meer jaar doenquote:Op zondag 11 november 2007 09:07 schreef tong80 het volgende:
Jaap is dus student af ?
Personal trainer en personal shopper... Kom op zeg, dat zijn toch geen banen. Zeker een keertje een truitje voor Ma van de Zeeman meegenomen. Ach ja, als het maar een naam heeft.quote:Op zondag 11 november 2007 08:58 schreef Peter6000 het volgende:
De banen van de bewoners:
Lieke: personal trainer
Huub: telefoonverkoper
Brian: IT-consultant
Jaap: student
Dennis: zelfstandig ondernemer
Amanda: kledingverkoopster
Nadia: personal shopper
www.degoudenkooi.tv
Daarmee bedoelt hij dat hij echt wel zelfstandig iets kan ondernemen, als hij wil. Hij moet er alleen even over nadenken, maar morgen, zeker weten, 100% gaat hij echt los!!quote:Op maandag 12 november 2007 00:03 schreef Houtspeer het volgende:
Het zijn allemaal van die lage banen. Dennis is zelfstandig ondernemer, maar kan niet iedereen dat zijn op elk gegeven moment?
Bij het eerste examen dat hij deed (april of mei) kreeg hij een onvoldoende omdat hij niet bij de hoorcolleges was geweest. Ik denk dat hij gewoon per augustus geen collegegeld heeft betaald, en zo.quote:Op zondag 11 november 2007 09:07 schreef tong80 het volgende:
Jaap is dus student af ?
Ik heb zelf (naast mijn WAO uitkering) laatst een cd verkocht via Marktplaats.quote:Op maandag 12 november 2007 00:03 schreef Houtspeer het volgende:
Het zijn allemaal van die lage banen. Dennis is zelfstandig ondernemer, maar kan niet iedereen dat zijn op elk gegeven moment?
quote:Op zondag 11 november 2007 09:16 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Misschien werkte ze in thuiszorg: boodschappen doen voor bejaarden oudere en chronisch zieke rijke mensen mannen.
Was mijn idee, om het topic succesvol te maken (er was al de hele dag niet op gereageerd, en sinds het verzoek in de FB zijn er weer reakties).quote:
is niet elk topic bedoeld voor discussie?quote:Op maandag 12 november 2007 00:39 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Was mijn idee, om het topic succesvol te maken (er was al de hele dag niet op gereageerd, en sinds het verzoek in de FB zijn er weer reakties).
Ik wilde eigenlijk ook nog [DISCUSSIE] ervoor, maar dat mocht blijkbaar niet.
of misschien is hij eigenlijk een experiment en zit hij vol met electronica, en zit hij nu in fase 2 " (poging tot) maatschappelijk functioneren"quote:Op dinsdag 13 november 2007 11:00 schreef avotar het volgende:
Zo'n B was IT consultant bij accenture.. daar kom je alleen binnen met een HBO opleiding normaliter..
Opleidingen zijn ook niet meer wat ze geweest zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |