Nee, jij bent meer van de hartige hapjes... Zal ik een rauw ei op je kop kapot slaan?quote:
Zelf gelegd, freak?quote:Op maandag 12 november 2007 20:53 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Nee, jij bent meer van de hartige hapjes... Zal ik een rauw ei op je kop kapot slaan?
Voor Disaantje......quote:Op maandag 12 november 2007 20:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij wel? Niet bellen hoor.
Heb je m'n nieuwe sig al gezien?
Had je ook wat? Zeg maar hoor. Status Quo en Paper Plane, lijkt me meer iets voor die luchtfietsster van een Lobasca.quote:Op maandag 12 november 2007 20:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Voor Disaantje......
http://www.youtube.com/watch?v=m2Pwai33srs
Dat schijnt weer te mogen, he Gert? Elkaar lelijke dingen toe wensen..quote:Op maandag 12 november 2007 20:57 schreef Gert het volgende:
.... steek dat nummer maar daar waar die courgette zit.
quote:Op maandag 12 november 2007 20:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Had je ook wat? Zeg maar hoor. Status Quo en Paper Plane, lijkt me meer iets voor die luchtfietsster van een Lobasca.
Wanker?!? Omdat bij jou de flappen tot op je knieen hangen wil dat nog niet zeggen dat elke echte vrouw twee vuisten vol kan grijpen.quote:
Pak die guppenkoppen waar 's flink aan, Heer Moderaator.quote:Op maandag 12 november 2007 20:57 schreef Gert het volgende:
.... steek dat nummer maar daar waar die courgette zit.
Nee, kudt.quote:Op maandag 12 november 2007 20:53 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Kudt is bij jou een compliment toch?![]()
quote:Op maandag 12 november 2007 21:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Wanker?!? Omdat bij jou de flappen tot op je knieen hangen wil dat nog niet zeggen dat elke echte vrouw twee vuisten vol kan grijpen.
Heh heh heh. Toch wel. Jij maakt het ergste in me wakker.quote:Op maandag 12 november 2007 21:07 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dit zou mijn Saantje nooit schrijven....
![]()
Dat blijkt. Ik schrik er wel een beetje van...quote:Op maandag 12 november 2007 21:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Heh heh heh. Toch wel. Jij maakt het ergste in me wakker.
Ja, maar gelukkig weet jij het weer gezellig te maken met dit soort opmerkingen.quote:Op maandag 12 november 2007 21:00 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dat schijnt weer te mogen, he Gert? Elkaar lelijke dingen toe wensen..
Sorry lieverd, ik ben ook niet van steen. Wat zeg je ervan, zullen we maar weer kiss and make up?quote:Op maandag 12 november 2007 21:09 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dat blijkt. Ik schrik er wel een beetje van...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |