Nee, jij bent meer van de hartige hapjes... Zal ik een rauw ei op je kop kapot slaan?quote:
Zelf gelegd, freak?quote:Op maandag 12 november 2007 20:53 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Nee, jij bent meer van de hartige hapjes... Zal ik een rauw ei op je kop kapot slaan?
Voor Disaantje......quote:Op maandag 12 november 2007 20:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij wel? Niet bellen hoor.
Heb je m'n nieuwe sig al gezien?
Had je ook wat? Zeg maar hoor. Status Quo en Paper Plane, lijkt me meer iets voor die luchtfietsster van een Lobasca.quote:Op maandag 12 november 2007 20:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Voor Disaantje......
http://www.youtube.com/watch?v=m2Pwai33srs
Dat schijnt weer te mogen, he Gert? Elkaar lelijke dingen toe wensen..quote:Op maandag 12 november 2007 20:57 schreef Gert het volgende:
.... steek dat nummer maar daar waar die courgette zit.
quote:Op maandag 12 november 2007 20:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Had je ook wat? Zeg maar hoor. Status Quo en Paper Plane, lijkt me meer iets voor die luchtfietsster van een Lobasca.
Wanker?!? Omdat bij jou de flappen tot op je knieen hangen wil dat nog niet zeggen dat elke echte vrouw twee vuisten vol kan grijpen.quote:
Pak die guppenkoppen waar 's flink aan, Heer Moderaator.quote:Op maandag 12 november 2007 20:57 schreef Gert het volgende:
.... steek dat nummer maar daar waar die courgette zit.
Nee, kudt.quote:Op maandag 12 november 2007 20:53 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Kudt is bij jou een compliment toch?![]()
quote:Op maandag 12 november 2007 21:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Wanker?!? Omdat bij jou de flappen tot op je knieen hangen wil dat nog niet zeggen dat elke echte vrouw twee vuisten vol kan grijpen.
Heh heh heh. Toch wel. Jij maakt het ergste in me wakker.quote:Op maandag 12 november 2007 21:07 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dit zou mijn Saantje nooit schrijven....
![]()
Dat blijkt. Ik schrik er wel een beetje van...quote:Op maandag 12 november 2007 21:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Heh heh heh. Toch wel. Jij maakt het ergste in me wakker.
Ja, maar gelukkig weet jij het weer gezellig te maken met dit soort opmerkingen.quote:Op maandag 12 november 2007 21:00 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dat schijnt weer te mogen, he Gert? Elkaar lelijke dingen toe wensen..
Sorry lieverd, ik ben ook niet van steen. Wat zeg je ervan, zullen we maar weer kiss and make up?quote:Op maandag 12 november 2007 21:09 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dat blijkt. Ik schrik er wel een beetje van...![]()
Je hebt gelijk. Maar ik mag toch wel iets van ergernis laten blijken, lijkt mij.quote:Op maandag 12 november 2007 21:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja, maar gelukkig weet jij het weer gezellig te maken met dit soort opmerkingen.![]()
You're place or mine?quote:Op maandag 12 november 2007 21:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Sorry lieverd, ik ben ook niet van steen. Wat zeg je ervan, zullen we maar weer kiss and make up?
quote:Op maandag 12 november 2007 21:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Laten we nou niet té hard van stapel lopen. Kopje koffie bij V&D, okee?
Popcorn komt niet echt hard aan als je gaat gooien....quote:Op maandag 12 november 2007 21:13 schreef Ian_Nick het volgende:
*voorzichtig naar de popcorn zoekt
Het doosje wel.quote:Op maandag 12 november 2007 21:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Popcorn komt niet echt hard aan als je gaat gooien....
Oh ja, leuk! En een headset voor jou.quote:Op maandag 12 november 2007 21:14 schreef Lobasca het volgende:
![]()
[..]
Gaan we meteen samen
een nieuwe telefoon kopen...
en mondwater voor jou!quote:Op maandag 12 november 2007 21:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh ja, leuk! En een headset voor jou.
Okeequote:Op maandag 12 november 2007 21:17 schreef Polonium-120 het volgende:
schenk even iets te drinken in....[ afbeelding ]
Ploontjequote:Op maandag 12 november 2007 21:17 schreef Polonium-120 het volgende:
schenk even iets te drinken in....[ afbeelding ]
Stapt er een non in een taxi, valt het op dat de chauffeur steeds naar haar zit te staren. De non vraagt wat er is, en hij bekent zijn wens: hij heeft altijd al een non willen kussen. Laat me raden, zegt de non, je bent alleenstaand en katholiek. Natuurlijk, zegt de chauffeur, waarop ze hem langdurig en innig kust. Na afloopt zegt de taxichauffeur dat hij een leugen wil opbiechten: hij is Joods en getrouwd. Geeft niets, zegt de non, ik heet Kevin en ik ben op weg naar een Halloween feestje.quote:
quote:Op maandag 12 november 2007 21:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Stapt er een non in een taxi, valt het op dat de chauffeur steeds naar haar zit te staren. De non vraagt wat er is, en hij bekent zijn wens: hij heeft altijd al een non willen kussen. Laat me raden, zegt de non, je bent alleenstaand en katholiek. Natuurlijk, zegt de chauffeur, waarop ze hem langdurig en innig kust. Na afloopt zegt de taxichauffeur dat hij een leugen wil opbiechten: hij is Joods en getrouwd. Geeft niets, zegt de non, ik heet Kevin en ik ben op weg naar een Halloween feestje.
Je opmerking is niet ongeoorloofd. Dat niet. Vind het alleen niet zo aardig, om mij op het moment dat ik jolig op jouw geintje reageer, ineens op een negatieve manier als mod aan te spreken.quote:Op maandag 12 november 2007 21:11 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Maar ik mag toch wel iets van ergernis laten blijken, lijkt mij.
jij kijkt in de spiegel?quote:Op maandag 12 november 2007 21:25 schreef Polonium-120 het volgende:
je hebt het lijf, het gezicht en de ogen![]()
Is dat genoeg voor jou? Ik zie ook graag nog een stuk of wat armen en benen en handen en voetenquote:Op maandag 12 november 2007 21:25 schreef Polonium-120 het volgende:
je hebt het lijf, het gezicht en de ogen![]()
Je bent op dreef vanavond!quote:Op maandag 12 november 2007 21:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Stapt er een non in een taxi, valt het op dat de chauffeur steeds naar haar zit te staren. De non vraagt wat er is, en hij bekent zijn wens: hij heeft altijd al een non willen kussen. Laat me raden, zegt de non, je bent alleenstaand en katholiek. Natuurlijk, zegt de chauffeur, waarop ze hem langdurig en innig kust. Na afloopt zegt de taxichauffeur dat hij een leugen wil opbiechten: hij is Joods en getrouwd. Geeft niets, zegt de non, ik heet Kevin en ik ben op weg naar een Halloween feestje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |