Dat wijf moet volgens mij eerder in een dwangbuis met haar Gouden Kooi obsessie dan Brian.quote:Op zaterdag 3 november 2007 11:10 schreef spapaars het volgende:
Ene Kaat was ooit bij de gouden kooi, voor het hek.
Ze sprak met een bewaker.
Die vertelde dat hij Brian in staat ziet om een mes te gebruiken.
Hier is 'dat wijf', ik heb eenvoudig weg ooit verteld wat de man tegen mij zei.quote:Op zaterdag 3 november 2007 22:17 schreef APK het volgende:
[..]
Dat wijf moet volgens mij eerder in een dwangbuis met haar Gouden Kooi obsessie dan Brian.
Dwangbuis wegens obsessief DGK volgen aub.quote:Op zondag 4 november 2007 05:17 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Hier is 'dat wijf', ik heb eenvoudig weg ooit verteld wat de man tegen mij zei.
Obsessie???????
Zou wel heel ernstig zijn maar nee, gaat hem niet worden.
Wat ik wel vervelend vind is dat jij mij wijf noemt zonder mij te kennen.
Dank je APK, je bent erg respectvol en zelf kom je ook zelden in DGK topics.quote:Op zondag 4 november 2007 05:27 schreef APK het volgende:
[..]
Dwangbuis wegens obsessief DGK volgen aub.
Goed argumentquote:Op zondag 4 november 2007 05:37 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Dank je APK, je bent erg respectvol en zelf kom je ook zelden in DGK topics.![]()
Hij zit lekker en kleed leuk slank af, dus dank voor de tip!quote:
Jij bent toch die Kaat van nowlife en vol, die een oproep deedquote:Op zondag 4 november 2007 05:17 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Hier is 'dat wijf', ik heb eenvoudig weg ooit verteld wat de man tegen mij zei.
Obsessie???????
Zou wel heel ernstig zijn maar nee, gaat hem niet worden.
Wat ik wel vervelend vind is dat jij mij wijf noemt zonder mij te kennen.
Klopt!quote:Op zaterdag 10 november 2007 07:47 schreef Cobra1 het volgende:
[..]
Jij bent toch die Kaat van nowlife en vol, die een oproep deed
om stichting A.A.P plat te bellen?
En dat noem je geen obsessie?
Dat zou kunnen hoor.
Mischien is daar een ander woord voor?
![]()
Wat Kaat wil moet gebeuren!quote:Op zaterdag 10 november 2007 08:41 schreef Kaat38 het volgende:
Als je terugleest (zou het niet doen, vette zoekaktie) dan zie je wat mijn uiteindelijke bedoeling was.
Dat was: of alle bewoners die kant uit en promoten van St Aap of een voorlichting van St Aap in de kooi.
Wat een achterlijke opmerking dit weer, vind jij jezelf zo wijs of zo? Waarom die kritiek zo naar mijn toe.quote:
Suffe huisvrouwen en mentaal niet sporende Internetters ophitsen om mensen lastig te vallen en te dwingen om ergens mee te stoppen noem jij een voorstel?quote:Op zaterdag 10 november 2007 09:31 schreef Kaat38 het volgende:
Ik deed een voorstel!!!!!!!! Leer eens lezen man.
Waar heb jij dan last van? Gefrustreerd mannetjesgedrag die niet eens genoeg IQ heeft om zaken na te lezen?quote:Op zaterdag 10 november 2007 09:48 schreef APK het volgende:
[..]
Suffe huisvrouwen en mentaal niet sporende Internetters ophitsen om mensen lastig te vallen en te dwingen om ergens mee te stoppen noem jij een voorstel?![]()
(zou het niet doen, vette zoekaktie)quote:Op zaterdag 10 november 2007 08:41 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Klopt!
Ik had het toen anders moeten formuleren en dat heb ik ook zeker aangepast.
In nijd schrijf je weleens wat maar binnen een kort tijdsbestek had ik ook wel door dat dit te ver ging.
Als je terugleest (zou het niet doen, vette zoekaktie) dan zie je wat mijn uiteindelijke bedoeling was.
Dat was: of alle bewoners die kant uit en promoten van St Aap of een voorlichting van St Aap in de kooi.
Positieve invalshoek zeg maar.
Dit is daar ook voorgelegd maar St Aap besloot zich terug te trekken en dat kwam de beelden die ze zagen van
St Brian en consorten en niet door mijn oproep!
Dus voor jij mij obsessief noemt zou ik toch even verder lezen en overigens: ik kom af en toe op nowlive maar merendeel op vol, hier lees ik veel en reageer ik af en toe.
vol en fok zijn mijn favoriete site's.
Ik heb zelf niet de moeite genomen om terug te checken maar so what?quote:Op zondag 11 november 2007 06:26 schreef Cobra1 het volgende:
[..]
(zou het niet doen, vette zoekaktie)
Het staat anders nog steeds op vol onder het topic "Moeten de apen de dupe worden van ons streamers??????"
Op pagina 3 heeft iemand je post over stichting AAP gekopieerd en geplakt.
En er was niemand die er een goede bedoeling uit las.
![]()
Van mij mag ie een pees doorsnijden als ie een glazen deur dichtsmijtquote:Op zaterdag 10 november 2007 15:13 schreef ilona-scuderia het volgende:
Steeds meer, dit 'beest' is door z'n deelname een nog groter gevaar voor zichzelf en z'n omgeving geworden...
Heb je een link?quote:Op zondag 11 november 2007 06:26 schreef Cobra1 het volgende:
[..]
(zou het niet doen, vette zoekaktie)
Het staat anders nog steeds op vol onder het topic "Moeten de apen de dupe worden van ons streamers??????"
Op pagina 3 heeft iemand je post over stichting AAP gekopieerd en geplakt.
En er was niemand die er een goede bedoeling uit las.
![]()
Dat jij ingaat op de opmerkingen die APK plaatst zegt al genoeg over jou eigen IQ/EQ.quote:Op zaterdag 10 november 2007 10:00 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Waar heb jij dan last van? Gefrustreerd mannetjesgedrag die niet eens genoeg IQ heeft om zaken na te lezen?
Dacht dat ik het duidelijk genoeg heb neer gezet zojuist, eerlijker kan je het niet krijgen, simpeler wel uiteraard maar dan moet ik terug naar Jip en Janneke niveau en op een of andere manier heb ik daar niet eens zin in gezien jou belachelijke reaktie naar mij toe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |