En gelijk heb je.quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:46 schreef Lobasca het volgende:
Kurt heeft een avondje vrij en ik neem het er van...
U is de duivel in hoogst eigenste persoonquote:Op zaterdag 17 november 2007 00:45 schreef Disana het volgende:
Spreekt vanzelf. Of... wacht... ik stuur er elke dag een paar... en dan ga ik hem aanwijzen als zijnde lid van een achterlangs pm clubje![]()
Ik denk dat jij mij totaal niet kent......en dat mensen die er wel verstand van hebben tot een andere uitkomst komen......quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:46 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik denk dat jij jezelf behoorlijk overschat![]()
en anders... vind ik het ook heerlijk als 'ie me op mijn lazer geeft...quote:
No shit.quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:48 schreef Veulen het volgende:
[..]
U is de duivel in hoogst eigenste persoon![]()
Ik vind jou ook best aardig.quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Neem maar van mij aan dat ik nooit begin en dat ik jou best aardig vind![]()
Ik versterk die band alleen maarquote:Op zaterdag 17 november 2007 00:45 schreef Ian_Nick het volgende:
Zit jij nou tussen mij en Disana te stoken?
Net nu we een soort van PM-band hebben opgebouwd?
Gewoon de volgende weer goed nummeren.quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:50 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Kniesoor!De wereld staat in brand!
Op het gebied van ivl ruzies en rellen heb je gewoon nog veel te lerenquote:Op zaterdag 17 november 2007 00:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik denk dat jij mij totaal niet kent......en dat mensen die er wel verstand van hebben tot een andere uitkomst komen......
Van jou?quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:50 schreef Veulen het volgende:
[..]
Op het gebied van ivl ruzies en rellen heb je gewoon nog veel te leren![]()
Liebling, het zal mij aan mijn reet roesten..quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Gewoon de volgende weer goed nummeren.
999 ofzo.
Mij ook.quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:51 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Liebling, het zal mij aan mijn reet roesten..![]()
Neem ik heb met Disana een publieke relatie.quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:51 schreef Ian_Nick het volgende:
Juah...
Euh...
Neuh....![]()
Heb je Disana al een PM gestuurd?
Niemand!?quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:52 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mij ook.
Even kijken of er al iemand in FB heeft lopen mekkeren![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:50 schreef Veulen het volgende:
[..]
Op het gebied van ivl ruzies en rellen heb je gewoon nog veel te leren![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |