*plakquote:Op zondag 21 oktober 2007 03:49 schreef Disana het volgende:
Deze hier wil graag sticky worden:
[DGK] Updates #5 SPANNING EN SENSATIE!
donequote:Op dinsdag 23 oktober 2007 00:25 schreef Disana het volgende:
Er dwaalt nog een verlaat COSje rond: [COS 2700]
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:51 schreef Prospera het volgende:
Uhm volgens sommigen heb ik het nummertje fout van de COS [COS # 2708-1] Bandje, drank en dronken vrouwen
Edit: inderdaad, die moet 2707 zijn![]()
De TV-kijkers kunnen naar hartelust over de ontwikkelingen in het huis posten hoor, elke uitzending kent een apart topic.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 16:24 schreef Ole het volgende:
Klopt het dat Luc bij Nadia in bed lag ?
die bedoelde ik. En in de COS kan ook niet, want wij zijn tv kijkers, geen streamers.
beetje OP erbij? Laten we zeggen minimaal 40 woorden?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:20 schreef tong80 het volgende:
*Zucht* Ik zal mijn topictitels in het vervolg anders formuleren. Niet dat ze dan open blijven.
Is een vraag niet triggerend genoeg. Zo open ik over het algemeen mijn topics. Zo'n 7000 inmiddels. Leer mij een triggerend topic te openenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:12 schreef avonne het volgende:
[..]
beetje OP erbij? Laten we zeggen minimaal 40 woorden?
Jouw topics zijn meestal niet meer dan een vraag waar het antwoord van te vinden is in een COS-OP of Updates.
Als je wilt dat het een discussie topic wordt, moet je de mensen ook triggeren mee te doen.
quote:
dank je, krijgt het prinsesje haar zin niet,quote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:48 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
![]()
Ik hoorde dat je mod wordt, dus thx en ga me meteen inlikken
![]()
![]()
Geen idee, PM haarquote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:52 schreef Pavement het volgende:
[..]
dank je, krijgt het prinsesje haar zin niet,![]()
Geen behoefte aan hoor, ik hoef geen kusjes en neuq plaatjes sorryquote:
Geen FB post ....................... jammer.................... had je als toekomstige MOD moeten wetenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:56 schreef Pavement het volgende:
[..]
Geen behoefte aan hoor, ik hoef geen kusjes en neuq plaatjes sorry![]()
ja afrukkenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:58 schreef kleinzusje het volgende:
CODUS (commentaren Op De Updates/Streamverslagen) #3
+ meerdere postings graag verwijderen ( ook die van mij, mocht het nodig zijn)
![]()
Tis een nieuw afruk topic geworden, zondethx
![]()
goed gezienquote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:59 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Geen FB post ....................... jammer.................... had je als toekomstige MOD moeten weten![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |