*plakquote:Op zondag 21 oktober 2007 03:49 schreef Disana het volgende:
Deze hier wil graag sticky worden:
[DGK] Updates #5 SPANNING EN SENSATIE!
donequote:Op dinsdag 23 oktober 2007 00:25 schreef Disana het volgende:
Er dwaalt nog een verlaat COSje rond: [COS 2700]
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:51 schreef Prospera het volgende:
Uhm volgens sommigen heb ik het nummertje fout van de COS [COS # 2708-1] Bandje, drank en dronken vrouwen
Edit: inderdaad, die moet 2707 zijn![]()
De TV-kijkers kunnen naar hartelust over de ontwikkelingen in het huis posten hoor, elke uitzending kent een apart topic.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 16:24 schreef Ole het volgende:
Klopt het dat Luc bij Nadia in bed lag ?
die bedoelde ik. En in de COS kan ook niet, want wij zijn tv kijkers, geen streamers.
beetje OP erbij? Laten we zeggen minimaal 40 woorden?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:20 schreef tong80 het volgende:
*Zucht* Ik zal mijn topictitels in het vervolg anders formuleren. Niet dat ze dan open blijven.
Is een vraag niet triggerend genoeg. Zo open ik over het algemeen mijn topics. Zo'n 7000 inmiddels. Leer mij een triggerend topic te openenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:12 schreef avonne het volgende:
[..]
beetje OP erbij? Laten we zeggen minimaal 40 woorden?
Jouw topics zijn meestal niet meer dan een vraag waar het antwoord van te vinden is in een COS-OP of Updates.
Als je wilt dat het een discussie topic wordt, moet je de mensen ook triggeren mee te doen.
quote:
dank je, krijgt het prinsesje haar zin niet,quote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:48 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
![]()
Ik hoorde dat je mod wordt, dus thx en ga me meteen inlikken
![]()
![]()
Geen idee, PM haarquote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:52 schreef Pavement het volgende:
[..]
dank je, krijgt het prinsesje haar zin niet,![]()
Geen behoefte aan hoor, ik hoef geen kusjes en neuq plaatjes sorryquote:
Geen FB post ....................... jammer.................... had je als toekomstige MOD moeten wetenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:56 schreef Pavement het volgende:
[..]
Geen behoefte aan hoor, ik hoef geen kusjes en neuq plaatjes sorry![]()
ja afrukkenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:58 schreef kleinzusje het volgende:
CODUS (commentaren Op De Updates/Streamverslagen) #3
+ meerdere postings graag verwijderen ( ook die van mij, mocht het nodig zijn)
![]()
Tis een nieuw afruk topic geworden, zondethx
![]()
goed gezienquote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:59 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Geen FB post ....................... jammer.................... had je als toekomstige MOD moeten weten![]()
![]()
Tip !!!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:00 schreef Pavement het volgende:
[..]
ja afrukkenje moet eens kappen met elke discussie richting disana te trekken en meer op het onderwerp te houden.
zo beter ? en persoonlijk zou ik ook erg graag ff met je praten (serieus)quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:07 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Tip !!! zet je fiets op slot anders word die gestolen
Wil je MOD wordenwas een idee ben impulsief en ben daar blij om
Weet dan dat dit de FB ishoor wie het zegt Dus niet om users af te zeiken
![]()
Tip 2. Ik zeik je vriendin niet af, maar kom op voor de feedback van de update lezerszoals ik het lees niet maar goed je weet jezelf ook wel beter zo dom schat ik je niet in
Maakt me geen fuck uit wie de updates schrijft. Stel , ik was het ( realistisch in een ver verleden, maar misschien weet je dat niet omdat je je nooit inleest) had ik me de kritiek aangetrokken en er rekening mee gehouden. dat gebeurt ook
Nu volgt er enkel een aanval en kan er geen communicatie plaatsvinden, zoals "men wel gewend is op FOK !!!"). Maar helaas draag jij de persoon een warm hart toe en kun je niet meer objectief zijn .......... Ik ben wel objectief jij daarintegen niet anders had je wel anders gepraat
zonde.............. zeker als je hoger op wilt komen in de FOK ! wereld![]()
hoef niet hoger op te komen en is dat het enigste wat je maar kan herhalen ? doet me aan iemand denken
![]()
dit is geen FB opmerkingquote:
Put a sock in it, puhlease zeg!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:00 schreef Pavement het volgende:
[..]
ja afrukkenje moet eens kappen met elke discussie richting disana te trekken en meer op het onderwerp te houden.
Misschien ook nog even haar update plaatsen?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 02:26 schreef Disana het volgende:
Mij verbaast het dat ook die er nog steeds staat. Waar zijn de hulp/nacht mods gebleven.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 02:28 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Misschien ook nog even haar update plaatsen?
Verbaasd met een D schatjequote:Op donderdag 25 oktober 2007 02:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Mij verbaast het dat ook die er nog steeds staat. Waar zijn de hulp/nacht mods gebleven.
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 02:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Mij verbaast het dat ook die er nog steeds staat. Waar zijn de hulp/nacht mods gebleven.
en wie gaat daar over?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 02:38 schreef Petre het volgende:
het is weg en naar achteren, of er een ban komt wordt wel naar gekeken door degene die er over gaan.
De onderste regels in de SC OP zijn ook sneren naar users toe, Petre.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 02:38 schreef Petre het volgende:
het is weg en naar achteren, of er een ban komt wordt wel naar gekeken door degene die er over gaan.
degenen met die rechten, zoals altijdquote:
Tong, heb mijn best gedaanquote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is een vraag niet triggerend genoeg. Zo open ik over het algemeen mijn topics. Zo'n 7000 inmiddels. Leer mij een triggerend topic te openen
ouchquote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:47 schreef Disana het volgende:
Edit: doe normaal
diepe diepe zucht..quote:Op woensdag 24 oktober 2007 16:55 schreef Gert het volgende:
[..]
De TV-kijkers kunnen naar hartelust over de ontwikkelingen in het huis posten hoor, elke uitzending kent een apart topic.
Deze blijven ook na de uitzending open. Als er een discussie gaande is, kan die dus gevoerd blijven worden.
Verder is er een topic, genaamd [DGK] Vraag het een Streamer en een update-topic.
Als er iemand met een ander in bed heeft gelegen, het huis heeft verlaten etc., kun je dat daar vinden.
En voor echt "grote gebeurtenissen", iemand wordt eruitgestemd bijvoorbeeld, is een apart topic
uiteraard prima.
Ook een topic met een enigszins uitnodigende stelling / OP, die ook interessant zou kunnen zijn voor de 90% van de users hier die wèl streams kijken en/of de COS dagelijks lezen, blijft gewoon open.
Een topic daarentegen met als titel een simpele vraag die in luttele seconden op dit subforum opgezocht kan worden, mag wel achterwege blijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |