Dat past idd niet zo in een TT ...... Mag van mij ook wel aangepast worden.quote:Op zondag 11 november 2007 00:58 schreef tipsch het volgende:
Jeetje, moet dat k woord in de TT?
Ik denk dat Brian of Amanda maandag moet gaan.quote:Op zondag 11 november 2007 00:53 schreef Darklight het volgende:
Wie denkt dat er iemand uitgaat maandag
Nog modjes in de buurt?quote:Op zondag 11 november 2007 00:59 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat past idd niet zo in een TT ...... Mag van mij ook wel aangepast worden.
Ik stel voor dit te laten varanderen in : De Goude Klootviooltjes.quote:Op zondag 11 november 2007 00:57 schreef Heathen het volgende:
cos vijf minuten
Brian en huub zijn weer eens weg om op te treden. Amandel schijnt kanker te krijgen en spoort Nadia aan.
Dennis houdt een meditatie met zijn wenkbrauwen.
Brian is trouwens nog steeds niet exit.
Voor foto's gebruik je je verbeelding maar.
quote:
Hou 's op.quote:Op zondag 11 november 2007 01:02 schreef misslady83 het volgende:
Modjes attentie!
En ik denk Brian, gezien zijn houding eerder op de avond. Zat duidelijk ergens mee, had bonkende koppijn, maar kon er niet over praten. (owkee, dan kan het ook Amanda zijn, maar ik denk Brian, gewoon een optelsommetje van alle incidenten die hebben plaatsgevonden de laatste weken.)quote:Op zondag 11 november 2007 01:01 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik denk dat Brian of Amanda maandag moet gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |