Ze hebben ook drankverbod!quote:Op maandag 12 november 2007 19:28 schreef ericahysterica het volgende:
wat mij wel opvalt is dat er nog steeds geen alcohol is gedronken dus zou het dan toch?
Ik begrijp je niet helemaal, sorry.quote:Op maandag 12 november 2007 19:36 schreef Sonique het volgende:
wat zei Huub ook alweer over muziek vanmiddag 'Dan kunnen ze niet knippen en plakken'
Nu NAdia en Dennix zo in de private brieven zitten te schrijven (naar elkaar waarschijnlijk) moet ik daar opeens aan denken.
Yep, moet zijn 2833, misschien is er een mod in de buurt.quote:Op maandag 12 november 2007 19:38 schreef KimiK het volgende:
Verkeer nummertje??
En geen boete goffer de goffer. Flens moet toch echt dol op haar zijn.quote:Op maandag 12 november 2007 19:38 schreef Dreamboy het volgende:
De liet de redactie gewoon toe anders was er niets gebeurt.
Je krijgt er nog geen boete voor ook.
[ afbeelding ]
De aanstichtster in actie. Geen boetequote:Op maandag 12 november 2007 19:38 schreef Dreamboy het volgende:
De liet de redactie gewoon toe anders was er niets gebeurt.
Je krijgt er nog geen boete voor ook.
[ afbeelding ]
Volgens Huub is muziek niet toegestaan omdat er dan meteriaal onstaat wat niet ge-edit kan worden omdat er dan continuiteits fouten onstaan (febo kan dan de context niet meer uit het vehaal houden enzo)quote:Op maandag 12 november 2007 19:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik begrijp je niet helemaal, sorry.![]()
B en A 5 tonquote:Op maandag 12 november 2007 19:40 schreef Darklight het volgende:
Hoeveel geld is iedereen nu kwijt? Huub 6ton, en de rest?
Hij eet voor twee... lol dat zag je net...quote:Op maandag 12 november 2007 19:43 schreef beequeen het volgende:
En Dennix eet en eet en eet en eet.
Zou zomaar kunnen hoor, bedankt voor je uitleg.quote:Op maandag 12 november 2007 19:42 schreef Sonique het volgende:
Niet dathet zo is hoor, maar moest er opeens aan denken.
voor de kok wel leuk als iemand alles opvreet natuurlijkquote:Op maandag 12 november 2007 19:43 schreef beequeen het volgende:
En Dennix eet en eet en eet en eet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |