Dan zou je nu dus aan degenen die een boete hebben gekregen kunnen afleiden wie er straks op het laatst nog in zouden zitten?quote:Op maandag 12 november 2007 19:15 schreef akveor het volgende:
Ik begrijp de meerwaarde van die boetes ook totaal niet.... alleen maar dat DGK minder hoeft uit te keren... hoe eerlijk is dat?
Precies, zoals ik al 3 x eerder postte hier.quote:Op maandag 12 november 2007 19:15 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Eigenlijk zit Brian te verkondigen dat hij in staat is om het programma te beeindigen door iemand ( hij bedoelt mi Huub) iets aan te doen...weer een dreigement dus..als hij denkt niet meer te kunnen winnen of de kooi zat is dan wint niemand...![]()
Zal het ooit nog leuk worden.??iedereen is alleen nog maar boos of is aan het overleven...
Ze is ziek van de jacuzzi dat kind heeft elke dag een andere smoesquote:Op maandag 12 november 2007 19:21 schreef Varen het volgende:
Nadia hoeft ook geen dessert
Yep en Nena moest eruit voor een lullig trapje, Huub een ton boete voor het gooien van een oorbel en Lieke voor het gebruiken van een oogpotlood.quote:Op maandag 12 november 2007 19:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Inderdaad, Dennis kreeg een ton voor een kaart verscheuren.......
Zou ze stiekem eten dan?quote:Op maandag 12 november 2007 19:21 schreef Varen het volgende:
Nadia hoeft ook geen dessert
Nee ik bedoel dat de febo boetes gebruikt om fysiek geweld te bestraffen terwijl dat gewoon een exit behoort te zijn... Als ik de redaktie was... zou ik de laatste maand gewoon alles bestraffen.... hoeven ze niks te betalen.quote:Op maandag 12 november 2007 19:18 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dan zou je nu dus aan degenen die een boete hebben gekregen kunnen afleiden wie er straks op het laatst nog in zouden zitten?
Daarom heeft Naadje geen boete gehad bedoel je?
Dus, waarom Nadia niet voor het voortdurend aanraken van Lieke. Dat was toch 'agressie' volgens psycholoog Anita destijds tegen Lieke?quote:Op maandag 12 november 2007 19:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Yep en Nena moest eruit voor een lullig trapje, Huub een ton boete voor het gooien van een oorbel en Lieke voor het gebruiken van een oogpotlood.
Gerechtigheid toch?![]()
Het maakt toch niet uit? Huub wint zegtie, dus 50 procent van de streamers tevreden.....ik zie het probleem niet zo...quote:Op maandag 12 november 2007 19:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Yep en Nena moest eruit voor een lullig trapje, Huub een ton boete voor het gooien van een oorbel en Lieke voor het gebruiken van een oogpotlood.
Gerechtigheid toch?![]()
Wat al aangeeft dat de redaktie hun zegje wel heeft kunnen doen maar de frustratie bij de wannabees niet heeft weggenomen.quote:Op maandag 12 november 2007 19:21 schreef pasjesjen het volgende:
Volgens naad zit amanda niet in de in de slachtofferrol, maar is ze gewoon kwaad
Ik denk dat het een combinatie van beide is.
Amanda geeft natuurlijk de boze huub en lieke de sculd![]()
Ow..sorry..is me niet opgevallen...cossen gaat moeizaam, of de pagina's laden heeeel langzaam of je mag eerst iets te drinken halen....quote:Op maandag 12 november 2007 19:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Precies, zoals ik al 3 x eerder postte hier.![]()
Schiet mij maar lek, ik snap er geen yota meer van.quote:Op maandag 12 november 2007 19:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Dus, waarom Nadia niet voor het voortdurend aanraken van Lieke. Dat was toch 'agressie' volgens psycholoog Anita destijds tegen Lieke?
Dat snap ik, in het verlengde daarvan merkte ik op dat ze niet verwachten dat Nadia in de finale komt, anders had ze wel een boete gehad, waarom iemand een boete geven als ze toch niet gaat winnen.quote:Op maandag 12 november 2007 19:23 schreef akveor het volgende:
[..]
Nee ik bedoel dat de febo boetes gebruikt om fysiek geweld te bestraffen terwijl dat gewoon een exit behoort te zijn... Als ik de redaktie was... zou ik de laatste maand gewoon alles bestraffen.... hoeven ze niks te betalen.
Het gaat toch om gerechtigheid.... vrijdagavond wel bestraffen maar wat er eerder die week gebeurt is niet. Dat had een exit voor Brian kunnen zijn of op z'n minst een boete. Dan was vrijdag waarschijnlijk helemaal niet gebeurt.quote:Op maandag 12 november 2007 19:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het maakt toch niet uit? Huub wint zegtie, dus 50 procent van de streamers tevreden.....ik zie het probleem niet zo...
Laat maar, jij bent echt ziende blind, niks persoonlijks hoor, dit bedoel ik grappenderwijs.quote:Op maandag 12 november 2007 19:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het maakt toch niet uit? Huub wint zegtie, dus 50 procent van de streamers tevreden.....ik zie het probleem niet zo...
Zei hij niet "paar abnormale"?quote:Op maandag 12 november 2007 19:25 schreef Varen het volgende:
Huub: er zitten hier maar een paar normale; Dennis is er een van,ja echt hoor
Je merkte het niet op maar stelde een vraag....quote:Op maandag 12 november 2007 19:26 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dat snap ik, in het verlengde daarvan merkte ik op dat ze niet verwachten dat Nadia in de finale komt, anders had ze wel een boete gehad, waarom iemand een boete geven als ze toch niet gaat winnen.![]()
Volgens mij is het ook precies gegaan zoals ik al voorspelde: de twee uur pesterij zijn niet bekeken, er is slechts gekeken vanaf het moment dat Huub, Dennis en Brian in actie komen als Nadia haar poot wat verder uitsteekt.quote:Op maandag 12 november 2007 19:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Schiet mij maar lek, ik snap er geen yota meer van.![]()
Met koptelefoon op, verstond ik normale, maar mijn oortjes worden ook al een daggie ouderquote:
nee, hij was blij met Lieke... zij was tenminste normaal en Dennis ook (volgens Huub)quote:
Kan niet anders als het met je eens zijn hierquote:Op maandag 12 november 2007 19:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgens mij is het ook precies gegaan zoals ik al voorspelde: de twee uur pesterij zijn niet bekeken, er is slechts gekeken vanaf het moment dat Huub, Dennis en Brian in actie komen als Nadia haar poot wat verder uitsteekt.
Maar dat is ook logisch...quote:Op maandag 12 november 2007 19:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgens mij is het ook precies gegaan zoals ik al voorspelde: de twee uur pesterij zijn niet bekeken, er is slechts gekeken vanaf het moment dat Huub, Dennis en Brian in actie komen als Nadia haar poot wat verder uitsteekt.
Ik vroeg me af of jij hetzelfde dacht als ik, EN NOU JE SHJMOEL HOUWE......quote:Op maandag 12 november 2007 19:27 schreef akveor het volgende:
[..]
Je merkte het niet op maar stelde een vraag....![]()
ik hoop hetquote:Op maandag 12 november 2007 19:28 schreef ericahysterica het volgende:
wat mij wel opvalt is dat er nog steeds geen alcohol is gedronken dus zou het dan toch?
Ok, Ik verstond eerst 'paranormale' lolquote:Op maandag 12 november 2007 19:29 schreef Desii het volgende:
[..]
nee, hij was blij met Lieke... zij was tenminste normaal en Dennis ook (volgens Huub)
uiteraard Japie ook
Gerechtigheid was geweest als Huub er zeven maanden geleden uit gepleurt was, dan had het vrijdag ook niet uit de hand kunnen lopen.quote:Op maandag 12 november 2007 19:26 schreef akveor het volgende:
[..]
Het gaat toch om gerechtigheid.... vrijdagavond wel bestraffen maar wat er eerder die week gebeurt is niet. Dat had een exit voor Brian kunnen zijn of op z'n minst een boete. Dan was vrijdag waarschijnlijk helemaal niet gebeurt.
Vind ik niet Disana zei het al eerder, tegen Lieke is gezegt dat dit uitlokking is. Dus vind ik dat ze het hadden moeten meenemenquote:Op maandag 12 november 2007 19:30 schreef Sonique het volgende:
[..]
Maar dat is ook logisch...
Alhoewel de actie van Nadia heel irritant was, was het niet tegen de regels...
De boetes zijn puur voor de dingen die tegen de regels zijn, en wat op vrijdag nacht is gebeurt.
Het was wel tegen de regels. Ze raakte Lieke constant aan, daarom werd Huub ook zo boos.quote:Op maandag 12 november 2007 19:30 schreef Sonique het volgende:
[..]
De boetes zijn puur voor de dingen die tegen de regels zijn, en wat op vrijdag nacht is gebeurt.
in principe was wat zij deed wel tegen de regelsquote:Op maandag 12 november 2007 19:30 schreef Sonique het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |