wat werken de pammies snel bij jou!quote:Op maandag 12 november 2007 18:57 schreef beequeen het volgende:
Ooooooh, Brian wil een gezellig etentje met Amanda in de Chill. Kaarsjes erbij, wierrookje, gezellie.
Ik kom niet meer bij hier.![]()
Mooiquote:Op maandag 12 november 2007 19:04 schreef Copycat het volgende:
Misschien kan Brian hier een nog mooiere draai aangeven:
[..]
Wat een zelfkennis.quote:Op maandag 12 november 2007 19:02 schreef Varen het volgende:
Brian: waarschuwen heeft geen zin.
Amanda verstaat hem niet en Brian zegt; Nee niksquote:Op maandag 12 november 2007 19:07 schreef petraa het volgende:
B: Ik hoop dat ik de volgende keer niet sla, dat is echt kut.
Superspeedpammetjes, ik kan ze je aanbevelen als je DGK volgt.quote:Op maandag 12 november 2007 19:06 schreef Lobasca het volgende:
[..]
wat werken de pammies snel bij jou!![]()
quote:Op maandag 12 november 2007 19:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Superspeedpammetjes, ik kan ze je aanbevelen als je DGK volgt.![]()
Icm ademhalingsoefeningen en walvisgeluidenmuziek dan zeker?quote:Op maandag 12 november 2007 19:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Superspeedpammetjes, ik kan ze je aanbevelen als je DGK volgt.![]()
Het zoveelste bewijs, hij had ook al toegegeven dat ie Lieke geslagen had. Maar laat hem vooral in DGK zitten, nederland heeft een rolmodel nodig...quote:Op maandag 12 november 2007 19:07 schreef petraa het volgende:
B: Ik hoop dat ik de volgende keer niet sla, dat is echt kut.
Dennix is er blij mee, hij heeft nu een extra vol bord.quote:Op maandag 12 november 2007 19:11 schreef pasjesjen het volgende:
Nou nadia heeft weer lekker veel gegeten vandaag
wat maakt het nou uit dat nadia geen boete krijgt? helemaal niks! de kans dat ze wint is toch 0,0% dus al krijgt ze welke week 100.000 euro bonus, die wint ze toch niet!quote:Op maandag 12 november 2007 19:01 schreef kybe het volgende:
Nou de febo heeft het toch weer voor elkaar,ik zit hier met open mond bij te lezen.
Lieke die twee en een half uur lang naast die gore Nadia heeft gezeten ,geen woord heeft terug gezegd.
Nadia die elke keer met haar tengels aan Lieke zat,Lieke die maar netjes bleef vragen of zij van haar af wilde blijven.
Nu boetes voor Huub en Lieke???????????????
Als ik er nu op terugkijk had Lieke die rat een keiharde schop tussen zijn benen moeten geven.
Huub had groot gelijk dat hij eindelijk bij Nadia ingreep.
Nadia en Amanda zijn voor de zoveelste keer de aanzet tot fysiek geweld geweest en Nadia geen boete?![]()
![]()
Die eet ook nog niet genoeg op een dagquote:Op maandag 12 november 2007 19:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dennix is er blij mee, hij heeft nu een extra vol bord.
Of het restantbedrag van wat er over blijft na aftrek van de individuele boetes wordt bij elkaar opgeteld en iedereen krijgt zijn aandeel al naar gelang de tijd die ze er in hebben gezeten, dat zou me niets verbazen, vooral niet als je ziet hoe het de laatste tijd gaat in de kooi.quote:Op maandag 12 november 2007 19:10 schreef Mika25 het volgende:
Dus na vanavond hebben ALLE bewoners minimaal 2 ton boete (sommige zelfs 6-7 ton). Dat betekent dat als het prijzengeld door 7 gedeeld gaat worden, dan alle 7 bewoners met lege handen weggaanHoewel je vraagtekens kan zetten bij de boetes voor het oogpotlood, de oorbel en die boete van Jaap voor het uitvoeren van de redaktie's opdrachten...
maar dan heeft ze eindelijk eens een gegronde reden om te huilenquote:Op maandag 12 november 2007 19:12 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
wat maakt het nou uit dat nadia geen boete krijgt? helemaal niks! de kans dat ze wint is toch 0,0% dus al krijgt ze welke week 100.000 euro bonus, die wint ze toch niet!
Ben ik met hem eens lieke en huub zwelgen ook niet in zelfmedelijden nuquote:Op maandag 12 november 2007 19:14 schreef Sonique het volgende:
Huub tegen Lieke: "Dat van Brian was zelfverdediging, daarom trok hij je haar eruit.. Ik wordt kotsmisselijk van de slachtoffer gedrag."
Eigenlijk zit Brian te verkondigen dat hij in staat is om het programma te beeindigen door iemand ( hij bedoelt mi Huub) iets aan te doen...weer een dreigement dus..als hij denkt niet meer te kunnen winnen of de kooi zat is dan wint niemand...quote:Op maandag 12 november 2007 19:06 schreef tutjehola het volgende:
Brian: ai ai ai ai, ik vermoord hier mensen. Kan die gast er NU uit?
Ik snap niet zo goed waar Huub in gaat trappen??quote:Op maandag 12 november 2007 19:11 schreef Sonique het volgende:
Zie je, Huub gaat er in trappen...
OK het ligt dus niet aan mijquote:Op maandag 12 november 2007 19:15 schreef Clank het volgende:
[..]
Ik snap niet zo goed waar Huub in gaat trappen??
Doordat Nadia geen boete krijgt zal zij gewoon blijven doorgaan, heel trots op zichzelf.quote:Op maandag 12 november 2007 19:12 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
wat maakt het nou uit dat nadia geen boete krijgt? helemaal niks! de kans dat ze wint is toch 0,0% dus al krijgt ze welke week 100.000 euro bonus, die wint ze toch niet!
Eigenlijk heel slim..de winnaar krijgt niks...quote:Op maandag 12 november 2007 19:15 schreef akveor het volgende:
Ik begrijp de meerwaarde van die boetes ook totaal niet.... alleen maar dat DGK minder hoeft uit te keren... hoe eerlijk is dat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |