quote:Op maandag 12 november 2007 18:51 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik steeds meer om te huilen.... wat een losers daar op de redaktie.
En ik dacht dat dat gewoon konijnen was.quote:Op maandag 12 november 2007 18:54 schreef beequeen het volgende:
Amanda ziet dat Brian hier psychische schade van overhoudt, dat merkt ze aan het schokken van Brian , ook in bed.
Brian was al gestoord toen hij dat hok inkwam.
Dat geeft hij ook aan. Hij heeft altijd al problemen gehad, praatjes over koetjes en kalfjes en dan opeens exploderen.quote:Op maandag 12 november 2007 18:54 schreef beequeen het volgende:
We houden de humor er gewoon in tijdens deze wanvertoning.quote:Op maandag 12 november 2007 18:55 schreef 2live het volgende:
[..]
En ik dacht dat dat gewoon konijnen was.![]()
ze denkt dat ze de boetes ook echt terug moet betalenquote:Op maandag 12 november 2007 18:54 schreef Meganog het volgende:
Amanda begrijpt het systeem van de jackpot niet...
En geen akties van onze kant nu?quote:Op maandag 12 november 2007 18:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Het is waar dat Brian er goed afkomt met zijn daden daarvoor....
en ik denk dat zijn vriendinnetje de hoofdschuldige is aan het verslechteren daarvanquote:Op maandag 12 november 2007 18:54 schreef beequeen het volgende:
Amanda ziet dat Brian hier psychische schade van overhoudt, dat merkt ze aan het schokken van Brian , ook in bed.
precies...ze ziet gewoon de echte Brianquote:Op maandag 12 november 2007 18:54 schreef beequeen het volgende:
Alles voor de kijkers en streamers he! Zijne godheid, moet toch weer gepromoot worden.quote:Op maandag 12 november 2007 18:57 schreef beequeen het volgende:
Ooooooh, Brian wil een gezellig etentje met Amanda in de Chill. Kaarsjes erbij, wierrookje, gezellie.
Ik kom niet meer bij hier.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |