Dan zou je nu dus aan degenen die een boete hebben gekregen kunnen afleiden wie er straks op het laatst nog in zouden zitten?quote:Op maandag 12 november 2007 19:15 schreef akveor het volgende:
Ik begrijp de meerwaarde van die boetes ook totaal niet.... alleen maar dat DGK minder hoeft uit te keren... hoe eerlijk is dat?
Precies, zoals ik al 3 x eerder postte hier.quote:Op maandag 12 november 2007 19:15 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Eigenlijk zit Brian te verkondigen dat hij in staat is om het programma te beeindigen door iemand ( hij bedoelt mi Huub) iets aan te doen...weer een dreigement dus..als hij denkt niet meer te kunnen winnen of de kooi zat is dan wint niemand...![]()
Zal het ooit nog leuk worden.??iedereen is alleen nog maar boos of is aan het overleven...
Ze is ziek van de jacuzzi dat kind heeft elke dag een andere smoesquote:Op maandag 12 november 2007 19:21 schreef Varen het volgende:
Nadia hoeft ook geen dessert
Yep en Nena moest eruit voor een lullig trapje, Huub een ton boete voor het gooien van een oorbel en Lieke voor het gebruiken van een oogpotlood.quote:Op maandag 12 november 2007 19:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Inderdaad, Dennis kreeg een ton voor een kaart verscheuren.......
Zou ze stiekem eten dan?quote:Op maandag 12 november 2007 19:21 schreef Varen het volgende:
Nadia hoeft ook geen dessert
Nee ik bedoel dat de febo boetes gebruikt om fysiek geweld te bestraffen terwijl dat gewoon een exit behoort te zijn... Als ik de redaktie was... zou ik de laatste maand gewoon alles bestraffen.... hoeven ze niks te betalen.quote:Op maandag 12 november 2007 19:18 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dan zou je nu dus aan degenen die een boete hebben gekregen kunnen afleiden wie er straks op het laatst nog in zouden zitten?
Daarom heeft Naadje geen boete gehad bedoel je?
Dus, waarom Nadia niet voor het voortdurend aanraken van Lieke. Dat was toch 'agressie' volgens psycholoog Anita destijds tegen Lieke?quote:Op maandag 12 november 2007 19:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Yep en Nena moest eruit voor een lullig trapje, Huub een ton boete voor het gooien van een oorbel en Lieke voor het gebruiken van een oogpotlood.
Gerechtigheid toch?![]()
Het maakt toch niet uit? Huub wint zegtie, dus 50 procent van de streamers tevreden.....ik zie het probleem niet zo...quote:Op maandag 12 november 2007 19:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Yep en Nena moest eruit voor een lullig trapje, Huub een ton boete voor het gooien van een oorbel en Lieke voor het gebruiken van een oogpotlood.
Gerechtigheid toch?![]()
Wat al aangeeft dat de redaktie hun zegje wel heeft kunnen doen maar de frustratie bij de wannabees niet heeft weggenomen.quote:Op maandag 12 november 2007 19:21 schreef pasjesjen het volgende:
Volgens naad zit amanda niet in de in de slachtofferrol, maar is ze gewoon kwaad
Ik denk dat het een combinatie van beide is.
Amanda geeft natuurlijk de boze huub en lieke de sculd![]()
Ow..sorry..is me niet opgevallen...cossen gaat moeizaam, of de pagina's laden heeeel langzaam of je mag eerst iets te drinken halen....quote:Op maandag 12 november 2007 19:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Precies, zoals ik al 3 x eerder postte hier.![]()
Schiet mij maar lek, ik snap er geen yota meer van.quote:Op maandag 12 november 2007 19:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Dus, waarom Nadia niet voor het voortdurend aanraken van Lieke. Dat was toch 'agressie' volgens psycholoog Anita destijds tegen Lieke?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |