Ze hebben ook drankverbod!quote:Op maandag 12 november 2007 19:28 schreef ericahysterica het volgende:
wat mij wel opvalt is dat er nog steeds geen alcohol is gedronken dus zou het dan toch?
Ik begrijp je niet helemaal, sorry.quote:Op maandag 12 november 2007 19:36 schreef Sonique het volgende:
wat zei Huub ook alweer over muziek vanmiddag 'Dan kunnen ze niet knippen en plakken'
Nu NAdia en Dennix zo in de private brieven zitten te schrijven (naar elkaar waarschijnlijk) moet ik daar opeens aan denken.
Yep, moet zijn 2833, misschien is er een mod in de buurt.quote:Op maandag 12 november 2007 19:38 schreef KimiK het volgende:
Verkeer nummertje??
En geen boete goffer de goffer. Flens moet toch echt dol op haar zijn.quote:Op maandag 12 november 2007 19:38 schreef Dreamboy het volgende:
De liet de redactie gewoon toe anders was er niets gebeurt.
Je krijgt er nog geen boete voor ook.
[ afbeelding ]
De aanstichtster in actie. Geen boetequote:Op maandag 12 november 2007 19:38 schreef Dreamboy het volgende:
De liet de redactie gewoon toe anders was er niets gebeurt.
Je krijgt er nog geen boete voor ook.
[ afbeelding ]
Volgens Huub is muziek niet toegestaan omdat er dan meteriaal onstaat wat niet ge-edit kan worden omdat er dan continuiteits fouten onstaan (febo kan dan de context niet meer uit het vehaal houden enzo)quote:Op maandag 12 november 2007 19:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik begrijp je niet helemaal, sorry.![]()
B en A 5 tonquote:Op maandag 12 november 2007 19:40 schreef Darklight het volgende:
Hoeveel geld is iedereen nu kwijt? Huub 6ton, en de rest?
Hij eet voor twee... lol dat zag je net...quote:Op maandag 12 november 2007 19:43 schreef beequeen het volgende:
En Dennix eet en eet en eet en eet.
Zou zomaar kunnen hoor, bedankt voor je uitleg.quote:Op maandag 12 november 2007 19:42 schreef Sonique het volgende:
Niet dathet zo is hoor, maar moest er opeens aan denken.
voor de kok wel leuk als iemand alles opvreet natuurlijkquote:Op maandag 12 november 2007 19:43 schreef beequeen het volgende:
Daar is op zich wel begrip voor op te brengen iemand die de hele dag loodzware arbeid verricht, haren stylen, spiegels kijken, camera's volgen en achter jouw annimeermeisje aanlopen, dat is geen sinicurequote:Op maandag 12 november 2007 19:43 schreef beequeen het volgende:
Mooie OPquote:Op maandag 12 november 2007 19:46 schreef pasjesjen het volgende:
Zo op is klaar ik heb al een verzoek tot wijzigen van het cos nummer gedaan
19:33 - Huub de betwetter...quote:Brian en Amanda zijn nogal aangeslagen na de brief. De twee hebben zich teruggetrokken in de Chill Room. “Voor mij wordt de wil om hier met jou te zijn gewoon steeds minder”, zegt de blondine tegen haar vriend. Ze lijkt er naar uit te zien om samen met Brian buiten De Gouden Kooi een leven op te bouwen. De Antilliaan lijkt in te zien dat hij Amanda even moet kalmeren. “We scheppen zo lekker op en gaan gewoon hier met zijn tweetjes eten. Voor de rest niet meer over nadenken”, stelt Brian voor. Zou de liefde van Brian deze wond kunnen halen.
quote:Terwijl Brian en Amanda hun avondmaaltijd in de Chill Room nuttigen, zijn Huub, Lieke, Dennis en Nadia in de keuken bezig met hun avondmaal. Erg gezellig wil het niet worden en Huub en Lieke besluiten dan ook om snel de tafel weer te verlaten om hun potje schaken af te maken. Tijdens het schaakpotje, legt de Oldenzaler verschillende schaakzetten uit. “Hoe verdedig je dit”, vraagt hij. “Euh… zo”, antwoordt Lieke als ze een zet doet. “Nee, nee, zo is het beter”, antwoordt de Oldenzaler. En weer weet Huub het beter en moet hij zijn gelijk hebben, zie je Lieke denken.
...een klein schopje zal voor Brian geen probleem zijn denk ik.....geeft hij met liefdequote:Op maandag 12 november 2007 19:49 schreef AnTjUh het volgende:
amanda zit er echt zwaar door heen op dit moment
die heeft nog maar een klein schopje nodig richting poort![]()
Ja, een wereld van verschil...quote:Op maandag 12 november 2007 19:58 schreef noekje het volgende:
Wat een contrast, Huub en Lieke vs Brian en Amanda.
Kracht en intelligentie t.o. domheid en agressie.quote:Op maandag 12 november 2007 19:58 schreef noekje het volgende:
Het verschil tussen volwassen zijn en nog een kind zijn....bij kinderen zijn altijd anderen de schuldquote:Op maandag 12 november 2007 19:58 schreef noekje het volgende:
Nee, de Febo moet dat doen. Dat trutje mankeert niks . Nest uit of de poort uit.quote:Op maandag 12 november 2007 19:58 schreef riri het volgende:
Nou Huub en Lieke....Amanda wakker maken...die gaat ongeoorloofd het bed in!!
manda laat zich door niemand de les lezenquote:Op maandag 12 november 2007 19:57 schreef Dreamboy het volgende:
Hoe kun je Amanda nou uit het bed krijgen door gewoon ook in bed te gaan liggen.( eigen bed dan)
[ afbeelding ]
mompelt iets over kindjes van god enzoquote:Op maandag 12 november 2007 20:05 schreef beequeen het volgende:
Ach, de DJ lessen van Brian gaan wel door, wat liev.![]()
Hoe vervelend ik Amanda ook vind. Ze heeft eigenlijk groot gelijk. Je laat je toch ook niet de les lezen door die prutsers van achter. Of dat nou Amanda is, Huub of Dennis. Zij zouden mij op een gegeven moment ook kunnen jeuken. Al is haar visie nog zo krom, zij pikt het iig niet. Dat zouden meer mensen moeten doen wat mij betreft.quote:Op maandag 12 november 2007 20:01 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
manda laat zich door niemand de les lezen
Hij heeft het verdiend na 2 zware weken van tv maken.quote:Op maandag 12 november 2007 20:05 schreef beequeen het volgende:
Ach, de DJ lessen van Brian gaan wel door, wat liev.![]()
de enigste vooe wie ze kruipt is mr kubatzquote:Op maandag 12 november 2007 20:06 schreef noekje het volgende:
[..]
Hoe vervelend ik Amanda ook vind. Ze heeft eigenlijk groot gelijk. Je laat je toch ook niet de les lezen door die prutsers van achter. Of dat nou Amanda is, Huub of Dennis. Zij zouden mij op een gegeven moment ook kunnen jeuken. Al is haar visie nog zo krom, zij pikt het iig niet. Dat zouden meer mensen moeten doen wat mij betreft.
Tuurlijk, alleen is het zo dat Amanda er wel mee wegkomt maar Huub of Lieke niet. Als zij even op bed gaan liggen schalt de speaker door dat hok dat ze wakker moeten worden of de plasma geeft het aan zodat dat trailer trash het er weer lekker in kan wrijven.quote:Op maandag 12 november 2007 20:06 schreef noekje het volgende:
[..]
Hoe vervelend ik Amanda ook vind. Ze heeft eigenlijk groot gelijk. Je laat je toch ook niet de les lezen door die prutsers van achter. Of dat nou Amanda is, Huub of Dennis. Zij zouden mij op een gegeven moment ook kunnen jeuken. Al is haar visie nog zo krom, zij pikt het iig niet. Dat zouden meer mensen moeten doen wat mij betreft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |