Het is heel simpel, als je op de pagina staat en je wil geen plaatjes druk op stoppen (dat rode kruisje naast refresh pagina) Zo laden de plaatjes niet en kan je de text gewoon lezen.quote:Op maandag 5 november 2007 08:01 schreef tuinfluiter het volgende:
Goedemorgen Avonne, Yvonne en Gert,
Is er een mogelijkheid dat een modje kan bemiddelen of duidelijkheid kan geven
van het WEL of beter NIET , MINDER plaatsen van gifjes bij de updates ?
Pasjesjen heeft zondag alle 8 gebeurtennissen van de afgelopen 2 dagen
ijverig bijgewerkt met tekst, caps en gifjes.
BSOL merkt op bij de "updates om 04:29 " dat door een grote hoeveelheid gifjes
deze updates niet meer leesbaar zijn geworden voor mobiele gebruikers en dat
nu weer een topic wat de gif-ziekte heeft gekregen. Jammer is.
Ook ik zou best een eenduidige richtlijn willen zien.quote:Op maandag 5 november 2007 08:01 schreef tuinfluiter het volgende:
Goedemorgen Avonne, Yvonne en Gert,
Is er een mogelijkheid dat een modje kan bemiddelen of duidelijkheid kan geven
van het WEL of beter NIET , MINDER plaatsen van gifjes bij de updates ?
Pasjesjen heeft zondag alle 8 gebeurtennissen van de afgelopen 2 dagen
ijverig bijgewerkt met tekst, caps en gifjes.
BSOL merkt op bij de "updates om 04:29 " dat door een grote hoeveelheid gifjes
deze updates niet meer leesbaar zijn geworden voor mobiele gebruikers en dat
nu weer een topic wat de gif-ziekte heeft gekregen. Jammer is.
Op je mobiel wordt al automatisch de mobiele forumlayout voorgeschoteld bij de meeste browsers, Daar worden de plaatjes pas ingeladen als de rest van de pagina er al is, kun je ondertussen op stop ddrukken en dan heb je de hele pagina wel, alleen de plaatjes nietquote:Op donderdag 8 november 2007 11:49 schreef Ian_Nick het volgende:
Kan aan mij liggen maar kan je op je mobieltje niet gewoon txt_only lay-out doen om dat gifjes gezeik te omzeilen?
Of gewoon wachten met updates lezen tot je gewoon lekker thuis bent natuurlijk.![]()
En zoals Cc zei: Laat Britney inderdaad gewoon met rust, ze is ook maar een mens, stel viespeuken!
Kijk, zo leer ik nog 's wat.quote:Op donderdag 8 november 2007 12:25 schreef Petre het volgende:
[..]
Op je mobiel wordt al automatisch de mobiele forumlayout voorgeschoteld bij de meeste browsers, Daar worden de plaatjes pas ingeladen als de rest van de pagina er al is, kun je ondertussen op stop ddrukken en dan heb je de hele pagina wel, alleen de plaatjes niet
Dit is al eens ter discussie geweest, toen bepaalde users beweerden dat de traagheid van heel FOK! veroorzaakt zou worden door die gifjes.quote:Op donderdag 8 november 2007 03:54 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Avonne, Yvonne en Gert ....... Doe eens een uitspraak !
quote:Op donderdag 8 november 2007 12:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Enne, voor non-streamers zijn die gifjes best puickend.
quote:Op donderdag 8 november 2007 13:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Als users met elkaar onderling regelingen treffen mbt matigheid in het plaatsen ervan, prima natuurlijk.
Ach, iemand die een beetje met zijn hoofd heen en weer gaat op de maat van de muziek?quote:Op donderdag 8 november 2007 12:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Enne, voor non-streamers zijn die gifjes best puickend.
Ik heb het dan ook niet over die gifjes van een willekeurig bewegend oor ofzo.quote:Op donderdag 8 november 2007 13:50 schreef APK het volgende:
[..]
Ach, iemand die een beetje met zijn hoofd heen en weer gaat op de maat van de muziek?
Zwaar overbodig.
Een goede matpartij daarentegen vind ik dan wel weer 'best puickend.'
In mijn geval geen mobieltje maar een gewone laptop met een aircard (kaartje in de laptop met een kleine antenne, in dat kaartje zit een simcard).quote:Op donderdag 8 november 2007 11:49 schreef Ian_Nick het volgende:
Kan aan mij liggen maar kan je op je mobieltje niet gewoon txt_only lay-out doen om dat gifjes gezeik te omzeilen?
Of gewoon wachten met updates lezen tot je gewoon lekker thuis bent natuurlijk.![]()
En zoals Cc zei: Laat Britney inderdaad gewoon met rust, ze is ook maar een mens, stel viespeuken!
Ja, kan best maar je begon zelf:quote:Op donderdag 8 november 2007 14:34 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
In mijn geval geen mobieltje maar een gewone laptop met een aircard (kaartje in de laptop met een kleine antenne, in dat kaartje zit een simcard).
quote:Op donderdag 8 november 2007 03:54 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Een gemiddelde updates pagina loopt 10 dagen, 'n gifje van 1,8 MB krijg je dus 10 dagen voor je kiezen via je mobiele telefoon voordat de volgende pagina in updates verschijnt (default instellingen).
Deze zin kan wel wat uitleg gebruiken. Of leestekens, dat kan ook.quote:Op donderdag 8 november 2007 13:56 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als menschen nou gewoon leren dat een gifje in sommige gevallen fuck all nergens op slaan en alleen vastleggen wat bewegend zou moeten zijn om de pret te vergroten ben je volgens mij meteen van het gezeik af.
Volgens mij is die zin goed.quote:Op donderdag 8 november 2007 23:52 schreef Talitha het volgende:
[..]
Deze zin kan wel wat uitleg gebruiken. Of leestekens, dat kan ook.![]()
Vanaf "...fuck all..." gaat er iets mis in die zin.quote:Op donderdag 8 november 2007 23:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Volgens mij is die zin goed.![]()
Ga naar bed![]()
Lange zinnen zijn tof.
En de moderatie ook. <<< Feedback.
Je vraagt net of ik je naar bed wil sturenquote:Op donderdag 8 november 2007 23:57 schreef Talitha het volgende:
[..]
Vanaf "...fuck all..." gaat er iets mis in die zin.![]()
Je bent mijn moeder niet.![]()
En feedback krijg ik al genoeg elders.![]()
Ah, dan snap ik weer 1 zin meer van je.quote:Op donderdag 8 november 2007 23:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je vraagt net of ik je naar bed wil sturen![]()
En de feedback was voor de modjes.
Dit is FB enzo.
Doe je toch bij de volgende?! ff doorbaggeren pa!quote:Op zaterdag 10 november 2007 01:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[SC#438] Plaatjesdialogen met NZ
Kan iemand de TT veranderen in: "Plaatjesdialogen Met NZ" ?
Kijk eens goed.quote:Op zaterdag 10 november 2007 01:55 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Doe je toch bi de volgende?! ff doorbaggeren pa!
Trouwens, jouw COS was eerder dus deze [COS # 2818] Trio in de MB kan dicht.quote:Op zaterdag 10 november 2007 02:49 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik ben een roepende in de woestijn, ik weet het.
Goh, wat raar.quote:Op zondag 11 november 2007 01:01 schreef Disana het volgende:
Men is niet zo blij met de TT van deze COS: [Cos 2824] De gouden kanker
Ik wil graag de TT van mijn SC aan passen in:quote:Op zondag 11 november 2007 01:08 schreef Gert het volgende:
TT beetje aangepast
Ga is wat meer bier zuipen jij. Word je misschien nog leuk vandaagquote:Op zondag 11 november 2007 01:10 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik wil graag de TT van mijn SC aan passen in:
[SC#440] Kanker!
![]()
Okee.quote:Op zondag 11 november 2007 01:11 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ga is wat meer bier zuipen jij. Word je misschien nog leuk vandaag![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |