quote:Op donderdag 8 november 2007 13:33 schreef Gert het volgende:
Dit is al eens ter discussie geweest, toen bepaalde users beweerden dat de traagheid van heel FOK! veroorzaakt zou worden door die gifjes.![]()
Maar we gaan ze niet verbieden. Daarvoor is de "schade" te klein. En er zijn genoeg users die het als een leuke toevoeging zien, zo blijkt ook weer in dit topic.
Als users met elkaar onderling regelingen treffen mbt matigheid in het plaatsen ervan, prima natuurlijk.
Persoonlijk zit ik ook niet te wachten op 62 foto's per update-pagina. Maar dat is m.i. een "kwestie van smaak", en of je het hinderlijk vindt om te wachten tot het ingeladen is.
quote:Op donderdag 8 november 2007 14:40 schreef kleinzusje het volgende:
Misschien een idee om dit gifjes gelul verder ergens anders te bespreken ???
Gert zegt dat er niks wordt verboden......................... wordt een beetje een SC gepunnik![]()
Off topicquote:Op donderdag 8 november 2007 15:09 schreef Copycat het volgende:
Wat ben je toch ook een vreemd kleinzusje.
Ik ben een nietszeggend mensjequote:Op donderdag 8 november 2007 15:12 schreef Copycat het volgende:
Sorry!
Ik vind gifjes gaaf! Maar niet alle gifjes. Arsenicum bijvoorbeeld vind ik ongaaf en hetzelfde geldt voor nietszeggende gifjes van nietszeggende mensjes.
quote:Op donderdag 8 november 2007 17:22 schreef Leandra het volgende:
Is dit voldoende?? [DGK SC #435] The Purpose Of This Exercise
quote:Op donderdag 8 november 2007 17:23 schreef Copycat het volgende:
Dan doe ik het in de COS!
Daar zit Cc vaker... die heeft de honneurs al waargenomenquote:
quote:Op donderdag 8 november 2007 17:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daar zit Cc vaker... die heeft de honneurs al waargenomen![]()
DGK[COS#2807] Huub oefent het Feyenoordlied.
Maar natuurlijk love I U!quote:
Jezus, bedoel je neukende gifjes ???quote:Op donderdag 8 november 2007 17:34 schreef Ian_Nick het volgende:
Even ontopic, gewoon omdat dat af en toe ook tof is:
Als mensen nou eensch ophouden met die gifjes van die laaf Huub die zijn hoofd een beetje bewegen doet, en alleen gifjes maken van dingen die je bewegend moet zien komen we al een heel eind.
Dit slaat bijvoorbeeld fuck all nergens op:quote:Op donderdag 8 november 2007 17:34 schreef Ian_Nick het volgende:
Even ontopic, gewoon omdat dat af en toe ook tof is:
Als mensen nou eensch ophouden met die gifjes van die laaf Huub die zijn hoofd een beetje bewegen doet, en alleen gifjes maken van dingen die je bewegend moet zien komen we al een heel eind.
Ik wil géén van die debielen zien neuken.quote:Op donderdag 8 november 2007 17:37 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Jezus, bedoel je neukende gifjes ???
Ik kan het niet aan om er bij te lezen![]()
Niet helemaal mee eens Ian-snickquote:Op donderdag 8 november 2007 17:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dit slaat bijvoorbeeld fuck all nergens op:
[ afbeelding ]
Dit is erg handig:
[ afbeelding ]
Zien we, kinders?![]()
Okay, nevermindquote:Op donderdag 8 november 2007 17:42 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Niet helemaal mee eens Ian-snick
Die bal beweging geeft aan dat hij echt talent heeft![]()
Das op een capje weer niet te zien![]()
Ach, als je maar gelukkig bentquote:
Roep die BSOL capper met zn Nokiaatje eens hier heen................ heb al maanden moeten genieten van zn neuk caps.................... kan er best een reactie af in dit waanzinnige stormlooptopicquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |