Als iemand het expres "vergeet", is het niet leuk.quote:Op maandag 12 november 2007 20:49 schreef Lobasca het volgende:
[..]
SC Vogelverschrikkelijk moet nog # 446 bij
Was niet expres.quote:Op maandag 12 november 2007 20:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Als iemand het expres "vergeet", is het niet leuk.![]()
Dus .....
Je hebt nieteens een póging tot een nummer gedaan.quote:
Zei degene die met zijn kloon een hele serie opende zonder nummerquote:Op maandag 12 november 2007 21:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je hebt nieteens een póging tot een nummer gedaan.![]()
Dat je er één naastzit ofzo; okee, sommige mensen kunnen niets.
Maar jij hebt gewoon een topic open getieft en dacht van: "Bleuh wat kan mij dat teringnummer verotten"
Respectloos.
Ja, helemaal.quote:Op maandag 12 november 2007 21:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Zei degene die met zijn kloon een hele serie opende zonder nummer![]()
Graag gedaan, aandachtshoertjequote:Op maandag 12 november 2007 21:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, helemaal.
Dat waren inderdaad NIET allemaal topics met hetzelfde nummer namelijk 999.
Kudo's voor deze ontzettend scherpe en correcte opmerking, Grafplantje.
Laten we Gert eens even aan het werk zetten met zijn delete-knopje: Snotfuckertje!quote:Op maandag 12 november 2007 21:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
YESSssSSS WEER EEN REACTIE W!!1!11!1!1
Ik ga even heel hard over mijn fallus strelen.![]()
Je moet en zal het laatste woord hebben, hè?quote:Op maandag 12 november 2007 21:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Laten we Gert eens even aan het werk zetten met zijn delete-knopje: Snotfuckertje!
Droplulquote:Op maandag 12 november 2007 21:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je moet en zal het laatste woord hebben, hè?![]()
Nee, je doet het niet goed.quote:Op woensdag 14 november 2007 20:44 schreef Disana het volgende:
Lieve Gert (goed zo?), mag ik haakjes in de TT van SC 541? Alsjeblieft (dit doe ik goed!)?![]()
En nee, ik heb het niet expres gedaan![]()
Héél graag gedaan Disana.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |