abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54532121
Volgt....
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_54532345
Het is om te janken. Het hele programma is voor mij z'n geloofwaardigheid wel kwijt. Ik zag dat iemand er een oude COS bij had gepakt, om het verschil aan te geven tussen een jaar geleden en nu.

Het verschil is dat ze nu een jaar verder zijn in de gesloten kliniek. One flew over the cuckoo's nest.

(wij werden na drie maanden al bijna gek, laat staan dat je 12, 13 maanden bij Brian in huis woont...)

Ik hoop maar dat ze er snel een einde aan maken. Deze leute kunnen de komende drie jaar de deur niet meer uit, ondanks de geringe populariteit van de show. En dan niet omdat ze lichamelijk mishandeld zullen worden, maar omdat ze binnen een paar weken zo gek als een deur zijn geworden;
"Hey Huub, hoe was dat nou, die Gouwe Kooi? Is die Amanda echt zo'n lekker wijf?" Huub in de aanval, of in de verdediging, en dit was pas de slager. Nu nog naar de bakker, de groenteman, de boekhandel, een restaurant en als laatste de kroeg, en overal krijgt hij dezelfe vraag. Dat ben je na een dag al zat, laat staan als dat iedere dag gebeurt.
En dan heet je nog geen Brian of Natasia...

Maar stream lekker verder allemaal - laten we voor de deelnemers hopen dat het noooooit meer afloopt (dat zou pas zuur zijn - veroordeeld tot elkaar wegens wangedrag in de maatschappij)
  zondag 11 november 2007 @ 18:47:59 #3
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_54532379
Helaas was die andere COS net iets eerder... Daar verder dus: [COS#2827] Er mag bijna niets meer.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator zondag 11 november 2007 @ 20:56:29 #4
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_54535646
beter laat dan nooit.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')