Zo dan!quote:Op zondag 11 november 2007 18:25 schreef riri het volgende:
[..]
Als jij iin de oorlog joden afgevoerd had zien worden zou je zeker ook hebben gezegd daar klopt niets van
en iedereen die het niet met jou eens is weet natuurlijk niet waar hij over spreekt...lelelelelequote:Op zondag 11 november 2007 18:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Maar ik heb liever dat jij het zegt dan iemand die wél weet waar hij over spreekt.....
het is jammer dat er hier de laatste tijd (waarschijnlijk wegens oersaaie streams) inderdaad te vaak sneren richting elkaar gemaakt worden, ipv gewoon over de streams te lullen. Maar reageren op elkaars commentaar hoort wel bij een forum. Helaas is het vaak Huub-ers tegen Brian-ers (de paar die er bestaan). En de opmerkingen die je maakte waren ook niet echt realisties, maar gij zeit vergeven.quote:Op zondag 11 november 2007 18:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Lees even terug s.v.p. wie hier aanvangen met het op de man spelen....ook alvast dank voor de moeite..
quote:Op zondag 11 november 2007 18:39 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
het is jammer dat er hier de laatste tijd (waarschijnlijk wegens oersaaie streams) inderdaad te vaak sneren richting elkaar gemaakt worden, ipv gewoon over de streams te lullen. Maar reageren op elkaars commentaar hoort wel bij een forum. Helaas is het vaak Huub-ers tegen Brian-ers (de paar die er bestaan). En de opmerkingen die je maakte waren ook niet echt realisties, maar gij zeit vergeven.
quote:Op zondag 11 november 2007 18:40 schreef cindy10 het volgende:
toch moet dit alles heel boeiend voer zijn voor psychologen??
ten eerste zijn er de bewoners,die al genoeg afwijkingen gaan vertonen...
en dan ook nog streamers die totaal erin op gaan.....
volgens mij is is dit toch wel het paradijs voor psychologen bijna??
Allemaal naar Anita. Soort van naughty stairs voor volwassenen, die Anita. Ik ga liever naar dr. Rossi.quote:Op zondag 11 november 2007 18:40 schreef cindy10 het volgende:
quote:Op zondag 11 november 2007 18:40 schreef cindy10 het volgende:
karma is a bitch!quote:Op zondag 11 november 2007 18:43 schreef Dreamboy het volgende:
Ze ziet dus zelf ook dat het onder haar er niet uit ziet.
En dat zegt wat over Lieke zeg.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
+1quote:Op zondag 11 november 2007 18:43 schreef Py het volgende:
NMNS:
Ik waardeer de vrijheid die we hebben bij het geven van onze mening, zolang we daarmee niet persoonlijk kwetsen.
Jouw postings zijn altijd scherp. Soms ben ik het volledig met je eens. Soms minder. Soms niet. Maar het is jouw mening waarbij je niemand persoonlijk aanvalt.
![]()
Je mening geven is prima. Verdraaien/buigen en keer op keer ter discussie stellen van feiten vind ik niet prima. Dat laatste gebeurt ook zo vaak dat het reteirritant begint te worden.quote:Op zondag 11 november 2007 18:43 schreef Py het volgende:
NMNS:
Ik waardeer de vrijheid die we hebben bij het geven van onze mening, zolang we daarmee niet persoonlijk kwetsen.
Jouw postings zijn altijd scherp. Soms ben ik het volledig met je eens. Soms minder. Soms niet. Maar het is jouw mening waarbij je niemand persoonlijk aanvalt.
![]()
A was half dood daaro geloof ik, zo sterft je liefde toch ook af voor een persoon...maar ja back up hequote:Op zondag 11 november 2007 18:52 schreef Dreamboy het volgende:
En nog maar een keer het voorstukje wat in de uizending zou komen.
Nog niet de helft lieten ze zien.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |