Zo dan!quote:Op zondag 11 november 2007 18:25 schreef riri het volgende:
[..]
Als jij iin de oorlog joden afgevoerd had zien worden zou je zeker ook hebben gezegd daar klopt niets van
en iedereen die het niet met jou eens is weet natuurlijk niet waar hij over spreekt...lelelelelequote:Op zondag 11 november 2007 18:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Maar ik heb liever dat jij het zegt dan iemand die wél weet waar hij over spreekt.....
het is jammer dat er hier de laatste tijd (waarschijnlijk wegens oersaaie streams) inderdaad te vaak sneren richting elkaar gemaakt worden, ipv gewoon over de streams te lullen. Maar reageren op elkaars commentaar hoort wel bij een forum. Helaas is het vaak Huub-ers tegen Brian-ers (de paar die er bestaan). En de opmerkingen die je maakte waren ook niet echt realisties, maar gij zeit vergeven.quote:Op zondag 11 november 2007 18:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Lees even terug s.v.p. wie hier aanvangen met het op de man spelen....ook alvast dank voor de moeite..
quote:Op zondag 11 november 2007 18:39 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
het is jammer dat er hier de laatste tijd (waarschijnlijk wegens oersaaie streams) inderdaad te vaak sneren richting elkaar gemaakt worden, ipv gewoon over de streams te lullen. Maar reageren op elkaars commentaar hoort wel bij een forum. Helaas is het vaak Huub-ers tegen Brian-ers (de paar die er bestaan). En de opmerkingen die je maakte waren ook niet echt realisties, maar gij zeit vergeven.
quote:Op zondag 11 november 2007 18:40 schreef cindy10 het volgende:
toch moet dit alles heel boeiend voer zijn voor psychologen??
ten eerste zijn er de bewoners,die al genoeg afwijkingen gaan vertonen...
en dan ook nog streamers die totaal erin op gaan.....
volgens mij is is dit toch wel het paradijs voor psychologen bijna??
Allemaal naar Anita. Soort van naughty stairs voor volwassenen, die Anita. Ik ga liever naar dr. Rossi.quote:Op zondag 11 november 2007 18:40 schreef cindy10 het volgende:
quote:Op zondag 11 november 2007 18:40 schreef cindy10 het volgende:
karma is a bitch!quote:Op zondag 11 november 2007 18:43 schreef Dreamboy het volgende:
Ze ziet dus zelf ook dat het onder haar er niet uit ziet.
En dat zegt wat over Lieke zeg.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
+1quote:Op zondag 11 november 2007 18:43 schreef Py het volgende:
NMNS:
Ik waardeer de vrijheid die we hebben bij het geven van onze mening, zolang we daarmee niet persoonlijk kwetsen.
Jouw postings zijn altijd scherp. Soms ben ik het volledig met je eens. Soms minder. Soms niet. Maar het is jouw mening waarbij je niemand persoonlijk aanvalt.
![]()
Je mening geven is prima. Verdraaien/buigen en keer op keer ter discussie stellen van feiten vind ik niet prima. Dat laatste gebeurt ook zo vaak dat het reteirritant begint te worden.quote:Op zondag 11 november 2007 18:43 schreef Py het volgende:
NMNS:
Ik waardeer de vrijheid die we hebben bij het geven van onze mening, zolang we daarmee niet persoonlijk kwetsen.
Jouw postings zijn altijd scherp. Soms ben ik het volledig met je eens. Soms minder. Soms niet. Maar het is jouw mening waarbij je niemand persoonlijk aanvalt.
![]()
A was half dood daaro geloof ik, zo sterft je liefde toch ook af voor een persoon...maar ja back up hequote:Op zondag 11 november 2007 18:52 schreef Dreamboy het volgende:
En nog maar een keer het voorstukje wat in de uizending zou komen.
Nog niet de helft lieten ze zien.
[ afbeelding ]
+1quote:Op zondag 11 november 2007 18:52 schreef tipsch het volgende:
[..]
Je mening geven is prima. Verdraaien/buigen en keer op keer ter discussie stellen van feiten vind ik niet prima. Dat laatste gebeurt ook zo vaak dat het reteirritant begint te worden.![]()
ben het zowaar met iemand eens...quote:Op zondag 11 november 2007 18:52 schreef tipsch het volgende:
[..]
Je mening geven is prima. Verdraaien/buigen en keer op keer ter discussie stellen van feiten vind ik niet prima. Dat laatste gebeurt ook zo vaak dat het reteirritant begint te worden.![]()
Maar niet alleen van NMNS. Ik hou wel van een beetje tegensputteren.quote:Op zondag 11 november 2007 18:52 schreef tipsch het volgende:
[..]
Er zijn gezien de laatste poll 50% anti Huub stemmers waarvan ik eentje. Dit betekent niet bij voorbaat dat de rest pro Brian is.quote:Op zondag 11 november 2007 18:39 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
het is jammer dat er hier de laatste tijd (waarschijnlijk wegens oersaaie streams) inderdaad te vaak sneren richting elkaar gemaakt worden, ipv gewoon over de streams te lullen. Maar reageren op elkaars commentaar hoort wel bij een forum. Helaas is het vaak Huub-ers tegen Brian-ers (de paar die er bestaan). En de opmerkingen die je maakte waren ook niet echt realisties, maar gij zeit vergeven.
Wat ziet dat er toch altijd eng uit. Ik zou echt niet in een ruimte met die gast wiilen zitten.quote:Op zondag 11 november 2007 18:55 schreef Disana het volgende:
Heeft Brian last van schokjes? En hij kijkt ook zo raar.
Daar ging trouwens bijna weer een glazen deur aan diggelenquote:Op zondag 11 november 2007 18:52 schreef Dreamboy het volgende:
[ afbeelding ]
Gemaakt door mezelf
Je bent me net voor.quote:Op zondag 11 november 2007 18:57 schreef NG het volgende:
Nee joh, deze beelden kunnen prima in de uitzending gebruikt worden om te laten zien hoe verslagen Amanda en Brian zijn van het geweld van Huub..
Amanda is de grote schuldige daar.Brian flipt elke keer door haar en ook de andere gaan daar in mee.quote:Op zondag 11 november 2007 18:56 schreef jassy het volgende:
B en A zijn ook niet bepaald gelukkig. Zien ze de straf van het hokje boven het hoofd hangen?
Zeker niet als hij zo is, nee. Maar ik vraag me echt af wat er aan de hand is. Die blikken.quote:Op zondag 11 november 2007 18:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat ziet dat er toch altijd eng uit. Ik zou echt niet in een ruimte met die gast wiilen zitten.
Ik stem helemaal niet. Die DGK-redactie kan lekker de pestpokkepleuris krijgen.quote:Op zondag 11 november 2007 18:57 schreef noucky het volgende:
[..]
Er zijn gezien de laatste poll 50% anti Huub stemmers waarvan ik eentje. Dit betekent niet bij voorbaat dat de rest pro Brian is.
Ik stem al een tijdje voor Jaap, de enige zonder agressie en de mees slimste van het zooitje.
Stem dus Jaap naar 3040 zodat uw stem niet verloren gaat door tussentijdse uitzetting van ene Brian en/of Huub..
en 99% anti nada stemmersquote:Op zondag 11 november 2007 18:57 schreef noucky het volgende:
[..]
Er zijn gezien de laatste poll 50% anti Huub stemmers waarvan ik eentje. Dit betekent niet bij voorbaat dat de rest pro Brian is.
Ik stem al een tijdje voor Jaap, de enige zonder agressie en de mees slimste van het zooitje.
Stem dus Jaap naar 3040 zodat uw stem niet verloren gaat door tussentijdse uitzetting van ene Brian en/of Huub..
Er is al zoveel over gepost ik stop ermee, niks helpt maar mijn avatar laat ik nog even voor wat het is.quote:
Nee duhu..Huub is de spil van het programma..50% wil Huub zien...en trouwens..Brian zal het er wel naar gemaakt hebben..Huub is een klein etterbakje dat je bloed onder je nagels vandaan kan halen maar hij slaat niet zomaar iemand voor zijn kop...quote:Op zondag 11 november 2007 19:00 schreef beequeen het volgende:
Volgens N heeft Brian een flinke klap van Huub ontvangen maar ziet het er niet naar uit dat Huub moet vertrekken.
SW.
Och het helpt wel vast wel, duurt alleen wat langer. Brian zou ook voor z'n eigen gezondheid morgen beter kunnen vertrekken. weer een andere insteek, kun je er weer even tegenaanquote:Op zondag 11 november 2007 19:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Er is al zoveel over gepost ik stop ermee, niks helpt maar mijn avatar laat ik nog even voor wat het is.![]()
Is er een filmjpe van wat ze wel lieten zien? Ik kan me namelijk niet voorstellen hoe ze dat dan geknipt hebben? Wel laten zien maar dan zie je toch gelijk hoe hardhandig St. Brian doet?quote:Op zondag 11 november 2007 18:52 schreef Dreamboy het volgende:
[ afbeelding ]
Gemaakt door mezelf
ik vind dat amandellie er heel bang (voor brian) uitziet. ze probeerd steeds naar m te kijken maar ze durft niet te bewegen.quote:Op zondag 11 november 2007 19:02 schreef Py het volgende:
[ afbeelding ]
Ja Brian is heeeeel zielig want Huub heeft m geslagen en hij kan er geen kant mee op. En stel dat Huub maandag blijft zitten. Dit is heeeeel erg voor Brian![]()
Inhoudelijk = inhoudelijkquote:Op zondag 11 november 2007 18:52 schreef tipsch het volgende:
[..]
Je mening geven is prima. Verdraaien/buigen en keer op keer ter discussie stellen van feiten vind ik niet prima. Dat laatste gebeurt ook zo vaak dat het reteirritant begint te worden.Overigens worden daarbij ook voortdurend de anders-dan-...-denkers als groep geschoffeerd of belachelijk gemaakt
Ach er is hun zoveel onrecht aangedaan, dat willen die stoephoer en haar pooier uitstralen.quote:Op zondag 11 november 2007 19:06 schreef STAP01 het volgende:
Het lijkt mij verstandig als Amanda nu even flink gaat zeiken en zuigen!![]()
Er is een filmpje vanquote:Op zondag 11 november 2007 19:07 schreef itsme het volgende:
[..]
Is er een filmjpe van wat ze wel lieten zien? Ik kan me namelijk niet voorstellen hoe ze dat dan geknipt hebben? Wel laten zien maar dan zie je toch gelijk hoe hardhandig St. Brian doet?
Amanda is de ondergang voor Brian.quote:Op zondag 11 november 2007 19:08 schreef Disana het volgende:
Amanda: Misschien moet je maar een keer echt doorflippen.
Brian: Dat verdienen de mensen niet.
Op mij komt het heel erg geregiseerd over. Ik denk dat dit door achter is verteld om ff te doen, voor in de uitzending.quote:Op zondag 11 november 2007 19:06 schreef noekje het volgende:
Och, Brian weer last van babystuipjes. Als die een knal van Huub heeft gehad krijgt hij plots last van schokjes. Ditmaal wel een dag later maar toch. Aandachtshoer en volgens mij doet hij het om de redactie te tonen hoe erg hij eraan toe is en dat allemaal dankzij Huub.
Als hij een boete krijgt dan lult hij altijd over extra camera's. Die man is zo voorspelbaar.
Van mij mag Huub eruit en dan hoop ik dat men uitzendt dat het een flinke rake was.
Ik hoop dan ook dat Nena Huub op staat te wachten.
Ja, das wel een lekkertje die Amanda. Lijkt een beetje op vorige week toen Lieke haar besmeurde met slijm en ze Brian vertelde dat Lieke haar geslagen had? Was het niet geslagen?quote:Op zondag 11 november 2007 19:08 schreef Disana het volgende:
Amanda: Misschien moet je maar een keer echt doorflippen.
Brian: Dat verdienen de mensen niet.
Brian probeert zijn zin door te drijven..hij wil persee dat Huub weg gaat en anders...wordt hij para en slaat de villa kort en klein..quote:Op zondag 11 november 2007 19:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Het lijkt mij niet onverstandig om Brian even naar achteren te roepen.....
Dat is de Amanda die ik ken! Ik was haar al even kwijt maar ze is er weer!quote:Op zondag 11 november 2007 19:09 schreef Disana het volgende:
Er is gezegd dat Brian net zo erg gehandeld heeft als Huub, volgens Amanda. Ze vindt dat hypocriet. Meteen krijgen we andere beelden te zien.
Dus zullen Brian en Huub samen een boete krijgen.Terwijl Brian er veel eerder een had moeten hebben.quote:Op zondag 11 november 2007 19:09 schreef Disana het volgende:
Er is gezegd dat Brian net zo erg gehandeld heeft als Huub, volgens Amanda. Ze vindt dat hypocriet. Meteen krijgen we andere beelden te zien.
Precies ja! Dat doet hij heel vaak dat dreigen! Ook tegen Amada. Wil je dat ik boos wordt!!!!!!????!!!!!quote:Op zondag 11 november 2007 19:11 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Brian probeert zijn zin door te drijven..hij wil persee dat Huub weg gaat en anders...wordt hij para en slaat de villa kort en klein..
Dit is dreigen wat hij doet...kunnen peuters en kleuters ook heel goed..
Ach, het gooien van een oorbel of het gebruiken van oogpotlood staat gelijk aan een boete van.....ja, wat eigenlijk?quote:Op zondag 11 november 2007 19:10 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Volgens Amanda heeft iemand in het hokje gezegd dat ze net zo fout heeft gehandeld als Huub. En stream wordt weggedraaid.
Amanda doet qua ophitsen niet onder voor Natasia.quote:Op zondag 11 november 2007 19:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, das wel een lekkertje die Amanda. Lijkt een beetje op vorige week toen Lieke haar besmeurde met slijm en ze Brian vertelde dat Lieke haar geslagen had? Was het niet geslagen?
Dus een filmpje van wat er door talpa echt uitgezonden werd. Niet de promo toch want die werd niet uitgezonden.quote:
Ik begin die bijbelspreuk steeds beter te snappen:quote:Op zondag 11 november 2007 19:12 schreef Kaleddis het volgende:
Dus eigenlijk is iedereen gefrustreerd door het hokje. Zowel de streamers als de spelers. Top![]()
(Behalve naad en nix natuurlijk, die denken dat ze in een kuuroord zitten en gaan alleen stampvoeten als de mascara op is of als de kapper niet komt)
Huub sprak hier gisteren over met Japio. Volgens hem was het gewoon een kwestie van 'iedereen moest een boete krijgen, de reden was in feite niet zo belangrijk'.quote:Op zondag 11 november 2007 19:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ach, het gooien van een oorbel of het gebruiken van oogpotlood staat gelijk aan een boete van.....ja, wat eigenlijk?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |