Dat trutje lult wel vaker uit haar nek.quote:Op zondag 11 november 2007 16:23 schreef Dreamboy het volgende:
Dennix. Wanneer mogen we weer zieken.
Amanda. pas na het weekend.
Hoe kom ze daar nou bij daar weet ze nog helemaal niets van morgen is pas het gesprek.
Kennelijk was het voor de redactie van een dusdanig hoog niveau dat ze het maar hebben laten gaan.quote:Op zondag 11 november 2007 16:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jaap kreeg een telefoontje van de FEBO, ze moesten eigenlijk stoppen, N en A dus, maar ze mochten het naar eigen inzicht invullen........doorgaan dus.
Slappe hap.
Misschien heeft hij zijn ei daar wel in gebakken.quote:Op zondag 11 november 2007 16:28 schreef Clank het volgende:
Is Dennis ziek ofzo?? Volgens mij is hij de Murray's vergeten![]()
Ze weten de regels en het gesprek van morgen al.Wij streamers mogen nog niks weten en de miljonairs moeten net doen of ze niks weten.quote:Op zondag 11 november 2007 16:28 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat trutje lult wel vaker uit haar nek.
Dat is nou precies hetgene waar al de verontwaardiging van de streamers vandaan komt.quote:Op zondag 11 november 2007 16:19 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
ff tussendoor
toch vreemd dat de febo dit 2 en een half uur heeft toegelaten
want huub en dennis waren dit ook van plan(de hele tijd achter iemand aanlopne, in z'n/haar personal space hangen en dan zieken) maar dit werd vooraf door de febo verboden
Ze hebben wel het een en ander losgelaten vannacht. Quotes van VOL.quote:Op zondag 11 november 2007 16:30 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ze weten de regels en het gesprek van morgen al.Wij streamers mogen nog niks weten en de miljonairs moeten net doen of ze niks weten.
Alleen hebben die 2 schijt aan het hokje maar ze worden gecorrigeerd deze keer.quote:Amanda en Nadia zijn blij met de regels...nu kan je zien dat de regels goed zijn door het uitlokken voor van fysiek geweld....sla dan sla dan mag niet meer....
En Lieke is jaloers....
....quote:De dames gaan verder over een feestje geven met alcohol en mooie meiden voor Huub en ze krijgen een pinnige opmerking van achteren of ze het echt niet begrepen hebben...Nadia belt en krijgt te horen geen feestjes of drank.
Amanda is pissed....moeten ze dan gaan Pimpampetten....en dan de manier waarop
Paul de Leeuw zijn show valt in het niet door de gouden kooi volgens brrrrquote:Op zondag 11 november 2007 16:35 schreef Clank het volgende:
De Gouden Kooi is meer besproken dan het weer volgens Brian.
Volgens mij onder de oudere jongeren nog veel meerquote:Op zondag 11 november 2007 16:36 schreef Clank het volgende:
Brian: Het leeft zo ontzettend veel onder jongeren.
Nou, ik geef les aan jongeren MBO4 niveau + HBO en er wordt zo goed als NOOIT over DGK gesprokenquote:Op zondag 11 november 2007 16:36 schreef Clank het volgende:
Nou, ik werk in een bedrijf vol 'multimedia-jongeren' en alleen de oude vrouwquote:Op zondag 11 november 2007 16:36 schreef Clank het volgende:
Het kwartje valt nu pas.quote:Op zondag 11 november 2007 16:34 schreef Prosac het volgende:
hey wat leuk, mag Brian eventjes weer op bezoek komen. Wie heeft de CP's betaald hiervoor?
Ik ben het daar niet mee eens. HJL bedenken veel maar doen niets. Van uitstel komt afstel. En waarom zou je je nog iets van de febo aantrekken? Als je weet dat er zoveel partijdigheid is dan zou ik gewoon schijt hebben aan iedereen. De positie is hun eigen schuld. Waarom wordt Nadia niet aangepakt? Waarom wordt Amanda niet aan gepakt en waarom wordt Brian niet aangepakt? Gewoon omdat ze te laf zijn om voor zichzelf op te komen. Lieke is dar een ster in zeuren en klagen maar aktie ondernemen ho maar.quote:Op zondag 11 november 2007 16:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is nou precies hetgene waar al de verontwaardiging van de streamers vandaan komt.
Het heilige trashgroepje mag alles wat H L en J niet mogen.
Hetzelfde met het plan van Huub om spullen van Brian in de paardenbak ritueel te verbranden.
Hij moest naar achteren komen, en kreeg te horen dat die dat niet mocht.
De volgende dag kwam Brian met het originele idee om spullen van Huub ritueel te verbranden in de paardenbak, en rarara.......... ja hoor, 'achter' vond het zo'n goed en origineel idee, dat er direct toestemming voor werd gegeven
En zo stikt het van de voorbeelden waardoor wij van die hele FEBO en trailertrashgroep kotsen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |