Waarschijnlijk wel jaquote:Op zondag 11 november 2007 15:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Misschien zijn het oefeningen in opdracht van Wouter?![]()
inderdaad, maar er worden zoveel onbelangrijken dingen hier geschreven. Ik dacht dat valt waarschijnlijk niet eens opquote:
Enig idee wie,wie dan nog wel mag pesten? Als dat dus helemaal niet meer mag, dan zal het voor een aantal mensen wel erg saai gaan wordenquote:Op zondag 11 november 2007 15:59 schreef miesy het volgende:
dus naad en dellie mogen lieke niet meer pesten.
zullen ze toch wat anders moeten verzinnen om (zoals zij zeggen) "leuke" tv te maken.
geen idee hoe ze dat willen toepassen..quote:Op zondag 11 november 2007 16:03 schreef coldstar het volgende:
[..]
Enig idee wie,wie dan nog wel mag pesten? Als dat dus helemaal niet meer mag, dan zal het voor een aantal mensen wel erg saai gaan worden![]()
er was niks ten nadele van Brian......gek weer he?quote:Op zondag 11 november 2007 16:11 schreef beequeen het volgende:
Tuurlijk, de fan van Huub was dronken en had een pilletje op, een soort Huub volgens St.Brian.
Huub met Nat er bijquote:Op zondag 11 november 2007 16:14 schreef STAP01 het volgende:
Ze zijn wel met 2 auto's gegaan.
(Jaap en afvallen)quote:Op zondag 11 november 2007 15:18 schreef Dreamboy het volgende:
Jaap is bijna 1 kilo afgevallen
168.1 zit hij nu
Heb je plannen dan?quote:Op zondag 11 november 2007 16:17 schreef miesy het volgende:
zo te horen schijt brian in zijn broek over het eens weer buiten zijn..en terecht!
ff tussendoorquote:Op zondag 11 november 2007 15:59 schreef miesy het volgende:
dus naad en dellie mogen lieke niet meer pesten.
zullen ze toch wat anders moeten verzinnen om (zoals zij zeggen) "leuke" tv te maken.
Was vast een Brianfan,die het voorbeeld van zijn grote idool volgde.En ja Brian mag ook zomaar met glas gooien,dus zielig dat die fan dan wel de zaak werd uitgemept.quote:Op zondag 11 november 2007 16:09 schreef milk-shake het volgende:
volgens Brain was het gister een gekkenhuis, hij verteld over het voorval plasic bierglas.....Amanda geniet ...want Huub kreeg hem en niet Brain...
Verschil moet er zijn hè? Ik word daar zo ziek van.quote:Op zondag 11 november 2007 16:19 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
ff tussendoor
toch vreemd dat de febo dit 2 en een half uur heeft toegelaten
want huub en dennis waren dit ook van plan(de hele tijd achter iemand aanlopne, in z'n/haar personal space hangen en dan zieken) maar dit werd vooraf door de febo verboden
FEBO meet al zolang het programma duurt met 2 maten.quote:Op zondag 11 november 2007 16:19 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
ff tussendoor
want huub en dennis waren dit ook van plan(de hele tijd achter iemand aanlopne, in z'n/haar personal space hangen en dan zieken) maar dit werd vooraf door de febo verboden
Dat is ook heel raar ik kan me niet voorstellen dat ze achter zo hebben genoten er van.quote:Op zondag 11 november 2007 16:19 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
ff tussendoor
neeeeeeeeeeeee dat gaat niet gebeuren ...hoorquote:Op zondag 11 november 2007 16:21 schreef tipsch het volgende:
[..]
FEBO meet al zolang het programma duurt met 2 maten.Is Brian al EXIT?
Of het was een Huubfan maar richtte niet goed.quote:Op zondag 11 november 2007 16:20 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Was vast een Brianfan,die het voorbeeld van zijn grote idool volgde.En ja Brian mag ook zomaar met glas gooien,dus zielig dat die fan dan wel de zaak werd uitgemept.
mee eens, klopt geen ene reet van die FEBOers.quote:Op zondag 11 november 2007 16:19 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
ff tussendoor
Jaap kreeg een telefoontje van de FEBO, ze moesten eigenlijk stoppen, N en A dus, maar ze mochten het naar eigen inzicht invullen........doorgaan dus.quote:Op zondag 11 november 2007 16:22 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
Dat is ook heel raar ik kan me niet voorstellen dat ze achter zo hebben genoten er van.
Ze vragen gewoon om problemen anders hadden ze het allang af moeten kappen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |