Dat trutje lult wel vaker uit haar nek.quote:Op zondag 11 november 2007 16:23 schreef Dreamboy het volgende:
Dennix. Wanneer mogen we weer zieken.
Amanda. pas na het weekend.
Hoe kom ze daar nou bij daar weet ze nog helemaal niets van morgen is pas het gesprek.
Kennelijk was het voor de redactie van een dusdanig hoog niveau dat ze het maar hebben laten gaan.quote:Op zondag 11 november 2007 16:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jaap kreeg een telefoontje van de FEBO, ze moesten eigenlijk stoppen, N en A dus, maar ze mochten het naar eigen inzicht invullen........doorgaan dus.
Slappe hap.
Misschien heeft hij zijn ei daar wel in gebakken.quote:Op zondag 11 november 2007 16:28 schreef Clank het volgende:
Is Dennis ziek ofzo?? Volgens mij is hij de Murray's vergeten![]()
Ze weten de regels en het gesprek van morgen al.Wij streamers mogen nog niks weten en de miljonairs moeten net doen of ze niks weten.quote:Op zondag 11 november 2007 16:28 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat trutje lult wel vaker uit haar nek.
Dat is nou precies hetgene waar al de verontwaardiging van de streamers vandaan komt.quote:Op zondag 11 november 2007 16:19 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
ff tussendoor
toch vreemd dat de febo dit 2 en een half uur heeft toegelaten
want huub en dennis waren dit ook van plan(de hele tijd achter iemand aanlopne, in z'n/haar personal space hangen en dan zieken) maar dit werd vooraf door de febo verboden
Ze hebben wel het een en ander losgelaten vannacht. Quotes van VOL.quote:Op zondag 11 november 2007 16:30 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ze weten de regels en het gesprek van morgen al.Wij streamers mogen nog niks weten en de miljonairs moeten net doen of ze niks weten.
Alleen hebben die 2 schijt aan het hokje maar ze worden gecorrigeerd deze keer.quote:Amanda en Nadia zijn blij met de regels...nu kan je zien dat de regels goed zijn door het uitlokken voor van fysiek geweld....sla dan sla dan mag niet meer....
En Lieke is jaloers....
....quote:De dames gaan verder over een feestje geven met alcohol en mooie meiden voor Huub en ze krijgen een pinnige opmerking van achteren of ze het echt niet begrepen hebben...Nadia belt en krijgt te horen geen feestjes of drank.
Amanda is pissed....moeten ze dan gaan Pimpampetten....en dan de manier waarop
Paul de Leeuw zijn show valt in het niet door de gouden kooi volgens brrrrquote:Op zondag 11 november 2007 16:35 schreef Clank het volgende:
De Gouden Kooi is meer besproken dan het weer volgens Brian.
Volgens mij onder de oudere jongeren nog veel meerquote:Op zondag 11 november 2007 16:36 schreef Clank het volgende:
Brian: Het leeft zo ontzettend veel onder jongeren.
Nou, ik geef les aan jongeren MBO4 niveau + HBO en er wordt zo goed als NOOIT over DGK gesprokenquote:Op zondag 11 november 2007 16:36 schreef Clank het volgende:
Nou, ik werk in een bedrijf vol 'multimedia-jongeren' en alleen de oude vrouwquote:Op zondag 11 november 2007 16:36 schreef Clank het volgende:
Het kwartje valt nu pas.quote:Op zondag 11 november 2007 16:34 schreef Prosac het volgende:
hey wat leuk, mag Brian eventjes weer op bezoek komen. Wie heeft de CP's betaald hiervoor?
Ik ben het daar niet mee eens. HJL bedenken veel maar doen niets. Van uitstel komt afstel. En waarom zou je je nog iets van de febo aantrekken? Als je weet dat er zoveel partijdigheid is dan zou ik gewoon schijt hebben aan iedereen. De positie is hun eigen schuld. Waarom wordt Nadia niet aangepakt? Waarom wordt Amanda niet aan gepakt en waarom wordt Brian niet aangepakt? Gewoon omdat ze te laf zijn om voor zichzelf op te komen. Lieke is dar een ster in zeuren en klagen maar aktie ondernemen ho maar.quote:Op zondag 11 november 2007 16:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is nou precies hetgene waar al de verontwaardiging van de streamers vandaan komt.
Het heilige trashgroepje mag alles wat H L en J niet mogen.
Hetzelfde met het plan van Huub om spullen van Brian in de paardenbak ritueel te verbranden.
Hij moest naar achteren komen, en kreeg te horen dat die dat niet mocht.
De volgende dag kwam Brian met het originele idee om spullen van Huub ritueel te verbranden in de paardenbak, en rarara.......... ja hoor, 'achter' vond het zo'n goed en origineel idee, dat er direct toestemming voor werd gegeven
En zo stikt het van de voorbeelden waardoor wij van die hele FEBO en trailertrashgroep kotsen.
En hoe oud is die "oude vrouw"?quote:Op zondag 11 november 2007 16:38 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Nou, ik werk in een bedrijf vol 'multimedia-jongeren' en alleen de oude vrouw
van de administratie kijkt De Gouden Kooi.............
V&D toch?quote:Op zondag 11 november 2007 16:38 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Natuurlijk niet... zij laat zich inpalmen door de febo.... ze komt niet voor zichzelf op. Het is dat er geen Welkom op d'r lijf geschreven staat maar ze is gewoon de deurmat van DGK.quote:Op zondag 11 november 2007 16:41 schreef Dark het volgende:
Ben benieuwd of Lieke Brian nog gaat aanspreken op de klap die hij haar gaf.
Zou ze toch doen en er ook voor zorgen dat het WEL op stream zou staan?
OT: Ik moet direct denken aan van Kooten en de Bie.quote:Op zondag 11 november 2007 16:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Volgens mij onder de oudere jongeren nog veel meer![]()
Ja, da's wel oud.......quote:Op zondag 11 november 2007 16:42 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Vorig jaar 60 geworden.............
Jij bent voor de Tegenpartij?quote:Op zondag 11 november 2007 16:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
OT: Ik moet direct denken aan van Kooten en de Bie.![]()
Komt natuurlijk van het paaldansen.quote:Op zondag 11 november 2007 16:43 schreef STAP01 het volgende:
Die blauwe plekken op Lieke dr bovenarm!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op zondag 11 november 2007 16:34 schreef Prosac het volgende:
hey wat leuk, mag Brian eventjes weer op bezoek komen. Wie heeft de CP's betaald hiervoor?
(tv-kijkers)quote:Op zondag 11 november 2007 16:38 schreef PeterNB het volgende:
Ze mogen het nergens over hebben helaasquote:Op zondag 11 november 2007 16:41 schreef Dark het volgende:
Ben benieuwd of Lieke Brian nog gaat aanspreken op de klap die hij haar gaf.
Zou ze toch doen en er ook voor zorgen dat het WEL op stream zou staan?
Ik zeg niks maar ik ben dan ook geen Roma.quote:Op zondag 11 november 2007 16:48 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
(tv-kijkers)
Ik ken 3 gezinnen die in een woonwagen wonen en zij kijken elke avond,
zij zijn in de leeftijden van 12 tot 62 jaar.
En Huub vinden zij de ergste, en meest agressieve
en Brian vinden zij een leuke jongen en oke.
Ach, wat is oud ? Ze is SUPERLIEF daar niet van.. (En ze kijkt alleen de tv-uitzendingenquote:
Nee, nee, nee, dat is vast weer door Huub gekomenquote:Op zondag 11 november 2007 16:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Komt natuurlijk van het paaldansen.![]()
Dat betekent dat het hokje goed knipt en plakt.quote:Op zondag 11 november 2007 16:50 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ach, wat is oud ? Ze is SUPERLIEF daar niet van.. (En ze kijkt alleen de tv-uitzendingen
dus is helemaal gek van Brian![]()
)
Dat vind ik nu echt BS.... waarom laat een wannabee zich steeds beperken in hun vrijheid. Een groot goed in Nederlands is vrijheid van meningsuiting.... als het de febo niet bevalt flikkeren ze er maar een streamlock in. Ik wordt er werkelijk schijtziek van dat die wannabees zich zo laten beteugelen. De febo zou er maar voor een paar dingen moeten zijn:quote:Op zondag 11 november 2007 16:49 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Ze mogen het nergens over hebben helaas
perfecte loopquote:Op zondag 11 november 2007 16:50 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ach, wat is oud ? Ze is SUPERLIEF daar niet van.. (En ze kijkt alleen de tv-uitzendingen
dus is helemaal gek van Brian![]()
)
[ afbeelding ]
Ik vertel haar iedere keer over de rattenstreken en dat gelooft ze gewoon niet.quote:Op zondag 11 november 2007 16:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat betekent dat het hokje goed knipt en plakt.![]()
Komt dat wel goed met die administratie?quote:Op zondag 11 november 2007 16:56 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik vertel haar iedere keer over de rattenstreken en dat gelooft ze gewoon niet.
"Nee joh, die jongen is hartstikke lief"![]()
Nodig haar een keer uit en laat haar wat You Tube filmpje zien, is ze direct genezen.quote:Op zondag 11 november 2007 16:56 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik vertel haar iedere keer over de rattenstreken en dat gelooft ze gewoon niet.
"Nee joh, die jongen is hartstikke lief"![]()
En je kwakkie niet kwijt hebt gekundquote:Op zondag 11 november 2007 16:59 schreef akveor het volgende:
Huub is goed pissed off wakker geworden nav het gesprek van gisteren. Ja logisch als je constant over je heen laat lopen.
Nou dat is het stomme aan het verhaal; ik schat haar nog redelijk intelligent in ook !!!!quote:Op zondag 11 november 2007 16:58 schreef Py het volgende:
Komt dat wel goed met die administratie?![]()
Zo te horen dementeert ze al aardig.![]()
Hij heeft ze alle drie een brief geschreven.quote:Op zondag 11 november 2007 17:00 schreef beequeen het volgende:
Huub zegt dat hij pissed wakker werd, met name over het gesprek van gisteren (tijdens SL dus) en wat er nog gaat volgen.
Ze lijkt me eerder verdrietig. Brian reageert zich af op de boksbal en zij aait hem wat over de rug als hij zit bij te komen.. ze kijken beide niet blij.quote:Op zondag 11 november 2007 17:03 schreef kit2u het volgende:
Amanda weer helemaal geil , hoopt zelf weer als boksbal gebruikt te worden.
Het verschil in streams en uitzending kan worden omschreven als 'frappant'quote:Op zondag 11 november 2007 17:02 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Nou dat is het stomme aan het verhaal; ik schat haar nog redelijk intelligent in ook !!!!
(Maar ik kijk NOOIT de tv uitzendingen, dus ik ga er daardoor vanuit dat Brian echt als een
held neergezet wordt)
Over een tijd is niets gezegtquote:Op zondag 11 november 2007 17:07 schreef Deisyy het volgende:
Weten jullie hoe laat dat gesprek morgen gaat plaatsvinden?
Hij zei toch ook dat hij het uit zijn perspectief had geschreven?!!quote:Op zondag 11 november 2007 17:07 schreef Dreamboy het volgende:
Lieke. het draait niet alleen om jou.
Huub zegt niets
Nee, maar ik vermoed eerst op een plek zonder camera?quote:Op zondag 11 november 2007 17:07 schreef Deisyy het volgende:
Weten jullie hoe laat dat gesprek morgen gaat plaatsvinden?
Plus ze laten alles klappen en dan hebben we 5 minuten leuke beelden en daarna zwembad en dagen lang saaie streams.quote:Op zondag 11 november 2007 16:54 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat vind ik nu echt BS.... waarom laat een wannabee zich steeds beperken in hun vrijheid. Een groot goed in Nederlands is vrijheid van meningsuiting.... als het de febo niet bevalt flikkeren ze er maar een streamlock in. Ik wordt er werkelijk schijtziek van dat die wannabees zich zo laten beteugelen. De febo zou er maar voor een paar dingen moeten zijn:
Het welzijn van de miljonairs
Daarnaast kunnen ze er voor zorgen dat de bewoners aangename aktiviteiten hebben waar TV mee gmaakt kan worden. Hety is de bewoners hun eigen schuld dat de febo zoveel macht heeft. Ik vind Jaap hierin een goede trendsetter. Die zegt steeds meer op de streams en als het de febo niet bevalt dan locken ze het maar.
quote:Op zondag 11 november 2007 17:10 schreef Clank het volgende:
Het lijkt wel of Jaap met een mega pot pillen op de rand van zijn bed zit?!
@ Akveor: houd je hond ff uit de buurt van de streamsquote:Op zondag 11 november 2007 17:10 schreef ruby het volgende:
De muziek in de fitnessruimte is weer om te schijten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |