Ze lijkt me eerder verdrietig. Brian reageert zich af op de boksbal en zij aait hem wat over de rug als hij zit bij te komen.. ze kijken beide niet blij.quote:Op zondag 11 november 2007 17:03 schreef kit2u het volgende:
Amanda weer helemaal geil , hoopt zelf weer als boksbal gebruikt te worden.
Het verschil in streams en uitzending kan worden omschreven als 'frappant'quote:Op zondag 11 november 2007 17:02 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Nou dat is het stomme aan het verhaal; ik schat haar nog redelijk intelligent in ook !!!!
(Maar ik kijk NOOIT de tv uitzendingen, dus ik ga er daardoor vanuit dat Brian echt als een
held neergezet wordt)
Over een tijd is niets gezegtquote:Op zondag 11 november 2007 17:07 schreef Deisyy het volgende:
Weten jullie hoe laat dat gesprek morgen gaat plaatsvinden?
Hij zei toch ook dat hij het uit zijn perspectief had geschreven?!!quote:Op zondag 11 november 2007 17:07 schreef Dreamboy het volgende:
Lieke. het draait niet alleen om jou.
Huub zegt niets
Nee, maar ik vermoed eerst op een plek zonder camera?quote:Op zondag 11 november 2007 17:07 schreef Deisyy het volgende:
Weten jullie hoe laat dat gesprek morgen gaat plaatsvinden?
Plus ze laten alles klappen en dan hebben we 5 minuten leuke beelden en daarna zwembad en dagen lang saaie streams.quote:Op zondag 11 november 2007 16:54 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat vind ik nu echt BS.... waarom laat een wannabee zich steeds beperken in hun vrijheid. Een groot goed in Nederlands is vrijheid van meningsuiting.... als het de febo niet bevalt flikkeren ze er maar een streamlock in. Ik wordt er werkelijk schijtziek van dat die wannabees zich zo laten beteugelen. De febo zou er maar voor een paar dingen moeten zijn:
Het welzijn van de miljonairs
Daarnaast kunnen ze er voor zorgen dat de bewoners aangename aktiviteiten hebben waar TV mee gmaakt kan worden. Hety is de bewoners hun eigen schuld dat de febo zoveel macht heeft. Ik vind Jaap hierin een goede trendsetter. Die zegt steeds meer op de streams en als het de febo niet bevalt dan locken ze het maar.
quote:Op zondag 11 november 2007 17:10 schreef Clank het volgende:
Het lijkt wel of Jaap met een mega pot pillen op de rand van zijn bed zit?!
@ Akveor: houd je hond ff uit de buurt van de streamsquote:Op zondag 11 november 2007 17:10 schreef ruby het volgende:
De muziek in de fitnessruimte is weer om te schijten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |