Dat betekent dat het hokje goed knipt en plakt.quote:Op zondag 11 november 2007 16:50 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ach, wat is oud ? Ze is SUPERLIEF daar niet van.. (En ze kijkt alleen de tv-uitzendingen
dus is helemaal gek van Brian![]()
)
Dat vind ik nu echt BS.... waarom laat een wannabee zich steeds beperken in hun vrijheid. Een groot goed in Nederlands is vrijheid van meningsuiting.... als het de febo niet bevalt flikkeren ze er maar een streamlock in. Ik wordt er werkelijk schijtziek van dat die wannabees zich zo laten beteugelen. De febo zou er maar voor een paar dingen moeten zijn:quote:Op zondag 11 november 2007 16:49 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Ze mogen het nergens over hebben helaas
perfecte loopquote:Op zondag 11 november 2007 16:50 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ach, wat is oud ? Ze is SUPERLIEF daar niet van.. (En ze kijkt alleen de tv-uitzendingen
dus is helemaal gek van Brian![]()
)
[ afbeelding ]
Ik vertel haar iedere keer over de rattenstreken en dat gelooft ze gewoon niet.quote:Op zondag 11 november 2007 16:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat betekent dat het hokje goed knipt en plakt.![]()
Komt dat wel goed met die administratie?quote:Op zondag 11 november 2007 16:56 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik vertel haar iedere keer over de rattenstreken en dat gelooft ze gewoon niet.
"Nee joh, die jongen is hartstikke lief"![]()
Nodig haar een keer uit en laat haar wat You Tube filmpje zien, is ze direct genezen.quote:Op zondag 11 november 2007 16:56 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik vertel haar iedere keer over de rattenstreken en dat gelooft ze gewoon niet.
"Nee joh, die jongen is hartstikke lief"![]()
En je kwakkie niet kwijt hebt gekundquote:Op zondag 11 november 2007 16:59 schreef akveor het volgende:
Huub is goed pissed off wakker geworden nav het gesprek van gisteren. Ja logisch als je constant over je heen laat lopen.
Nou dat is het stomme aan het verhaal; ik schat haar nog redelijk intelligent in ook !!!!quote:Op zondag 11 november 2007 16:58 schreef Py het volgende:
Komt dat wel goed met die administratie?![]()
Zo te horen dementeert ze al aardig.![]()
Hij heeft ze alle drie een brief geschreven.quote:Op zondag 11 november 2007 17:00 schreef beequeen het volgende:
Huub zegt dat hij pissed wakker werd, met name over het gesprek van gisteren (tijdens SL dus) en wat er nog gaat volgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |