abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54532672
Het lijkt mij niet onverstandig om Brian even naar achteren te roepen.....
  † In Memoriam † zondag 11 november 2007 @ 19:00:54 #52
135305 beequeen
Lost.
pi_54532673
Volgens N heeft Brian een flinke klap van Huub ontvangen maar ziet het er niet naar uit dat Huub moet vertrekken.
SW.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_54532687
Gelijk weer een streamwissel.
pi_54532688

Ja Brian is heeeeel zielig want Huub heeft m geslagen en hij kan er geen kant mee op. En stel dat Huub maandag blijft zitten. Dit is heeeeel erg voor Brian
pi_54532691
Don't let the sun go down on me te horen in de chill......geweldig nummer....Brian kijkt alsof z''n laatste uur geslagen heeft. Vergeet niet, hij is naast dader ook slachtoffer van de hele show. Wel zelf gedaan natuurlijk, maar toch....
pi_54532706
Nadia zegt dat Brian er niet tegen kan dat Huub overal mee weg komt...

hahahahahahahahahahaha..

WIE? Wie komt er ook al weer overal mee weg??? WIE???

BRIAN!

Dat is zijn voornamelijkste doel in het leven...wat je ook gedaan hebt..wat ze ook zeggen..ontkennen!!

Brian moet exit...
"Imagination is more important than knowledge.
Knowledge is limited. Imagination encircles the world."
--Einstein
  zondag 11 november 2007 @ 19:04:13 #57
168951 STAP01
body and brain
pi_54532725
Hij loopt de boel te focken die idioot! Dit doet hij altijd als hij vindt dat hij onredelijk wordt behandeld!
Why don't you just use that thing inside your head....
pi_54532726
Brian en Amanda kijken als een stel kleine kinderen die op hun kop hebben gehad, en niet zien dat het terecht was
Goedemorgen :W
pi_54532735
Ik doe nooit wat.

pi_54532742
quote:
Op zondag 11 november 2007 18:57 schreef noucky het volgende:

[..]

Er zijn gezien de laatste poll 50% anti Huub stemmers waarvan ik eentje. Dit betekent niet bij voorbaat dat de rest pro Brian is.
Ik stem al een tijdje voor Jaap, de enige zonder agressie en de mees slimste van het zooitje.
Stem dus Jaap naar 3040 zodat uw stem niet verloren gaat door tussentijdse uitzetting van ene Brian en/of Huub..
en 99% anti nada stemmers
pi_54532743
Misschien schokt Brian zichzelf wel dood. ( hoop doet leven )
  zondag 11 november 2007 @ 19:05:13 #62
165333 misslady83
Can't you see im waving..
pi_54532754
Huh..........wat is er met A ze ligt helemaal ingedoken achter een kussen heeft ze een knal gehad ofzo
Waving.....can be positive or negative!..:)
  † In Memoriam † zondag 11 november 2007 @ 19:05:45 #63
135305 beequeen
Lost.
pi_54532761
quote:
Op zondag 11 november 2007 19:03 schreef Katewalker het volgende:

Brian moet exit...
Er is al zoveel over gepost ik stop ermee, niks helpt maar mijn avatar laat ik nog even voor wat het is.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  zondag 11 november 2007 @ 19:06:08 #64
168951 STAP01
body and brain
pi_54532767
Het lijkt mij verstandig als Amanda nu even flink gaat zeiken en zuigen!
Why don't you just use that thing inside your head....
pi_54532776
Och, Brian weer last van babystuipjes. Als die een knal van Huub heeft gehad krijgt hij plots last van schokjes. Ditmaal wel een dag later maar toch. Aandachtshoer en volgens mij doet hij het om de redactie te tonen hoe erg hij eraan toe is en dat allemaal dankzij Huub.
Als hij een boete krijgt dan lult hij altijd over extra camera's. Die man is zo voorspelbaar.

Van mij mag Huub eruit en dan hoop ik dat men uitzendt dat het een flinke rake was.
Ik hoop dan ook dat Nena Huub op staat te wachten.
Go hard or go home
pi_54532791
quote:
Op zondag 11 november 2007 19:00 schreef beequeen het volgende:
Volgens N heeft Brian een flinke klap van Huub ontvangen maar ziet het er niet naar uit dat Huub moet vertrekken.
SW.
Nee duhu..Huub is de spil van het programma..50% wil Huub zien...en trouwens..Brian zal het er wel naar gemaakt hebben..Huub is een klein etterbakje dat je bloed onder je nagels vandaan kan halen maar hij slaat niet zomaar iemand voor zijn kop...

* *gaat nog even stemmen op Huub**
"Imagination is more important than knowledge.
Knowledge is limited. Imagination encircles the world."
--Einstein
pi_54532793
quote:
Op zondag 11 november 2007 19:05 schreef beequeen het volgende:

[..]

Er is al zoveel over gepost ik stop ermee, niks helpt maar mijn avatar laat ik nog even voor wat het is.
Och het helpt wel vast wel, duurt alleen wat langer. Brian zou ook voor z'n eigen gezondheid morgen beter kunnen vertrekken. weer een andere insteek, kun je er weer even tegenaan
pi_54532794
quote:
Op zondag 11 november 2007 18:52 schreef Dreamboy het volgende:
En nog maar een keer het voorstukje wat in de uizending zou komen.
Nog niet de helft lieten ze zien.
[ afbeelding ]
Gemaakt door mezelf
Is er een filmjpe van wat ze wel lieten zien? Ik kan me namelijk niet voorstellen hoe ze dat dan geknipt hebben? Wel laten zien maar dan zie je toch gelijk hoe hardhandig St. Brian doet?
pi_54532800
hoelang zitten ze al zo?
kan me niet voorstellen dat je er zo bij zit als er iemand anders dan jijzelf gestraft wordt voor iets...
dan leek ie (en zij) me toch wel iets ontspannender
Wie nimmer dwaalt, wordt nooit verstandig
pi_54532805
quote:
Op zondag 11 november 2007 19:02 schreef Py het volgende:
[ afbeelding ]

Ja Brian is heeeeel zielig want Huub heeft m geslagen en hij kan er geen kant mee op. En stel dat Huub maandag blijft zitten. Dit is heeeeel erg voor Brian
ik vind dat amandellie er heel bang (voor brian) uitziet. ze probeerd steeds naar m te kijken maar ze durft niet te bewegen.
pi_54532820
quote:
Op zondag 11 november 2007 18:52 schreef tipsch het volgende:

[..]

Je mening geven is prima. Verdraaien/buigen en keer op keer ter discussie stellen van feiten vind ik niet prima. Dat laatste gebeurt ook zo vaak dat het reteirritant begint te worden. Overigens worden daarbij ook voortdurend de anders-dan-...-denkers als groep geschoffeerd of belachelijk gemaakt
Inhoudelijk = inhoudelijk
of dat nu 1x of 100x ter discussie wordt gesteld. Dan negeer je de post maar. En er zijn er hier wel meer die de dingen proberen te verdraaien.
Maar je gaat dan niet de jodenvervolging aanhalen om iemand in een kwaad daglicht te brengen.

Mensen die zich geschoffeert voelen door een andere mening
Zo klaar!

Is Brian nou nog niet exit?
  † In Memoriam † zondag 11 november 2007 @ 19:08:09 #72
137949 Disana
pi_54532826
Amanda: Misschien moet je maar een keer echt doorflippen.
Brian: Dat verdienen de mensen niet.
pi_54532827
Amanda snapt het allemaal niet meer. Amanda vindt dat Brian eens echt moet doorflippen zodat de mensen achter het doorhebben,

Wat??
Go hard or go home
pi_54532840
quote:
Op zondag 11 november 2007 19:06 schreef STAP01 het volgende:
Het lijkt mij verstandig als Amanda nu even flink gaat zeiken en zuigen!
Ach er is hun zoveel onrecht aangedaan, dat willen die stoephoer en haar pooier uitstralen.
We zijn zooooooooo zielig.
pi_54532854
En we mogen weer niks horen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')