Er is al zoveel over gepost ik stop ermee, niks helpt maar mijn avatar laat ik nog even voor wat het is.quote:
Nee duhu..Huub is de spil van het programma..50% wil Huub zien...en trouwens..Brian zal het er wel naar gemaakt hebben..Huub is een klein etterbakje dat je bloed onder je nagels vandaan kan halen maar hij slaat niet zomaar iemand voor zijn kop...quote:Op zondag 11 november 2007 19:00 schreef beequeen het volgende:
Volgens N heeft Brian een flinke klap van Huub ontvangen maar ziet het er niet naar uit dat Huub moet vertrekken.
SW.
Och het helpt wel vast wel, duurt alleen wat langer. Brian zou ook voor z'n eigen gezondheid morgen beter kunnen vertrekken. weer een andere insteek, kun je er weer even tegenaanquote:Op zondag 11 november 2007 19:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Er is al zoveel over gepost ik stop ermee, niks helpt maar mijn avatar laat ik nog even voor wat het is.![]()
Is er een filmjpe van wat ze wel lieten zien? Ik kan me namelijk niet voorstellen hoe ze dat dan geknipt hebben? Wel laten zien maar dan zie je toch gelijk hoe hardhandig St. Brian doet?quote:Op zondag 11 november 2007 18:52 schreef Dreamboy het volgende:
En nog maar een keer het voorstukje wat in de uizending zou komen.
Nog niet de helft lieten ze zien.
[ afbeelding ]
Gemaakt door mezelf
ik vind dat amandellie er heel bang (voor brian) uitziet. ze probeerd steeds naar m te kijken maar ze durft niet te bewegen.quote:Op zondag 11 november 2007 19:02 schreef Py het volgende:
[ afbeelding ]
Ja Brian is heeeeel zielig want Huub heeft m geslagen en hij kan er geen kant mee op. En stel dat Huub maandag blijft zitten. Dit is heeeeel erg voor Brian![]()
Inhoudelijk = inhoudelijkquote:Op zondag 11 november 2007 18:52 schreef tipsch het volgende:
[..]
Je mening geven is prima. Verdraaien/buigen en keer op keer ter discussie stellen van feiten vind ik niet prima. Dat laatste gebeurt ook zo vaak dat het reteirritant begint te worden.Overigens worden daarbij ook voortdurend de anders-dan-...-denkers als groep geschoffeerd of belachelijk gemaakt
Ach er is hun zoveel onrecht aangedaan, dat willen die stoephoer en haar pooier uitstralen.quote:Op zondag 11 november 2007 19:06 schreef STAP01 het volgende:
Het lijkt mij verstandig als Amanda nu even flink gaat zeiken en zuigen!![]()
Er is een filmpje vanquote:Op zondag 11 november 2007 19:07 schreef itsme het volgende:
[..]
Is er een filmjpe van wat ze wel lieten zien? Ik kan me namelijk niet voorstellen hoe ze dat dan geknipt hebben? Wel laten zien maar dan zie je toch gelijk hoe hardhandig St. Brian doet?
Amanda is de ondergang voor Brian.quote:Op zondag 11 november 2007 19:08 schreef Disana het volgende:
Amanda: Misschien moet je maar een keer echt doorflippen.
Brian: Dat verdienen de mensen niet.
Op mij komt het heel erg geregiseerd over. Ik denk dat dit door achter is verteld om ff te doen, voor in de uitzending.quote:Op zondag 11 november 2007 19:06 schreef noekje het volgende:
Och, Brian weer last van babystuipjes. Als die een knal van Huub heeft gehad krijgt hij plots last van schokjes. Ditmaal wel een dag later maar toch. Aandachtshoer en volgens mij doet hij het om de redactie te tonen hoe erg hij eraan toe is en dat allemaal dankzij Huub.
Als hij een boete krijgt dan lult hij altijd over extra camera's. Die man is zo voorspelbaar.
Van mij mag Huub eruit en dan hoop ik dat men uitzendt dat het een flinke rake was.
Ik hoop dan ook dat Nena Huub op staat te wachten.
Ja, das wel een lekkertje die Amanda. Lijkt een beetje op vorige week toen Lieke haar besmeurde met slijm en ze Brian vertelde dat Lieke haar geslagen had? Was het niet geslagen?quote:Op zondag 11 november 2007 19:08 schreef Disana het volgende:
Amanda: Misschien moet je maar een keer echt doorflippen.
Brian: Dat verdienen de mensen niet.
Brian probeert zijn zin door te drijven..hij wil persee dat Huub weg gaat en anders...wordt hij para en slaat de villa kort en klein..quote:Op zondag 11 november 2007 19:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Het lijkt mij niet onverstandig om Brian even naar achteren te roepen.....
Dat is de Amanda die ik ken! Ik was haar al even kwijt maar ze is er weer!quote:Op zondag 11 november 2007 19:09 schreef Disana het volgende:
Er is gezegd dat Brian net zo erg gehandeld heeft als Huub, volgens Amanda. Ze vindt dat hypocriet. Meteen krijgen we andere beelden te zien.
Dus zullen Brian en Huub samen een boete krijgen.Terwijl Brian er veel eerder een had moeten hebben.quote:Op zondag 11 november 2007 19:09 schreef Disana het volgende:
Er is gezegd dat Brian net zo erg gehandeld heeft als Huub, volgens Amanda. Ze vindt dat hypocriet. Meteen krijgen we andere beelden te zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |