Whehehehe.quote:Op vrijdag 23 november 2007 21:17 schreef Prospera het volgende:
Ik zet hem hier even neer, hij werd in de COS gemeld:
Vanaf 09.00uur morgenvroeg:
FOK! zaterdag down voor onderhoud
Dank je, Copycat.quote:
Stofzuigenquote:Op vrijdag 23 november 2007 21:21 schreef APK het volgende:
[..]
Whehehehe.
Ontwenningsverschijnselen.![]()
Uiteraard, dat vond ik eigenlijk ook.quote:Op zondag 25 november 2007 21:54 schreef Gert het volgende:
Af en toe een verkeerd nummertje of een schunnige tekst, prima allemaal. Maar de SC een FB noemen, of een FB de COS etc, da's gewoon niet zo handig.
Slijmjurk.quote:Op zondag 25 november 2007 21:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Uiteraard, dat vond ik eigenlijk ook.
quote:Op zondag 25 november 2007 21:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Uiteraard, dat vond ik eigenlijk ook.
wat lief dat je me mist!quote:Op zondag 25 november 2007 21:54 schreef Talitha het volgende:
Gert? Er zijn een aantal vrouwen verdwenen uit de SC!
De carepolice neemt zelfs niet opquote:Op maandag 26 november 2007 23:42 schreef Disana het volgende:
Slowchat NR 484 Prospera kom je weer babbelen
[SC#485] Beren en kudtkonijntjes
De eerste is gesloten, maar die was toch echt eerder?
Ja. In het andere topic werd echter ook al volop gepost. Dus wikkend en wegend is toen het topic met een TT met verkeerde naamsconventie, verkeerd nummer, en een oproep om een oud relletje weer op te rakelen, gesloten.quote:Op maandag 26 november 2007 23:42 schreef Disana het volgende:
Slowchat NR 484 Prospera kom je weer babbelen
[SC#485] Beren en kudtkonijntjes
De eerste is gesloten, maar die was toch echt eerder?
Ja je hebt ook wel gelijk eigenlijk: afstraffen die handel!quote:Op dinsdag 27 november 2007 00:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja. In het andere topic werd echter ook al volop gepost. Dus wikkend en wegend is toen het topic met een TT met verkeerde naamsconventie, verkeerd nummer, en een oproep om een oud relletje weer op te rakelen, gesloten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |