Dat is al 3 weken te ruikenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 07:30 schreef freecell het volgende:
Uitleg topictitel:
Verder rook ik zonet de suikercampagne. Het ultieme bewijs van de herfst.
Het is daar vast heel mooi nu <3quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 08:52 schreef teigan het volgende:
efteling
Met wie spreek ik?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 09:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
Vandaag ben ik er niet.
Maar ik ben vanavond niet thuis, dus dan kan ik ook geen kaarsjes aansteken.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:01 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, dan ben je er toch.
mooi dat het meevaltquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:07 schreef teigan het volgende:
Lijkt mij niet verstandig DaD..
Ik zit net te kijken wat ik nog moet doen voor dat laatste vak, en het is minder dan ik dacht...
*Stress*, nu zou ik ook nog echt op tijd kunnen afstuderen..
Tangarine, leuk zulke mensen om mee samen te werken, je weet gelijk met wie je het nooit meer moet doen. Als had jij er ook meer achteraan kunnen zitten.. (dat was toch degene die alles uitstelde, wat jij ook eigenlijk wel heel fijn vond, omdat je zelf ook was?)
Ik kreeg ooit halverwege een practicum via via te horen dat mijn practicumpartner was gestopt met de studie.... Wel al alle proeven gedaan, maar de verslagen had hij nog bijna niets aan gedaan... Dat was echt zo zwaar k*t
Wij gaan met de dieetclub, en dat is altijd heel gezellig.. Daarna uit eten in Den Bosch..quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
Tof trouwens teigan, naar de Efteling! Wij wilden ook, maar de datum die we in gedachten hadden is al na de sluiting..
*knuffelquote:
Iddquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:45 schreef teigan het volgende:
Ja, het was gisteren goed te ruiken..
Nu weer niet trouwens..
De wind staat zeker goed..
Naar welke film ga je? Ik ga vanavond naar The Kingdom. We gaan eerst nog uit eten, dus het zal wel de voorstelling van 21:45 worden.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:13 schreef teigan het volgende:
Hm, vanavond naar de bios..
hopen dat de vliezen van degene die meegaat niet breken tijdens de film, we hebben iig een toepasselijke film uitgekozen: "Knocked up"
Oeps, al gedaan.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 12:18 schreef Peterselieman het volgende:
Je moet ook niet teveel leuke dingen willen plannen![]()
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 12:25 schreef Alexxxxx het volgende:
weet nog neit eens hoelaat we verrekken
Maar door die leuke dingen hou ik minder tijd over voor wat er moet gebeuren... Heb nog drie concerten, verjaardag van Do2 waarvoor we een dagje iets leuks gaan doen, moet nog eens oppassen (wat ook onder de leuke dingen valtquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 12:28 schreef teigan het volgende:
Als je dan in de stress schiet DaD, doe het dan om de vervelende dingen die je allemaal moet doen..
Leuke dingen moet je niet om stressen, daar moet je van genieten, die zijn ervoor om je weer op te laden..
Ja, we gaan in een cabrio en het word koud, vandaarquote:
Lekker thuis blijven omdat je het al druk zat hebt?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 12:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
Heeft iemand trouwens nog een leuke suggestie voor iets wat we kunnen doen op Do2 z'n verjaardag?.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 12:30 schreef teigan het volgende:
Viking, het staat in mijn post hoor, waar we naartoe gaan...
bij elkaar zijn is niet leuk genoeg? ga rummicobben of zo?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 12:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
Als we niets gaan doen ga ik gewoon naar Breda, dus die dag is om te studeren al weg. Dan kunnen we beter iets leuks gaan doen toch?
Never mind.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 12:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
bij elkaar zijn is niet leuk genoeg? ga rummicobben of zo?
Ja, die heb ik gedaan. Zo'n 3 jaar geleden. In het oude curriculum nog. Ik vond het toen een niet zo'n boeiend vak. Gaat voornamelijk over de theorieen van Geschiedenis. Hoe benader je het, en welke manieren van historisch benaderen heb je. Dat soort gedoe.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 12:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
TARA, heb jij het eerstejaarsvak Inleiding in de geschiedenis ook gedaan? Zo ja, is dat een beetje te doen?
ach.. ik heb wel eens in een totaal verkeerd portiek gestaanquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 12:58 schreef maok het volgende:
Ik schrik me net een ongeluk, er zat iemand in mijn slot te porren met een sleutel en aan mijn doorkruk te rammelen. Volgens mij had er weer eens iemand de verkeerde deur te pakken want ik zag door het spionnetje dat ze daarna naar de deur er tegenover liep en daar naar binnen ging.
Eigenlijk moet ik gewoon een vak hebben in semester 1b wat in 1 keer te halen is.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 13:35 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ja, die heb ik gedaan. Zo'n 3 jaar geleden. In het oude curriculum nog. Ik vond het toen een niet zo'n boeiend vak. Gaat voornamelijk over de theorieen van Geschiedenis. Hoe benader je het, en welke manieren van historisch benaderen heb je. Dat soort gedoe.
Het kan zijn dat dat nu anders is
Of het te doen is? Ach, moeilijk is anders, ik vond het alleen saai.
Als je denkt dat het een vak is die een beeld geeft van geschiedenisfeitjes door de jaren heen, dat is het dus niet. Dat is opgedeeld in tijdperken, te weten de volgende:
-Grieks en Romeinse Geschiedenis (tot ongeveer 300 na Chr.)
-Middeleeuwse Geschiedenis (vanaf ongeveer 300 na Chr. tot ongeveer 1500)
-Vroeg-moderne Geschiedenis (vanaf ongeveer 1500 tot ongeveer 1800)
-Moderne Geschiedenis (1815-1989)
-Eigentijdse Geschiedenis (1989-2007)
Maar ook dit weer is de indeling van het oude currlculum, zoals ik hem in het eerste jaar heb gehad. Ze hebben dit jaar de boel omgegooid.
Doe het caput 'Utopisme in de Nederlandse literatuur' bij Kemperink. Een heel leuk vak en ook goed te doenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 14:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Eigenlijk moet ik gewoon een vak hebben in semester 1b wat in 1 keer te halen is..
Die andere vakken klinken uiteraard veel leuker, maar kosten ook veel meer tijd..
Jep, even kijken of dat lukt met de bus.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:30 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik ga om 10/5 voor half 7 bij de stadsschouwburg zijn, jij ook he Maok?
Niet goedquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:05 schreef Sebasser het volgende:
Zo, thuis.
Vanaf dinsdag opgenomen geweest int UMCG, vanwege een infectie.
Ik lag in een 1 persoonskamer, met TV en zulks, best wel luxe daar. [ afbeelding ]
TVP
Oh, de helft van het personeel loopt nog rond met AZG kleding
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:35 schreef Sebasser het volgende:
zoeen bacteriële infectie, nu een amoxicilline kuur.
Maar zo'n arts zei ook iets over voorhoofdsholte ontsteking, en zware griep.
Maar iig ik heb die kuur, dus ik denk dat het toch geen voorhoofdsholte ontsteking was
Tgaat nu iig stukken beter, alleen mijn neus zit nog wat dicht en ik heb wat moeite met lopen
Hey das gek, ik jou ook.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:32 schreef Peterselieman het volgende:
Vandaag DaD toevallig nog gesproken![]()
Maar dan heb je die andere 4 uur toch uit kunnen rustenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:27 schreef Alexxxxx het volgende:
ik ben extreem moe doordat ik vandaag 4 uur heb gewerkt, maar meer heb gedaan dan aners in 8 uur
Had gekundquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:30 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Maar dan heb je die andere 4 uur toch uit kunnen rusten![]()
Je bedoelt in de MustSee?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:21 schreef Viking84 het volgende:
The Kingdom was maar waardeloos. Het idee was leuk, maar de uitwerking niet. Zijn er altijd van die lange pauzes in Euroborg? Het duurde gewoon 25 minuten (!) voor de film weer verder ging.
Was het dan wel zo'n goede film om heen te gaan als er iemand zwanger isquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:01 schreef teigan het volgende:
Knocked Up kan heel goed als anticonceptie bij pubers worden gebruikt.. Na het zien van die film willen ze never te nooitniet kinderen als ik de reacties achter mij zo hoorde...
Daarna naar afstudeerfeestje geweest, was heel gezellig, jammer dat ik er morgenochtend zo vroeg uit moet..
Neequote:Op zaterdag 13 oktober 2007 07:30 schreef Alexxxxx het volgende:
Is het een kerkelijke feestdag dan freecell?
Ik vind het wel een tof idee inderdaad om ontbijtjes rond te brengenquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 07:38 schreef Alexxxxx het volgende:
Das wel gaaf op zich dan denk ik
Wat voor toffe kerkdienst dan? Zijn die dan niet allemaal tof?Bij paganisten s elke bijeenkomst weer feest iig
Opzich voor beide. Ik ga zo ook maar eens, ik had me alleen opgegeven voor bezorgen, ik hoefde er gelukkig dus niet zo vroeg te zijn als Freecellquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 07:50 schreef Alexxxxx het volgende:
En dan hopend op nieuwe aanwas, of om vrienden en familie een blik in jullie leven en beleveingswereld te geven?
Ik vond het erg leuk gister. Mijn hoedje wordt vast erg tof.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 13:00 schreef ChipsZak. het volgende:
aSj hier dus
Hoi
Heb je het btw leuk gehad Maok?
Volgende x ook Lyssa mee!
Hoe is het trouwens gegaan?(PM)
Nou, wij gehen.
Ja, een leuk jurkje voor maar ¤5,-quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 17:50 schreef Grulez het volgende:
Hebben jullie vandaag ook gescoord?
Een doelpunt zowaar.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 18:30 schreef maok het volgende:
[..]
Ja, een leuk jurkje voor maar ¤5,-![]()
Of bedoelde je dat niet?
Jij dan?
Wat ging je eigenlijk doen?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:09 schreef Peterselieman het volgende:
Ben weer terug van mijn reisje
Ah, Mik-infra heeft ze niet stiekem allebij opgegeten?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 23:43 schreef teigan het volgende:Terug uit de Efteling!!!
Leuk ontbijtje maok, kijken of het morgen ook nog lekker is... Thank you
ja!quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 17:50 schreef Grulez het volgende:
Hebben jullie vandaag ook gescoord?
Freecell!quote:Op zondag 14 oktober 2007 17:22 schreef Grulez het volgende:
Rustig hier. Hebben mensen hier nog met de 4 mijl meegedaan?
Heb je goed gedaanquote:Op zondag 14 oktober 2007 18:09 schreef freecell het volgende:
41:38, ik wilde binnen de 45 minuten, gelukt dus
Reportertje gespeeld. Verdomme Kipchoge nog voor de camera gekregen en leuk interview gehad (ook Levchenko, Piet v. Dijken, Simon Vroemen & Jos Hermens), is de cameraman juist &$#%^ bij dat interview vergeten 'op te nemen'. Ontzettend. Ongelooflijk. Zal wel een paar maanden duren voor ik daar overheen ben.quote:Op zondag 14 oktober 2007 17:22 schreef Grulez het volgende:
Rustig hier. Hebben mensen hier nog met de 4 mijl meegedaan?
Oude boteringe zit er een die net nog open wasquote:Op zondag 14 oktober 2007 19:56 schreef Ewaldus het volgende:
Geen 4mijlers die mij hebben gezien? Ik zat de hele middag op de bank voor mijn huis, naast de chipinname![]()
Weet iemand trouwens waar in het centrum een avondwinkel is die op zondagavond open is ?
Anaka Marketaan de Westersingel is iig dicht...
Bahquote:
Wat hebben jullie allemaal gedaan dit weekend?quote:
Vrijdag, toen hij aankwam niets. Was 's avonds dusquote:Op zondag 14 oktober 2007 21:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Wat hebben jullie allemaal gedaan dit weekend?.
Klinkt leuk!quote:Op zondag 14 oktober 2007 21:08 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Vrijdag, toen hij aankwam niets. Was 's avonds dus
Zaterdag zijn we naar de stad geweest, daar van alles gedaan, toen nog even langs de schommels bij mijn school, was toch dichtbij.
Toen met de bus bij de verkeerde halte uitgestapt
Heb ik mn moeke gebeld en die moest toen snel even ons met de auto ophalen
En vandaag zijn we gaan zwemmen in de smelt
Ik dacht mss of j bdoelde of hij nu mss mijn vriendje was oid ?quote:Op zondag 14 oktober 2007 21:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb geen idee wat jij denkt dat ik bedoel..
quote:Op zondag 14 oktober 2007 21:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
Of jullie een stelletje zijn ja.. En zo.
.
fucking hell! ben je even al je vrienden tegen gekomen vanmiddag, ik wou dat ik zo'n gezellige middag had gehad !quote:Op zondag 14 oktober 2007 17:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Freecell!
Do2 en ik hebben ongeveer een uur langs de kant gestaan om te kijken of we d'r zouden zien, toen maar opgegeven en besloten naar huis te gaan. Daarvoor moesten we via de Westerhaven (Ik meen het! Van westkant Heerestraat naar 't Damsterdiep via Westerhaven!) en wie liepen we daar tegen het lijf? Freecell! TARA, maok, Wiets en Isabeau ook nog gezien.
Ik ben zelfs de 4mijl vergeten.quote:Op zondag 14 oktober 2007 19:56 schreef Ewaldus het volgende:
Geen 4mijlers die mij hebben gezien? Ik zat de hele middag op de bank voor mijn huis, naast de chipinname![]()
Weet iemand trouwens waar in het centrum een avondwinkel is die op zondagavond open is ?
Anaka Marketaan de Westersingel is iig dicht...
Vanwaar de vijandigheid? Ik ken je niet eens.quote:Op zondag 14 oktober 2007 22:30 schreef Pjetr het volgende:
[..]
fucking hell! ben je even al je vrienden tegen gekomen vanmiddag, ik wou dat ik zo'n gezellige middag had gehad !![]()
Oh tof, groetjes terug!quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 23:46 schreef Lyssa het volgende:
Groetjes van Alex vanuit Duitsland
Ik kan niet slapen![]()
Yay!quote:Op maandag 15 oktober 2007 08:35 schreef Dangel het volgende:
Mogge
Ik heb de groene hel weer overleefdWas tof.
Max snelheid geen idee, beoit me ook niet zo. 190 denk ik?quote:Op maandag 15 oktober 2007 09:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Yay!. Max snelheid? Tofste auto? Foto's?
Als je de c bedoelt, is het dan niet logischer om te zeggen dat die tussen de x en v 't niet doet?quote:Op maandag 15 oktober 2007 09:25 schreef Dangel het volgende:
mn letter tussen de b en d doet het niet btw![]()
stom toetsenbord hier
Nee, want elk land heeft haar eigen toetsenbord, maar het alfabet is in de hele westerse wereld gelijkquote:Op maandag 15 oktober 2007 09:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Als je de c bedoelt, is het dan niet logischer om te zeggen dat die tussen de x en v 't niet doet?.
Het gaat toch niet om de klank c die het niet doet, maar om je toetsje? Dan vind ik zeggen dat die tussen de x en v stuk is logischer.quote:Op maandag 15 oktober 2007 09:28 schreef Dangel het volgende:
[..]
Nee, want elk land heeft haar eigen toetsenbord, maar het alfabet is in de hele westerse wereld gelijk
Tineke. En je hebt geen c in je naam gelukkig. Maar ik nu wel onder mn ctrl-vquote:Op maandag 15 oktober 2007 09:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Het gaat toch niet om de klank c die het niet doet, maar om je toetsje? Dan vind ik zeggen dat die tussen de x en v stuk is logischer..
Maar wie ben ik?.
was het leven maar zo simpel dat we het alphabet er op konden los latenquote:
Lieverd, als jij zegt dat een toets het niet doet, kijken wij toch als eerste naar het toetsenbord?quote:
Iemand hier heeft zich verslapen.quote:Op maandag 15 oktober 2007 09:53 schreef De-oneven-2 het volgende:
Kut.
*plop*quote:Op maandag 15 oktober 2007 09:54 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Lieverd, als jij zegt dat een toets het niet doet, kijken wij toch als eerste naar het toetsenbord?.
Heeft iemand hier toevallig een recept met chocola erin? Huisgenootje met liefdesverdriet en ik ga voor d'r koken.
háháhá!quote:Op maandag 15 oktober 2007 09:53 schreef De-oneven-2 het volgende:
Kut.
Weer door 3 wekkers heen geslapen, blijkbaar.quote:Op maandag 15 oktober 2007 09:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Iemand hier heeft zich verslapen..
En ik uit solidariteit om 7 uur opgestaan.quote:Op maandag 15 oktober 2007 09:58 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Weer door 3 wekkers heen geslapen, blijkbaar.
Was er alsnog pas half 10.quote:Op maandag 15 oktober 2007 10:03 schreef De-oneven-2 het volgende:
Nu ja, je wilde toch lekker vroeg in de ub zijn?
Dankje!quote:
Gewoon belabberd? Idem hier danquote:Op maandag 15 oktober 2007 09:45 schreef teigan het volgende:
BAh, ik heb het gevoel alsof ik koorts heb, zo zie ik er ook uit, maar ik voel me verder helemaal niet ziek..
Ga op bed dan? Met de kittens?quote:Op maandag 15 oktober 2007 10:36 schreef teigan het volgende:
DAt is best kut DaD, geen wonder dat ze flink stuk is dan..
Dangel, ik heb wel goed geslapen, dus daar zou het niet aan moeten liggen.... Al moet ik nu ook wel toegeven dat ik me steeds wat minder ga voelen nu...
Herkenbaarquote:Op maandag 15 oktober 2007 10:44 schreef teigan het volgende:
Ik zit op mijn werk.... En vind mezelf neit ziek genoeg om naar huis te gaan..
Je zou niet de enige zijn hoor, die hier zit te snuffen en hoesten.quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:07 schreef Bob. het volgende:
Ik zou deze week eigenlijk echt in de UB moeten gaan wonen zowat, maar ik ben weer verkouden en zit de hele dag te snuffen en te hoesten dus dat kan ik de rest van studerend Groningen niet aan doen..
Maar thuis doe ik niks.![]()
Nouja, ik heb het 1x gedaan en toen kreeg ik allemaal van die geïrriteerde blikken naar me toe gesmeten. Oh en een meisje wat me zelfs een zakdoekje aan kwam bieden.quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Je zou niet de enige zijn hoor, die hier zit te snuffen en hoesten.
Luistert, allen - de wijze les van vandaag.quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:23 schreef Dangel het volgende:
Nooit je eigen dingen laten liggen omdat je bang bent voor wat anderen van je denken.
Ik heb onlangs een light gezien, waardoor ik nog veel vaker met wijze lessen zal komenquote:Op maandag 15 oktober 2007 12:54 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Luistert, allen - de wijze les van vandaag.
Dat mag....quote:
quote:
quote:Op maandag 15 oktober 2007 13:24 schreef Dangel het volgende:
Nou nou.... Ik knuffel met maar eenhele paar mensen hoor... Dus doro mij geknuffeld worden is best zeldzam en spesiaal enzo![]()
Ik ben het er niet mee eensquote:Op maandag 15 oktober 2007 12:54 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Luistert, allen - de wijze les van vandaag.
Ga eens trainen.quote:Op maandag 15 oktober 2007 17:28 schreef Bob. het volgende:
Hardlopen is ook afschuwelijk. Heel dapper al die mensen van de 4 mijl gister, maar ik snap werkelijk niet wat er leuk is aan hardlopen. Ik vind het alleen maar pijnlijk.
Fok! doet kut.quote:Op maandag 15 oktober 2007 17:54 schreef ChipsZak. het volgende:
Oh fijn.
Zonet stond die 1e er nog niet.
fok! wat doe je
ik heb mezelf weer eens teleurgesteldquote:Op maandag 15 oktober 2007 13:20 schreef Grulez het volgende:
zo maar eens naar de bieb ofzo
Hele dag weinig uitgevoerd?quote:Op maandag 15 oktober 2007 18:27 schreef Grulez het volgende:
[..]
ik heb mezelf weer eens teleurgesteld
Oh, je bent nu al aan het oefenen voor volgend jaar.quote:Op maandag 15 oktober 2007 17:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ben net wezen hardlopen, en 't was nog erger dan ik verwachtte..
Ja, wat is dat nou?quote:Op maandag 15 oktober 2007 19:34 schreef De-oneven-2 het volgende:
Nee, de 4 mijl in Groningen, Alex.
Wat is er dan tussengekomen?quote:Op maandag 15 oktober 2007 19:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Zou wel, maar sinds een jaar en twee dagen niet meer
Nee, als ik die kan op ga, zie ik haar in wezen zaterdagavond en zondag.quote:Op maandag 15 oktober 2007 19:37 schreef ChipsZak. het volgende:
Hele weekend zeker?
Doordeweeks ook soms dan?Vanwege 'minimaal'
Hoe doe je dat met school/werk/studie/watdanook?![]()
Dat is dus 4 mijl lopen/rennen/zwalken/wankelen/puffen/hijgen/afzien in Groningen, voor een goed doel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |