Ik dacht mss of j bdoelde of hij nu mss mijn vriendje was oid ?quote:Op zondag 14 oktober 2007 21:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb geen idee wat jij denkt dat ik bedoel..
quote:Op zondag 14 oktober 2007 21:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
Of jullie een stelletje zijn ja.. En zo.
.
fucking hell! ben je even al je vrienden tegen gekomen vanmiddag, ik wou dat ik zo'n gezellige middag had gehad !quote:Op zondag 14 oktober 2007 17:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Freecell!
Do2 en ik hebben ongeveer een uur langs de kant gestaan om te kijken of we d'r zouden zien, toen maar opgegeven en besloten naar huis te gaan. Daarvoor moesten we via de Westerhaven (Ik meen het! Van westkant Heerestraat naar 't Damsterdiep via Westerhaven!) en wie liepen we daar tegen het lijf? Freecell! TARA, maok, Wiets en Isabeau ook nog gezien.
Ik ben zelfs de 4mijl vergeten.quote:Op zondag 14 oktober 2007 19:56 schreef Ewaldus het volgende:
Geen 4mijlers die mij hebben gezien? Ik zat de hele middag op de bank voor mijn huis, naast de chipinname![]()
Weet iemand trouwens waar in het centrum een avondwinkel is die op zondagavond open is ?
Anaka Marketaan de Westersingel is iig dicht...
Vanwaar de vijandigheid? Ik ken je niet eens.quote:Op zondag 14 oktober 2007 22:30 schreef Pjetr het volgende:
[..]
fucking hell! ben je even al je vrienden tegen gekomen vanmiddag, ik wou dat ik zo'n gezellige middag had gehad !![]()
Oh tof, groetjes terug!quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 23:46 schreef Lyssa het volgende:
Groetjes van Alex vanuit Duitsland
Ik kan niet slapen![]()
Yay!quote:Op maandag 15 oktober 2007 08:35 schreef Dangel het volgende:
Mogge
Ik heb de groene hel weer overleefdWas tof.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |