Je bedoelt in de MustSee?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:21 schreef Viking84 het volgende:
The Kingdom was maar waardeloos. Het idee was leuk, maar de uitwerking niet. Zijn er altijd van die lange pauzes in Euroborg? Het duurde gewoon 25 minuten (!) voor de film weer verder ging.
Was het dan wel zo'n goede film om heen te gaan als er iemand zwanger isquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:01 schreef teigan het volgende:
Knocked Up kan heel goed als anticonceptie bij pubers worden gebruikt.. Na het zien van die film willen ze never te nooitniet kinderen als ik de reacties achter mij zo hoorde...
Daarna naar afstudeerfeestje geweest, was heel gezellig, jammer dat ik er morgenochtend zo vroeg uit moet..
Neequote:Op zaterdag 13 oktober 2007 07:30 schreef Alexxxxx het volgende:
Is het een kerkelijke feestdag dan freecell?
Ik vind het wel een tof idee inderdaad om ontbijtjes rond te brengenquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 07:38 schreef Alexxxxx het volgende:
Das wel gaaf op zich dan denk ik
Wat voor toffe kerkdienst dan? Zijn die dan niet allemaal tof?Bij paganisten s elke bijeenkomst weer feest iig
Opzich voor beide. Ik ga zo ook maar eens, ik had me alleen opgegeven voor bezorgen, ik hoefde er gelukkig dus niet zo vroeg te zijn als Freecellquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 07:50 schreef Alexxxxx het volgende:
En dan hopend op nieuwe aanwas, of om vrienden en familie een blik in jullie leven en beleveingswereld te geven?
Ik vond het erg leuk gister. Mijn hoedje wordt vast erg tof.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 13:00 schreef ChipsZak. het volgende:
aSj hier dus
Hoi
Heb je het btw leuk gehad Maok?
Volgende x ook Lyssa mee!
Hoe is het trouwens gegaan?(PM)
Nou, wij gehen.
Ja, een leuk jurkje voor maar ¤5,-quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 17:50 schreef Grulez het volgende:
Hebben jullie vandaag ook gescoord?
Een doelpunt zowaar.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 18:30 schreef maok het volgende:
[..]
Ja, een leuk jurkje voor maar ¤5,-![]()
Of bedoelde je dat niet?
Jij dan?
Wat ging je eigenlijk doen?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:09 schreef Peterselieman het volgende:
Ben weer terug van mijn reisje
Ah, Mik-infra heeft ze niet stiekem allebij opgegeten?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 23:43 schreef teigan het volgende:Terug uit de Efteling!!!
Leuk ontbijtje maok, kijken of het morgen ook nog lekker is... Thank you
ja!quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 17:50 schreef Grulez het volgende:
Hebben jullie vandaag ook gescoord?
Freecell!quote:Op zondag 14 oktober 2007 17:22 schreef Grulez het volgende:
Rustig hier. Hebben mensen hier nog met de 4 mijl meegedaan?
Heb je goed gedaanquote:Op zondag 14 oktober 2007 18:09 schreef freecell het volgende:
41:38, ik wilde binnen de 45 minuten, gelukt dus
Reportertje gespeeld. Verdomme Kipchoge nog voor de camera gekregen en leuk interview gehad (ook Levchenko, Piet v. Dijken, Simon Vroemen & Jos Hermens), is de cameraman juist &$#%^ bij dat interview vergeten 'op te nemen'. Ontzettend. Ongelooflijk. Zal wel een paar maanden duren voor ik daar overheen ben.quote:Op zondag 14 oktober 2007 17:22 schreef Grulez het volgende:
Rustig hier. Hebben mensen hier nog met de 4 mijl meegedaan?
Oude boteringe zit er een die net nog open wasquote:Op zondag 14 oktober 2007 19:56 schreef Ewaldus het volgende:
Geen 4mijlers die mij hebben gezien? Ik zat de hele middag op de bank voor mijn huis, naast de chipinname![]()
Weet iemand trouwens waar in het centrum een avondwinkel is die op zondagavond open is ?
Anaka Marketaan de Westersingel is iig dicht...
Bahquote:
Wat hebben jullie allemaal gedaan dit weekend?quote:
Vrijdag, toen hij aankwam niets. Was 's avonds dusquote:Op zondag 14 oktober 2007 21:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Wat hebben jullie allemaal gedaan dit weekend?.
Klinkt leuk!quote:Op zondag 14 oktober 2007 21:08 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Vrijdag, toen hij aankwam niets. Was 's avonds dus
Zaterdag zijn we naar de stad geweest, daar van alles gedaan, toen nog even langs de schommels bij mijn school, was toch dichtbij.
Toen met de bus bij de verkeerde halte uitgestapt
Heb ik mn moeke gebeld en die moest toen snel even ons met de auto ophalen
En vandaag zijn we gaan zwemmen in de smelt
Ik dacht mss of j bdoelde of hij nu mss mijn vriendje was oid ?quote:Op zondag 14 oktober 2007 21:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb geen idee wat jij denkt dat ik bedoel..
quote:Op zondag 14 oktober 2007 21:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
Of jullie een stelletje zijn ja.. En zo.
.
fucking hell! ben je even al je vrienden tegen gekomen vanmiddag, ik wou dat ik zo'n gezellige middag had gehad !quote:Op zondag 14 oktober 2007 17:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Freecell!
Do2 en ik hebben ongeveer een uur langs de kant gestaan om te kijken of we d'r zouden zien, toen maar opgegeven en besloten naar huis te gaan. Daarvoor moesten we via de Westerhaven (Ik meen het! Van westkant Heerestraat naar 't Damsterdiep via Westerhaven!) en wie liepen we daar tegen het lijf? Freecell! TARA, maok, Wiets en Isabeau ook nog gezien.
Ik ben zelfs de 4mijl vergeten.quote:Op zondag 14 oktober 2007 19:56 schreef Ewaldus het volgende:
Geen 4mijlers die mij hebben gezien? Ik zat de hele middag op de bank voor mijn huis, naast de chipinname![]()
Weet iemand trouwens waar in het centrum een avondwinkel is die op zondagavond open is ?
Anaka Marketaan de Westersingel is iig dicht...
Vanwaar de vijandigheid? Ik ken je niet eens.quote:Op zondag 14 oktober 2007 22:30 schreef Pjetr het volgende:
[..]
fucking hell! ben je even al je vrienden tegen gekomen vanmiddag, ik wou dat ik zo'n gezellige middag had gehad !![]()
Oh tof, groetjes terug!quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 23:46 schreef Lyssa het volgende:
Groetjes van Alex vanuit Duitsland
Ik kan niet slapen![]()
Yay!quote:Op maandag 15 oktober 2007 08:35 schreef Dangel het volgende:
Mogge
Ik heb de groene hel weer overleefdWas tof.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |