Dat is al 3 weken te ruikenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 07:30 schreef freecell het volgende:
Uitleg topictitel:
Verder rook ik zonet de suikercampagne. Het ultieme bewijs van de herfst.
Het is daar vast heel mooi nu <3quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 08:52 schreef teigan het volgende:
efteling
Met wie spreek ik?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 09:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
Vandaag ben ik er niet.
Maar ik ben vanavond niet thuis, dus dan kan ik ook geen kaarsjes aansteken.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:01 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, dan ben je er toch.
mooi dat het meevaltquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:07 schreef teigan het volgende:
Lijkt mij niet verstandig DaD..
Ik zit net te kijken wat ik nog moet doen voor dat laatste vak, en het is minder dan ik dacht...
*Stress*, nu zou ik ook nog echt op tijd kunnen afstuderen..
Tangarine, leuk zulke mensen om mee samen te werken, je weet gelijk met wie je het nooit meer moet doen. Als had jij er ook meer achteraan kunnen zitten.. (dat was toch degene die alles uitstelde, wat jij ook eigenlijk wel heel fijn vond, omdat je zelf ook was?)
Ik kreeg ooit halverwege een practicum via via te horen dat mijn practicumpartner was gestopt met de studie.... Wel al alle proeven gedaan, maar de verslagen had hij nog bijna niets aan gedaan... Dat was echt zo zwaar k*t
Wij gaan met de dieetclub, en dat is altijd heel gezellig.. Daarna uit eten in Den Bosch..quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
Tof trouwens teigan, naar de Efteling! Wij wilden ook, maar de datum die we in gedachten hadden is al na de sluiting..
*knuffelquote:
Iddquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:45 schreef teigan het volgende:
Ja, het was gisteren goed te ruiken..
Nu weer niet trouwens..
De wind staat zeker goed..
Naar welke film ga je? Ik ga vanavond naar The Kingdom. We gaan eerst nog uit eten, dus het zal wel de voorstelling van 21:45 worden.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:13 schreef teigan het volgende:
Hm, vanavond naar de bios..
hopen dat de vliezen van degene die meegaat niet breken tijdens de film, we hebben iig een toepasselijke film uitgekozen: "Knocked up"
Oeps, al gedaan.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 12:18 schreef Peterselieman het volgende:
Je moet ook niet teveel leuke dingen willen plannen![]()
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 12:25 schreef Alexxxxx het volgende:
weet nog neit eens hoelaat we verrekken
Maar door die leuke dingen hou ik minder tijd over voor wat er moet gebeuren... Heb nog drie concerten, verjaardag van Do2 waarvoor we een dagje iets leuks gaan doen, moet nog eens oppassen (wat ook onder de leuke dingen valtquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 12:28 schreef teigan het volgende:
Als je dan in de stress schiet DaD, doe het dan om de vervelende dingen die je allemaal moet doen..
Leuke dingen moet je niet om stressen, daar moet je van genieten, die zijn ervoor om je weer op te laden..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |