Luistert, allen - de wijze les van vandaag.quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:23 schreef Dangel het volgende:
Nooit je eigen dingen laten liggen omdat je bang bent voor wat anderen van je denken.
Ik heb onlangs een light gezien, waardoor ik nog veel vaker met wijze lessen zal komenquote:Op maandag 15 oktober 2007 12:54 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Luistert, allen - de wijze les van vandaag.
Dat mag....quote:
quote:
quote:Op maandag 15 oktober 2007 13:24 schreef Dangel het volgende:
Nou nou.... Ik knuffel met maar eenhele paar mensen hoor... Dus doro mij geknuffeld worden is best zeldzam en spesiaal enzo![]()
Ik ben het er niet mee eensquote:Op maandag 15 oktober 2007 12:54 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Luistert, allen - de wijze les van vandaag.
Ga eens trainen.quote:Op maandag 15 oktober 2007 17:28 schreef Bob. het volgende:
Hardlopen is ook afschuwelijk. Heel dapper al die mensen van de 4 mijl gister, maar ik snap werkelijk niet wat er leuk is aan hardlopen. Ik vind het alleen maar pijnlijk.
Fok! doet kut.quote:Op maandag 15 oktober 2007 17:54 schreef ChipsZak. het volgende:
Oh fijn.
Zonet stond die 1e er nog niet.
fok! wat doe je
ik heb mezelf weer eens teleurgesteldquote:Op maandag 15 oktober 2007 13:20 schreef Grulez het volgende:
zo maar eens naar de bieb ofzo
Hele dag weinig uitgevoerd?quote:Op maandag 15 oktober 2007 18:27 schreef Grulez het volgende:
[..]
ik heb mezelf weer eens teleurgesteld
Oh, je bent nu al aan het oefenen voor volgend jaar.quote:Op maandag 15 oktober 2007 17:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ben net wezen hardlopen, en 't was nog erger dan ik verwachtte..
Ja, wat is dat nou?quote:Op maandag 15 oktober 2007 19:34 schreef De-oneven-2 het volgende:
Nee, de 4 mijl in Groningen, Alex.
Wat is er dan tussengekomen?quote:Op maandag 15 oktober 2007 19:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Zou wel, maar sinds een jaar en twee dagen niet meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |