Max snelheid geen idee, beoit me ook niet zo. 190 denk ik?quote:Op maandag 15 oktober 2007 09:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Yay!. Max snelheid? Tofste auto? Foto's?
Als je de c bedoelt, is het dan niet logischer om te zeggen dat die tussen de x en v 't niet doet?quote:Op maandag 15 oktober 2007 09:25 schreef Dangel het volgende:
mn letter tussen de b en d doet het niet btw![]()
stom toetsenbord hier
Nee, want elk land heeft haar eigen toetsenbord, maar het alfabet is in de hele westerse wereld gelijkquote:Op maandag 15 oktober 2007 09:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Als je de c bedoelt, is het dan niet logischer om te zeggen dat die tussen de x en v 't niet doet?.
Het gaat toch niet om de klank c die het niet doet, maar om je toetsje? Dan vind ik zeggen dat die tussen de x en v stuk is logischer.quote:Op maandag 15 oktober 2007 09:28 schreef Dangel het volgende:
[..]
Nee, want elk land heeft haar eigen toetsenbord, maar het alfabet is in de hele westerse wereld gelijk
Tineke. En je hebt geen c in je naam gelukkig. Maar ik nu wel onder mn ctrl-vquote:Op maandag 15 oktober 2007 09:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Het gaat toch niet om de klank c die het niet doet, maar om je toetsje? Dan vind ik zeggen dat die tussen de x en v stuk is logischer..
Maar wie ben ik?.
was het leven maar zo simpel dat we het alphabet er op konden los latenquote:
Lieverd, als jij zegt dat een toets het niet doet, kijken wij toch als eerste naar het toetsenbord?quote:
Iemand hier heeft zich verslapen.quote:Op maandag 15 oktober 2007 09:53 schreef De-oneven-2 het volgende:
Kut.
*plop*quote:Op maandag 15 oktober 2007 09:54 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Lieverd, als jij zegt dat een toets het niet doet, kijken wij toch als eerste naar het toetsenbord?.
Heeft iemand hier toevallig een recept met chocola erin? Huisgenootje met liefdesverdriet en ik ga voor d'r koken.
háháhá!quote:Op maandag 15 oktober 2007 09:53 schreef De-oneven-2 het volgende:
Kut.
Weer door 3 wekkers heen geslapen, blijkbaar.quote:Op maandag 15 oktober 2007 09:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Iemand hier heeft zich verslapen..
En ik uit solidariteit om 7 uur opgestaan.quote:Op maandag 15 oktober 2007 09:58 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Weer door 3 wekkers heen geslapen, blijkbaar.
Was er alsnog pas half 10.quote:Op maandag 15 oktober 2007 10:03 schreef De-oneven-2 het volgende:
Nu ja, je wilde toch lekker vroeg in de ub zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |