Dankje!quote:
Gewoon belabberd? Idem hier danquote:Op maandag 15 oktober 2007 09:45 schreef teigan het volgende:
BAh, ik heb het gevoel alsof ik koorts heb, zo zie ik er ook uit, maar ik voel me verder helemaal niet ziek..
Ga op bed dan? Met de kittens?quote:Op maandag 15 oktober 2007 10:36 schreef teigan het volgende:
DAt is best kut DaD, geen wonder dat ze flink stuk is dan..
Dangel, ik heb wel goed geslapen, dus daar zou het niet aan moeten liggen.... Al moet ik nu ook wel toegeven dat ik me steeds wat minder ga voelen nu...
Herkenbaarquote:Op maandag 15 oktober 2007 10:44 schreef teigan het volgende:
Ik zit op mijn werk.... En vind mezelf neit ziek genoeg om naar huis te gaan..
Je zou niet de enige zijn hoor, die hier zit te snuffen en hoesten.quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:07 schreef Bob. het volgende:
Ik zou deze week eigenlijk echt in de UB moeten gaan wonen zowat, maar ik ben weer verkouden en zit de hele dag te snuffen en te hoesten dus dat kan ik de rest van studerend Groningen niet aan doen..
Maar thuis doe ik niks.![]()
Nouja, ik heb het 1x gedaan en toen kreeg ik allemaal van die geïrriteerde blikken naar me toe gesmeten. Oh en een meisje wat me zelfs een zakdoekje aan kwam bieden.quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Je zou niet de enige zijn hoor, die hier zit te snuffen en hoesten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |