quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 11:23 schreef KimetJ het volgende:
Tvp
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 09:42 schreef De_Brandweer het volgende:
boh ik ga zo lekker naar de freshcotton garage sale. daarna ff amsterdam in mischien zie ik nog wat leuke sneakers. ik hoop eigenlijk van niet want ik ben broke nigga.
ja dit is een tvp.
nog meer mensen van hier die naar de freshcotton garage sale gaan?
http://www.glltn.com/?page_id=1001quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 13:51 schreef Mextor het volgende:
Wat is een goede sneaker shop in parijs?
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 13:17 schreef morgane het volgende:
Weet iemand of er überhaupt nog (online) winkels zijn die ZX'jes verkopen? Liefst Nederlands.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 03:35 schreef HAL9000S het volgende:
Cali's zijn binnen
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 16:09 schreef Grooverr het volgende:
[afbeelding]
Iemand een idee welke dit zijn?
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 16:53 schreef Pie.cr het volgende:
Reeboks pumps. De naam op de schoen is gefingeerd omdat Reeboek niet wil dat haar schoenen in eurotrash filmpjes voorkomen.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 00:59 schreef Pie.cr het volgende:
Ebay? Je kan toch meestal aan de feedback van de seller zien of hij/zij betrouwbaar is.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 00:33 schreef Teije het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Lijken mij echt. Second opinion please.
(ik weet dat het nogal weinig beeld materiaal is)
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 20:52 schreef takeshi36 het volgende:
hallo weet iemand welke sneakers valerio hier draagt want ik vind ze namelijk echt super dope
mischien zijn het exclusieve kicks of ID's maar als iemand mij het kan vertellen GRAAAAGG!!!!!!!! [afbeelding]
quote:Op zondag 7 oktober 2007 00:59 schreef Pie.cr het volgende:
Ebay? Je kan toch meestal aan de feedback van de seller zien of hij/zij betrouwbaar is.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 14:48 schreef jovink het volgende:
die heb je ook wel bij de scapino aahahah
quote:Op zondag 7 oktober 2007 13:35 schreef aerodynamic het volgende:
Net besteld van Skatestore.nl![]()
[afbeelding]
quote:Op zondag 7 oktober 2007 16:56 schreef Jeltos het volgende:
Iemand intresse![]()
SHOOOTOhoeveel heb je er voor over
http://cgi.ebay.nl/Nike-W(...)QQrdZ1QQcmdZViewItem
quote:Op zondag 7 oktober 2007 17:21 schreef Pie.cr het volgende:
Ik snap echt niet wat die rechter aanheeft.
quote:Nike recently released this brightly fashioned red Delta Force. This quickstrike release uses metallic synthetic leather for the toebox as well as suede for the rear panels. Ostrich skin accents can be seen along the gold swoosh and blue heel, with a bit of patent leather as well. Available now at select Nike dealers such as Solebox.
quote:
quote:Op zondag 7 oktober 2007 17:50 schreef arneaux het volgende:
TVSchoen
quote:Op zondag 7 oktober 2007 19:56 schreef Jeltos het volgende:
gekkenwerk bestaan er keychains van dunks ectra nooit geweten![]()
[afbeelding]
http://cgi.ebay.nl/WHOLES(...)QQrdZ1QQcmdZViewItem
Ps voor grap keychain nike dunk NL undefeated besteldaangezien hij er ook aantal appart verkoopt want 200
![]()
waar heb je die bovenste vandaan? Zijn echt vetquote:Op zaterdag 6 oktober 2007 16:55 schreef NITR0 het volgende:
zo, nieuwe schoenen binnen:
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
nu is het wachten op mn volgende salaris/ibgroep knaken om weer patta's te halen![]()
Hoi stijn volgens mij ben je een nerdquote:Op maandag 8 oktober 2007 01:33 schreef stijn_ het volgende:
hallo, ik ben dus nieuw hier, ik ben al 1,5 jaar verslaafd aan sneakers en dit is mijn collectie
[ afbeelding ]
Wat vinden jullie ervan?
Buiten dat het nep is, vind ik er geen 1 mooie tussenstaan, Stijn.quote:Op maandag 8 oktober 2007 01:33 schreef stijn_ het volgende:
hallo, ik ben dus nieuw hier, ik ben al 1,5 jaar verslaafd aan sneakers en dit is mijn collectie
[ afbeelding ]
Wat vinden jullie ervan?
Maat 44quote:Op maandag 8 oktober 2007 12:42 schreef Jeltos het volgende:
[..]
Hoi stijn volgens mij ben je een nerden hoe grote voeten heb jij
![]()
Ja alleeeeeeeeeeeen maar.quote:Op maandag 8 oktober 2007 17:58 schreef Bryan181 het volgende:
drage jullie alleen maar nikes?
Zie jij mijn lakers niet? oetlul.quote:Op maandag 8 oktober 2007 17:58 schreef Bryan181 het volgende:
drage jullie alleen maar nikes?
Nice collectie hoor! Welk model zijn die hoge groene adidasjes? Die zijn ook wel nice namelijk..quote:Op maandag 8 oktober 2007 13:44 schreef DoeMijMaarSlippers het volgende:
mijn kleine collectie schoenen..
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 8 oktober 2007 18:23 schreef Bryan181 het volgende:
gaan ze leuk doen allemaal hoor;) grote jongens, maar ik zie zowat alleen maar nikes hier en ze zijn allemaal fucking lelijk
Waarom denk je dat dit topic Sneakerz enzo heet?quote:Op maandag 8 oktober 2007 18:51 schreef Bryan181 het volgende:
k vroeg me af of jullie ook andere schoene mooi vonde behalve deze dingen
Ga jij maar lekker je ouwe prut verkopen in vraag en aanbodquote:Op maandag 8 oktober 2007 18:51 schreef Bryan181 het volgende:
k vroeg me af of jullie ook andere schoene mooi vonde behalve deze dingen
Sneakers. Oprotten met die urbanspelling.quote:Op maandag 8 oktober 2007 18:53 schreef arneaux het volgende:
[..]
Waarom denk je dat dit topic Sneakerz enzo heet?
Om anderen te waarschuwen ja, kutkleding van jou.quote:Op maandag 8 oktober 2007 19:01 schreef Bryan181 het volgende:
leuk dat jullie je altijd aangevalle voele:D maare je kijkt wel bij me kleren
hahaquote:Op maandag 8 oktober 2007 19:35 schreef Bryan181 het volgende:
haha kutkleding mooi verhaal
Prachtig liever ga je naar floris van bommel topicquote:Op maandag 8 oktober 2007 19:35 schreef Bryan181 het volgende:
haha kutkleding mooi verhaal
Boca's.quote:Op maandag 8 oktober 2007 19:40 schreef Jeltos het volgende:
[..]
Ik wil nog steeds sbtjes kopen maar twijfel tussen Deze:
Nike Dunk Low Premium SB "Boca"
[ afbeelding ]
Of:
Nike dunk sb taxi cab
[ afbeelding ]
Of misschien nog tiffany's maja dat word wel weer gekkenwerk voor paartje legit![]()
De lichtblauwen, duidelijk.quote:Op maandag 8 oktober 2007 19:40 schreef Jeltos het volgende:
[..]
Prachtig liever ga je naar floris van bommel topic![]()
![]()
Ps ontopic naar al deze onzinnige mensen
Ik wil nog steeds sbtjes kopen maar twijfel tussen Deze:
Nike Dunk Low Premium SB "Boca"
[ afbeelding ]
Of:
Nike dunk sb taxi cab
[ afbeelding ]
Of misschien nog tiffany's maja dat word wel weer gekkenwerk voor paartje legit![]()
iddquote:Op maandag 8 oktober 2007 19:57 schreef HenkBenzinetank het volgende:
al waren ze 4 euro, had ik ze ook laten staan..
Ik wilde zoiets net postenquote:Op maandag 8 oktober 2007 19:57 schreef HenkBenzinetank het volgende:
al waren ze 4 euro, had ik ze ook laten staan..
persoonlijk vind ik ze echt fokking lelijkquote:Op maandag 8 oktober 2007 19:46 schreef hillbillybob het volgende:
heb zaterdag deze gekocht bij The Globe in Arnhem. Van 130 voor 40,- kan je ze niet laten staan he.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 8 oktober 2007 13:44 schreef DoeMijMaarSlippers het volgende:
mijn kleine collectie schoenen..
En die helemaal links, zelfde rij?quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:42 schreef Slickrick het volgende:
[..]
Van welk merk is de schoen die rood omringd is?
Deel 1 Patta Statementquote:Op maandag 8 oktober 2007 19:43 schreef Stansfield het volgende:
Weet iemand of de oude patta statements zoals die een aantal jaar geleden op www.statemagazine.nl stonden nog ergens op internet staan. Ze gingen toen langs bij patta, 75 en lijfstijl enz.
Op youtube kan ik ze eigenlijk niet vinden.
*verliefd.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 01:01 schreef Fnx2 het volgende:
[ afbeelding ]
Kleuren zijn alleen wat flets op die foto, zijn in het echt wat feller
Heb je die via die site besteld? Dan zijn het namelijk fakes.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 01:01 schreef Fnx2 het volgende:
[ afbeelding ]
Kleuren zijn alleen wat flets op die foto, zijn in het echt wat feller
reken maar op ongeveer 1/5e van het bedrag dat op je pakket staat als waarde.. en wel gelijk betalen aan postbodequote:Op maandag 8 oktober 2007 22:22 schreef fathank het volgende:
Godver, waarom is er nou niet gewoon ergens een tabel te vinden waar je kan vinden hoeveel de invoerrechten gaan worden.
1/5e is de btw, dan heb je ook nog de invoerrechten, maar zoals een stukje hierboven gemeld is dat ongeveer 10 a 20 euro..quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 14:21 schreef wes55 het volgende:
[..]
reken maar op ongeveer 1/5e van het bedrag dat op je pakket staat als waarde.. en wel gelijk betalen aan postbode![]()
gast, open een klacht in KLB ofzo..Sneakers worden toch gedragen in je vrije tijd/school/stappen. Dat er mensen zijn die op hun sneakers naar hun werk gaan, lekker boeiend. Dan zal het wel aan de bedrijfscultuur liggen. Maar sneakers onder een pak is een big no no.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 15:49 schreef thloreg het volgende:
Gasten op sneakers moeten eens normaal gaan doen. Tis zo uit de tijd die dingen en al helemaal als je naar je werk gaat. Natuurlijk niet als je ergens als pizzabakker of typemuts bij een of andere callcenter of 9-5 toko werkzaam bent want normale mensen die dragen gewoon door de weeks schoenen. Sneakers horen lekker in je vrije tijd te worde gedragen en in het weekend als je gaat stappen.
TS zal wel gefrustreerd zijn omdat wij zijn le coc sportief schoenen hebben afgezekenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:07 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
gast, open een klacht in KLB ofzo..Sneakers worden toch gedragen in je vrije tijd/school/stappen. Dat er mensen zijn die op hun sneakers naar hun werk gaan, lekker boeiend. Dan zal het wel aan de bedrijfscultuur liggen. Maar sneakers onder een pak is een big no no.![]()
second thatquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:07 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
gast, open een klacht in KLB ofzo..Sneakers worden toch gedragen in je vrije tijd/school/stappen. Dat er mensen zijn die op hun sneakers naar hun werk gaan, lekker boeiend. Dan zal het wel aan de bedrijfscultuur liggen. Maar sneakers onder een pak is een big no no.![]()
En dan loop jij te zeiken over "urban spelling".quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:15 schreef thaWarhead het volgende:
Had laatst mn FTC Half Cabs met een nette broek en een overhemd aan, shit was zwaar stylish.
Half-Cabs gaat nog wel onder een pantalon en overhemd (net als Chukka's). Maar SB's onder een pak gaat mij iets te ver (op ISS lees je vaak hoe ze gekleed gaan naar hun homecoming bijvoorbeeld..quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:15 schreef thaWarhead het volgende:
Had laatst mn FTC Half Cabs met een nette broek en een overhemd aan, shit was zwaar stylish.
Ik zie geen incorrecte spelling in mijn post?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:37 schreef arneaux het volgende:
[..]
En dan loop jij te zeiken over "urban spelling".
Nee klopt. Je moet ook verder kijken dan je neus lang is.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:49 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
Ik zie geen incorrecte spelling in mijn post?
Ik geef ook aan dat JIJ aan t zeiken bent over spelling. Je moet wel lezen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:56 schreef thaWarhead het volgende:
Mijn opmerking ging over spelling. Jij begint over vocabulaire. Is iets anders.
nee totaal 1/5e was bij mij het geval.. btw en de inklaringskosten samenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 14:58 schreef fathank het volgende:
[..]
1/5e is de btw, dan heb je ook nog de invoerrechten, maar zoals een stukje hierboven gemeld is dat ongeveer 10 a 20 euro..
Heb ze nu schijnbaar via een bedrijf, www.sneakerdoctor.com, wat op E-bay adverteert besteld. Zal wel voor de volle mep aangeslagen worden.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:42 schreef thaWarhead het volgende:
Ik ben twee keer de lul geweest, voor de rest vult iedereen altijd het etiket netjes in (gift, waarde 50 dollar)
Amsterdam ligt ook in Noord-Hollandquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:42 schreef revolutionx het volgende:
ireallylovejazz, ruk? ze hebben meer aanbod dan elke concurrent in noord-holland
hmhm, ruk. woord op de straat is dat ze vrijwel geen accounts hebben. nu nog resell en ebay. dus of die toko wordt duur, of er komen nog kuttere modelen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:42 schreef revolutionx het volgende:
ireallylovejazz, ruk? ze hebben meer aanbod dan elke concurrent in noord-holland
Dan nog word je niet altijd gepakt door de douane hoorquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:45 schreef Pie.cr het volgende:
[..]
Heb ze nu schijnbaar via een bedrijf, www.sneakerdoctor.com, wat op E-bay adverteert besteld. Zal wel voor de volle mep aangeslagen worden.
Nope, heb ze in de winkel gekocht toen ik in USA was..quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:33 schreef Teije het volgende:
[..]
Heb je die via die site besteld? Dan zijn het namelijk fakes.
0x, maar de laatste tijd is het wel wel vaak raak vanwege de lage dollarkoers.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:38 schreef Pie.cr het volgende:
Hoevaak hebben jullie invoerrechten moeten betalen over sneakers uit Amerika?
Hahaha ik vind em vet!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:05 schreef Modus het volgende:
Voor alle hypebeasts bij wie een alarmpje afgaat zodra er 'limited' op staat, hoe lelijk de schoen ook:
http://www.hypebeast.com/2007/10/alife-x-asics-gel-lyte-iii-0
Volgens mij wel bij een gewone retailer van de Bapes.. Ik zou het niet 100% zeker weten. Je maakt me wel een beetje aan het twijfelen nu! Het maakt me eigenlijk niet zo veel uit, ik loop er al een aantal maanden op en ze zitten/voelen prima. Het was iig de enige winkel waar ik ze heb gezien, en ik ben 2 weken in de US geweest.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:33 schreef thaWarhead het volgende:
Gewoon bij een Busy Work Shop (officiële Bape winkel)? Want in de VS liggen er op elke straathoek neppe Bapes.
Hoeveel heb je er voor betaald?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:19 schreef Fnx2 het volgende:
[..]
Volgens mij wel bij een gewone retailer van de Bapes.. Ik zou het niet 100% zeker weten. Je maakt me wel een beetje aan het twijfelen nu! Het maakt me eigenlijk niet zo veel uit, ik loop er al een aantal maanden op en ze zitten/voelen prima. Het was iig de enige winkel waar ik ze heb gezien, en ik ben 2 weken in de US geweest.
Nope, die site is nep. Wat je het beste kunt doen is naar de Busy Work Shop in Londen gaan, die is het dichtsbijzijnst. Bape's distributienetwerk is zeer beperkt, maar heel weinig winkels verkopen het ook daadwerkelijk, vooral in de westerse wereld. Online is echt 95% fake, als het niet meer is. Voor zover ik weet verkoopt geen enkele officiële Bape dealer de schoenen online, enkel resell website (legit maar duur) en fakers.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:19 schreef Fnx2 het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk wel weer s een nieuw paartje kopen, weet iemand waar ik (de echte) kan kopen?
http://www.bapestas.net ?
De Hawaii's zijn voor mijquote:
Je hebt gewonnen! Je vroege bod heeft gewonnen.
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:13 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
De Hawaii's zijn voor mij. En ik heb een nieuwe F5 knop nodig
.
Gekkenwerk man 95 euro ik krijg deze week nog sneakers adidas decade vanuit USA heb die verkoper via ebay wel 10x gemailt dat hij het als GIFT moet versturenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:13 schreef Sneeuwkoning het volgende:
Pff gister m`n homegrowns binnen gekregen 95 Euro klarings kosten erbij *slik*.
De Koerier zei dat ik die evt terug kon nrijgen ieman dbekend met dit fenomeen?
Deze:quote:Op donderdag 11 oktober 2007 18:33 schreef Pie.cr het volgende:
Anti-nike schoen ?:P
alsof al die sb's wel vooral gekocht worden door skaters.quote:(waarschijnlijk verkopen ze ook meer aan niet skaters dan aan skaters)
jup die zijn terug naar engeland...was nog even langs woei geweest om te kijken wat nou de verschillen waren. Hij zei zelf ook dat die twee paar nepperds had besteld om gewoon te kijken hoe ze eruit zien en hoe dat gemaakt wordquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:03 schreef SHOOOTO het volgende:
^^ wat heb je eigenlijk met je CLOT's gedaan? Terug gestuurd?
Wat een prachtige smoesquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:05 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
jup die zijn terug naar engeland...was nog even langs woei geweest om te kijken wat nou de verschillen waren. Hij zei zelf ook dat die twee paar nepperds had besteld om gewoon te kijken hoe ze eruit zien en hoe dat gemaakt word
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:34 schreef Elwood1802 het volgende:
[..]
Wat een prachtige smoes
Hij heeft allemaal nepperds, alleen als mensen er achter komen dan zegt ie dat dit toevallig nepperds waren en dat hij het geld terugstort. Die dingen staan over een week weer op ebay.
kan wel, model is van 1990..ZX'jes zijn van..1986 ofzo?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:11 schreef jovink het volgende:
mhwao, niet vee lspeciaals.. en die reflectortjes aan de zijkant gejat van de zxjes van adidas??
Rechter zijn echt sick, eerst een half jaar in de zon zetten om ze te laten vergelenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:05 schreef ireallylovejazz het volgende:
[ afbeelding ]
ohhh wat zijn ze mooi!!!!!!!!!!!!
Ok, dank je!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:52 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
kan wel, model is van 1990..ZX'jes zijn van..1986 ofzo?
morgane: ken vrijwel geen enkele onlineshops die ZX'jes verkoopt. Instore wel, Funkie House in Rotterdam/Den Haag bijvoorbeeld. Misschien ook al die nieuwe sneakerwinkels in Utrecht, Alkmaar, Den Bosch. Misschien ligt er in Roermond ook wat leuks.
ik weet nu dat alles nep is wat hij verkoopt en dat wist ik al voor die ze op stuurde alleen was ik wel benieuwd hoe ze eruit zagen, dus niks smoesquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:34 schreef Elwood1802 het volgende:
[..]
Wat een prachtige smoes
Hij heeft allemaal nepperds, alleen als mensen er achter komen dan zegt ie dat dit toevallig nepperds waren en dat hij het geld terugstort. Die dingen staan over een week weer op ebay.
in enschede hebben ze ook genoeg leuks liggen, alleen geen webwinkel. gewoon eens langs NS'en dusquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:52 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
kan wel, model is van 1990..ZX'jes zijn van..1986 ofzo?
morgane: ken vrijwel geen enkele onlineshops die ZX'jes verkoopt. Instore wel, Funkie House in Rotterdam/Den Haag bijvoorbeeld. Misschien ook al die nieuwe sneakerwinkels in Utrecht, Alkmaar, Den Bosch. Misschien ligt er in Roermond ook wat leuks.
Ik zoek ook nog steeds een paar mooie clydes. Online zou ik niet weten. Woei heeft ook clydes http://woei-online.nl/index.phpquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 12:03 schreef Mextor het volgende:
wie weet nog een nederlands onlineshop die puma clyde's verkoopt?
Of een winkel in rotterdam?
als ik een OV had gehadquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 03:01 schreef Elwood1802 het volgende:
[..]
in enschede hebben ze ook genoeg leuks liggen, alleen geen webwinkel. gewoon eens langs NS'en dus
trails end brown dunk low?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 12:33 schreef seto het volgende:
Zat net in tram 1 met die gast die bij Floyd werkt volgens mij. Hij had dezelfde SB's aan als ik, wel grappig om te zien
wow me hersens doen het nog!quote:
Ja. Relekste service. Trage levering.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 21:43 schreef Mextor het volgende:
iemand ervaring met http://www.frontlineshop.com
aha, mn favoriete winkel notquote:Op zondag 14 oktober 2007 16:22 schreef thaWarhead het volgende:
Kustom wordt verkocht bij de Britain, misschien daar eens kijken.
kan je een voorbeeld geven van forums of een webshop ofzo?quote:Op maandag 15 oktober 2007 15:15 schreef De_Brandweer het volgende:
ebay of sneaker forums.
ik heb mijn paartje bij floyd gekocht
Mijn fotoquote:Op maandag 15 oktober 2007 15:13 schreef Colin0o het volgende:
Heeft iemand enig idee hoe je aan deze SB kan komen?
http://i16.tinypic.com/6b4fr5t.jpg
![]()
damn is weer wat verquote:Op maandag 15 oktober 2007 19:57 schreef thaWarhead het volgende:
Jup, naar Den Helder (of beter Julianadorp) geweest.
Ze versturen ook, moet je even mailen naar urban_gear_outlet<at>hotmail.com Van die P-Rods hebben ze nog vrijwel een hele maatserie staan, verder staan er nog een paar andere SB's (Griptape Mid, Fly Milk Blazers, Blueprint Abington's en nog wat). Ze weten niet veel van schoenen, maar de prijs staat vast: 65 euro.quote:
Pics + maten overzichtquote:Op maandag 15 oktober 2007 23:10 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
Ze versturen ook, moet je even mailen naar urban_gear_outlet<at>hotmail.com Van die P-Rods hebben ze nog vrijwel een hele maatserie staan, verder staan er nog een paar andere SB's (Griptape Mid, Fly Milk Blazers, Blueprint Abington's en nog wat). Ze weten niet veel van schoenen, maar de prijs staat vast: 65 euro.
veters.nlquote:Op maandag 15 oktober 2007 23:11 schreef Bananenman het volgende:
Wie weet waar je SB-achtige veters kan kopen? Ik wil witte hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |