Wrom nie op msn?quote:Op zondag 30 september 2007 23:32 schreef De-oneven-2 het volgende:
Hoppa!
quote:Op zondag 30 september 2007 23:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Moet je 't nog bouwen of zo?
Hmm?quote:Op zondag 30 september 2007 23:36 schreef Alexxxxx het volgende:
Treinvertragingen maken meer kapot dan u lief is
Ik ben 't ook best wel.quote:Op zondag 30 september 2007 23:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je klinkt erg sjaggerijnig, zo zonder PI's
Succes morgen btw
Maar de liefde groeit desondanks alsmaar groter en groter en groter.quote:Op zondag 30 september 2007 23:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik ben 't ook best wel.. En we moeten weer wachten tot zondag en zo, enz meh etc.
Ja, wij zijn echt goed, met kinderen.quote:Op zondag 30 september 2007 23:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
Och mensen, wat zijn Do2 en ik toch leuk met kinderen.
En water.quote:Op zondag 30 september 2007 23:47 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ja, wij zijn echt goed, met kinderen.
Ik op zich ook wel ja.quote:Op maandag 1 oktober 2007 00:01 schreef Alexxxxx het volgende:
hooooooooooooo ik heb ineens een andere layout?
Maar waarom? Of is dat een stomme vraag?quote:Op maandag 1 oktober 2007 00:01 schreef Alexxxxx het volgende:
Nou, ze deden het wel gewoon met de partner, maar op zich best wel in het openbaar en zo
Omdat ze geil waren dnek ik?quote:Op maandag 1 oktober 2007 00:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Maar waarom? Of is dat een stomme vraag?
Naja ik blijf 't iets raars vinden om van te voren met elkaar af te spreken. "Jongens, die nacht voor de meet, dan gaan we allemaal neuken, in dezelfde ruimte!"quote:Op maandag 1 oktober 2007 00:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Omdat ze geil waren dnek ik?Ik weet het ook niet, ik was daar niet. Maar ik snapte ineens wel waarom ze niet bij mij wilden slapen, maar wel op een plek die nog veel verder van Groningen was.
Die was er altijd alquote:Op maandag 1 oktober 2007 00:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ben wel al dol op de QuickReply..
quote:
quote:Op maandag 1 oktober 2007 00:17 schreef De-oneven-2 het volgende:
Het ziet er niet uit.
Hier wel, moet je appart instellenquote:Op maandag 1 oktober 2007 00:17 schreef Bob. het volgende:
Alleen de preview van de quick reply wil niet werken hier.![]()
Op wat voor toon moet ik deze post opvatten?quote:Op maandag 1 oktober 2007 00:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Echt joh? Ook met dat gemakkelijke quoten en alle smileys er direct bij? Nooit geweten..
Dat [Moderator] staat ook maar lelijk daar op die plekquote:Op maandag 1 oktober 2007 00:19 schreef Alexxxxx het volgende:
Dat was een extentie of zo, MM. Een die niet samengaat met modknopjes btw
Veel te rommelig. Kan er niet tegen.quote:Op maandag 1 oktober 2007 00:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Geef 't even een kans, ik vind het inmiddels al veel leuker. Maar dat andere verveelde me dan ook al tijden.
quote:Op maandag 1 oktober 2007 00:19 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Op wat voor toon moet ik deze post opvatten?
Je kunt wel heel veel instellen. Dus ontrommelen zeg maar. Schijnt. Ga ik een sproberen alsik mnder druk ben.quote:Op maandag 1 oktober 2007 00:21 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Veel te rommelig. Kan er niet tegen.
Kwam nogal erg sarcastisch overquote:Op maandag 1 oktober 2007 00:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Op de toon van iemand die erachter komt dat wat zij denkt dat compleet nieuw is en helemaal enthousiast over is, al tijden blijkt te bestaan. Hoezo?
Kan iemand me deze post uitleggen? Ik ben het verband kwijt.quote:Op maandag 1 oktober 2007 00:28 schreef Alexxxxx het volgende:
Dat is absoluut waar TjebbeDat eg ik ook altijd tegen 2cv,als ie aan mn auto aan het klussen is. NIks aanraken wat niet kapot is, want dan kan het kapot gaan. Bij andere mensen is het dus net andersom., Die mogen niks aanraken wat wel kapot is.
Ja ik zag al dat ik iets raars deed.quote:Op maandag 1 oktober 2007 00:36 schreef Alexxxxx het volgende:
Bob, je flipte de broncode van de quickreply het topic in!
Normaal eet ik wel fatsoenlijk hoor.quote:Op maandag 1 oktober 2007 00:36 schreef Alexxxxx het volgende:
NIetz gisteravond:
"Ik heb Bob. haar nummer dus inderdaad nietEn ze heeft haar brood nog steeds niet opgegeten!
"
quote:Op maandag 1 oktober 2007 09:11 schreef Dangel het volgende:
Alex aan bioritmeIk wil wel weer eens slapen op zich hoor
MJa ik moet gewoon tot rust komen in mn hoofd, en dat lukt soms niet echt, zeker niet na zo'n vol weekend.quote:Op maandag 1 oktober 2007 09:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Aww... Misschien eens een slaappilletje proberen of zo...?
Ik heb erg diep geslapen volgens mij, maar wéér over m'n ex gedroomd, en dat zijn niet de meest prettige dromen.
Dan zijn het toch de aardstralen geweestquote:
quote:Op maandag 1 oktober 2007 10:34 schreef Dangel het volgende:
[..]
Dan zijn het toch de aardstralen geweest
Alhoewel.. jij slaapt zelfs achteirn mijn auto met de radio luid....
quote:Neurological research on reinforcement models has shown us that dopamine systems carry the reward predication signals and novelty signals to target structures, and therefore are more associated with the learning process than the reward process, which was assumed before. This is called the reward prediction error model of phasic dopamine delivery. The regions involved here include the dorsal and ventral striatum, nucleus accumbens and portions of the medial frontal, orbitofrontal and cingulated cortex. There are some specifications in these regions. For learning where a task requires an action to get the reward there are signals in both the dorsal as the ventral striatum, but when there I no action required (classical conditioning) only the ventral striatum shows activity.
zo rond kerst/oud en nieuw gaat ie nog wel een keertje hoor.. Of ze pakken dan die vuilnisbakken bij ons voor de portiek.. Die stond 3 jaar geleden ook al eens in de hens...quote:Op maandag 1 oktober 2007 12:45 schreef Peterselieman het volgende:
Gisteravond rond 21.30 uur volgens de p2000 site.
Is verdorie al de 4e of 5e keer in 1,5 jaar tijd.
Sorry voor mijn desinteresse eerder, blijkbaar. Maar intake waar?quote:Op maandag 1 oktober 2007 13:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb m'n intakegesprek gehad.
quote:Op maandag 1 oktober 2007 13:29 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Sorry voor mijn desinteresse eerder, blijkbaar. Maar intake waar?
quote:Op maandag 1 oktober 2007 13:31 schreef teigan het volgende:
En, hoe ging je intakegesprek DaD? Moeilijk?
Ohja, dat wist ik ook wel. Wist alleen niet dat dat vandaag was. Hoop voor je dat het gaat helpenquote:Op maandag 1 oktober 2007 13:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Bij de studpsych.. Sta nu op de wachtlijst van ongeveer 6 weken, en voor een onderdeel van m'n hulpvraag (zo heet dat blijkbaar) krijg ik een doorverwijzing naar een EMDR-therapeut.
http://www.emdr.nl/ voor het geval je daar, net als ik, nog nooit van had gehoord.
quote:Op maandag 1 oktober 2007 13:54 schreef Grulez het volgende:
Mogguh..
quote:Op maandag 1 oktober 2007 13:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Wat ik me altijd afvraag he, als jij mogguh zegt, ben je dan ook altijd echt pas net op?
quote:
iddquote:Op maandag 1 oktober 2007 14:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Met sommige angsten loop ik al om sinds m'n 7e, about time dat ik daar eens vanaf raak...
Over 4 weken 3 tentamens, dus het wordt weer tijd...quote:Op maandag 1 oktober 2007 14:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
. Wanneer kom je weer naar de ub?
.
Voor jou jaquote:Op maandag 1 oktober 2007 14:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Als die voor mij is, dank je wel.. Ik hoop eigenlijk nu zelfs dat 't maar snel begint, en die EMDR-therapie is spannend maar er schijnen goede resultaten mee te worden behaald. Met sommige angsten loop ik al om sinds m'n 7e, about time dat ik daar eens vanaf raak...
Ik kan me nog dingen van mijn 3e herinneren, toen ik in Den Haag woonde.quote:Op maandag 1 oktober 2007 14:09 schreef Dangel het volgende:
[..]
Voor jou ja
Dat jij je nog dingen van je 7e kunt herinneren joh
quote:Op maandag 1 oktober 2007 14:09 schreef Dangel het volgende:
[..]
Voor jou ja
Dat jij je nog dingen van je 7e kunt herinneren joh
Best handig, je moet alleen even wat instellingen wijzigen zodat het er wat beter uit ziet (ik heb nu een roze achtergrondquote:Op maandag 1 oktober 2007 14:08 schreef Jesse_ het volgende:
mijn god
snel de oude layout terug zetten
Maar ik kon posts amper onderscheiden van googleads en FQR deed het niet met die layoutquote:Op maandag 1 oktober 2007 14:15 schreef maok het volgende:
[..]
Best handig, je moet alleen even wat instellingen wijzigen zodat het er wat beter uit ziet (ik heb nu een roze achtergrond)
Kan op elke willekeurige pagina, het oranje in jou avatar is bijvoorbeeld BE5C15 of CF662Dquote:Op maandag 1 oktober 2007 14:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh wow.. Roze.
.
Ja de pagina werd niet eens geopend, dus dan heeft ergens met m'n muis overheen gaan ook niet zoveel zin..
quote:Op maandag 1 oktober 2007 14:26 schreef maok het volgende:
[..]
Kan op elke willekeurige pagina, het oranje in jou avatar is bijvoorbeeld BE5C15 of CF662D
quote:Op maandag 1 oktober 2007 14:44 schreef Bob. het volgende:
Ik heb nu lichtblauw, matcht wel leuk met dat grijzige.
Die banners worden er trouwens ook niet beter op.Niks mis met wat tieten boven in, maar er moeten toch mooiere plaatjes te vinden zijn?
![]()
quote:Op maandag 1 oktober 2007 14:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik schaam me dood voor die banners hier in de ub.
Waarschijnlijk wel jaquote:Op maandag 1 oktober 2007 15:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat ik ook doe, in jouw ogen is het toch fout..
Je volleybalt niet bij Donitas toch?quote:Op maandag 1 oktober 2007 15:24 schreef Aryon het volgende:
Moi allemaal! Sorry dat ik niet op de meet was, maar me vriendin ging ff voor.En was nogal moe na het volleyballen.
Goh! wat een mooie lay-out.Das ff wennen.
Nee, Lycurgus.quote:Op maandag 1 oktober 2007 15:32 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Je volleybalt niet bij Donitas toch?
Huh dat is toch een burgerclub?quote:
Ja, klopt. Maar ik ben vorig jaar eerst training daar gaan geven, want dit had transfer naar mijn studie. En nu geef ik er weer training en ben ik gevraagd om te komen spelen bij een Heren team, wat mij meteen goed uitkwam. Is dat dan zo vreemd? Zit zelf al bij een andere studentenvereniging en dat vind ik wel genoeg eigenlijk. En heb 2 leuke teams, dus ik vermaak me wel. ^^quote:
Leuk !quote:
Ik denk dat die namen wel bekend zijn bij jequote:Op maandag 1 oktober 2007 17:08 schreef Alexxxxx het volgende:
En BIJNA iedereen was leuk? Wie niet dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 1 oktober 2007 17:49 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb haar veilig thuis gebracht hoorHahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
quote:Op maandag 1 oktober 2007 17:52 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
HahaJaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sebasser ook btw. En zo nu en dan wisselden we essentiele info uit. Er werd goed op je gepast, zoals we je maanden geleden al hadden beloofd. Alleen zonder bijlen
![]()
Ja, dat bedoel ik dusquote:Op maandag 1 oktober 2007 18:00 schreef Alexxxxx het volgende:
nee op een gegeven moment had ie het vooral erg druk om als stoel voor Wiets te dienenmaar daarvoor wel.. En hij wilde graag naar huis, maar ging pas ná hij jou met mij naar buiten zag gaan.. Zodat ie zeker wist dat je ok was.
quote:Op maandag 1 oktober 2007 17:49 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb haar veilig thuis gebracht hoorHahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.o..m..g..quote:Op maandag 1 oktober 2007 17:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
JaSebasser ook btw. En zo nu en dan wisselden we essentiele info uit. Er werd goed op je gepast, zoals we je maanden geleden al hadden beloofd. Alleen zonder bijlen
Op zich ... mja ik kan het wel begrijpen, aangezien er nogal wat heet materiaal over en weer gepost werd in de fobo's
Wat vond je van het afscheid dan Alex?
† The 3 Kings †
Hij verveelde zich gewoon ineens!quote:Op maandag 1 oktober 2007 18:03 schreef Alexxxxx het volgende:
En toch is het zo... Hij heeft nu een normaal ritme, dus was echt moe.. Heb je niet gezien dat hij rond half een bij me kwam? Dat was om te vragen hoe laat jij naar huis ging, omdat ie zo moe was... En een minuut later drong ik bij jou erop aan om te gaan....
Hij was doodop aan het eind van de avond, ik zie er na 48 uur wakker blijven nog frisser uitquote:Op maandag 1 oktober 2007 18:01 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
En dat laatste wat je zegt betwijfel ik ook![]()
Niks mis mee, hoezo? Had niks anders verwacht na de positie warin jullie het laatste uur doorbrachtenquote:Op maandag 1 oktober 2007 18:04 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Hahaha
[..]
o..m..g..
Op zich ... mja ik kan het wel begrijpen, aangezien er nogal wat heet materiaal over en weer gepost werd in de fobo's
Wat vond je van het afscheid dan Alex?
Positie klinkt nogal..quote:Op maandag 1 oktober 2007 18:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Niks mis mee, hoezo? Had niks anders verwacht na de positie warin jullie het laatste uur doorbrachten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar verder;
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
Jaweeel! Lyssa, maok, chipszak, sebasser, freecell, tara, ik, enne..quote:Op maandag 1 oktober 2007 18:07 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Hij was doodop aan het eind van de avond, ik zie er na 48 uur wakker blijven nog frisser uit
Moet ik hier nu ook vaker posten, zoveel mensen van hier waren er toch niet?
En ja lexxx, die foto heb ik gemaakt....
Ach, een beetje. Ik zag je weglopen met hem. Jou ken ik goed genoeg, maar hem niet. Dus vroeg Sebasser of het goed kwam. Die vertelde dus dat hij en Alexxxx de boel in de gaten hielden. Dus was ik verder gerustgesteldquote:Op maandag 1 oktober 2007 17:47 schreef ChipsZak. het volgende:
TARA, was je een beetje bezorgd om me?
Vanwege Tom?![]()
quote:Op maandag 1 oktober 2007 18:10 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ach, een beetje. Ik zag je weglopen met hem. Jou ken ik goed genoeg, maar hem niet. Dus vroeg Sebasser of het goed kwam. Die vertelde dus dat hij en Alexxxx de boel in de gaten hielden. Dus was ik verder gerustgesteld
Wiets, maok, Alexxxx, Sebasser, ik, freecell, Nietzman, ChipsZak., Lyssaquote:Op maandag 1 oktober 2007 18:07 schreef Paladijn het volgende:
Moet ik hier nu ook vaker posten, zoveel mensen van hier waren er toch niet?
En ja lexxx, die foto heb ik gemaakt....
Maar jij en Wietske tellen niet, ik zie jullie veel vaker buiten STAquote:Op maandag 1 oktober 2007 18:14 schreef Alexxxxx het volgende:
wiets en nietz!Hoekon ik ze vergetente noemen
Ik dacht dat Peterselieman over de OP gaat?quote:Op maandag 1 oktober 2007 18:20 schreef Lyssa het volgende:
Ik was wel op de meet, maar sta nog steeds niet in de OP met mn icoontje
Haha... mja het was heel erg relaxed op de bank saampjesquote:Op maandag 1 oktober 2007 18:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Niks mis mee, hoezo? Had niks anders verwacht na de positie warin jullie het laatste uur doorbrachten
Dat was 2,5 maand geleden al uitquote:Op maandag 1 oktober 2007 18:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Is het al officieel of moet Tom eerst zn vriendin nog inlichten dat het uit is?:')
Wees niet bang, ik zie er misschien angstaanjagend uit, ik ben harstikke liefquote:Op maandag 1 oktober 2007 18:10 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ach, een beetje. Ik zag je weglopen met hem. Jou ken ik goed genoeg, maar hem niet. Dus vroeg Sebasser of het goed kwam. Die vertelde dus dat hij en Alexxxx de boel in de gaten hielden. Dus was ik verder gerustgesteld
Zolang alweer?quote:
De tijd vliegt echt!quote:Op maandag 1 oktober 2007 18:22 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Zolang alweer?
God zeg
Wat gaat de tijd snel(Om met jouw woorden te spreken
)
Ik zie hem al gaan met zn supermancape.quote:
SuperSorrowquote:Op maandag 1 oktober 2007 18:25 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik zie hem al gaan met zn supermancape.
Jij bent vadertje Tijd?quote:
Ik weet niet waar je over lult, maar dat maakt niet uitquote:Op maandag 1 oktober 2007 18:28 schreef TheSorrow het volgende:
SuperSorrow![]()
![]()
Maar ik heb geen brilEn
vliegt! Dus dat moet een sik voorstellen
Ik vond het wel wat jammer dat je er niet zo bij liep:quote:Op maandag 1 oktober 2007 18:22 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Wees niet bang, ik zie er misschien angstaanjagend uit, ik ben harstikke lief
Ik moet nog bericht hebbenquote:Op maandag 1 oktober 2007 17:18 schreef Grulez het volgende:
Ah ik hoor net dat ik vrijdag mn bachelor uiteindelijk mag ophalen. Werd ook wel eens tijd![]()
Ga ik deels ook wel, maar het is nog maar maandag hoorquote:Op maandag 1 oktober 2007 18:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik dacht dat Peterselieman over de OP gaat?
Dan durfde er niemand me aan te spreken waarschijnlijkquote:Op maandag 1 oktober 2007 18:32 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ik vond het wel wat jammer dat je er niet zo bij liep:
[afbeelding]
Dan waren mensen waarschijnlijk echt bang geweest
Dat zal eerder zijn dan je denkt. Alleen moet ik nog even een animated gifje bakkenquote:Op maandag 1 oktober 2007 18:53 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Als ik die dag nog eens mag meemaken
Volgens mij welquote:Op maandag 1 oktober 2007 18:56 schreef Alexxxxx het volgende:
staat Do2 er al in?
Jaquote:Op maandag 1 oktober 2007 18:56 schreef Alexxxxx het volgende:
staat Do2 er al in?
Als je er autostyle plastic opzet rij ik er een deuk in als ik'm tegenkom in Hoogkerkquote:Op maandag 1 oktober 2007 19:26 schreef Renesite het volgende:
Centraal Eerste Auto Topic!Mijn nieuwe tootooyootaatje
[afbeelding]
Woei
Dunno, doet iedereenquote:Op maandag 1 oktober 2007 19:40 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Als je er autostyle plastic opzet rij ik er een deuk in als ik'm tegenkom in Hoogkerk
Waarom heb je je kenteken eigenlijk gecloaked?
Netjes, netjes.... leuk om mee te beginnen gelijk, damnquote:
Ik wou liever een zwartequote:Op maandag 1 oktober 2007 19:42 schreef maok het volgende:
* maok plaats een vrouwen opmerking; mooie kleur
Wil je soms dat ie er gelijk een paar deukjes in rijdt?quote:Op maandag 1 oktober 2007 19:48 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Netjes, netjes.... leuk om mee te beginnen gelijk, damnEerst maar ff flink veel oefenen, en dan moeten we maar es een x racen
OMG nee! In je fiat?quote:Op maandag 1 oktober 2007 19:48 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Netjes, netjes.... leuk om mee te beginnen gelijk, damnEerst maar ff flink veel oefenen, en dan moeten we maar es een x racen
Bij een tweedehands auto is dat eigenlijk het minste waar je je keus van af laat hangen, bovendien kan ik je verzekeren dat zwart (zelfs dakloos) nogal wat nadelen heeft op een warme zomerdagquote:
Lees het EERST FLINK OEFENEN gedeelte evenquote:Op maandag 1 oktober 2007 19:50 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Wil je soms dat ie er gelijk een paar deukjes in rijdt?
Rustigquote:Op maandag 1 oktober 2007 19:53 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Lees het EERST FLINK OEFENEN gedeelte even
Ach, ik heb het daarom er niet van af laten hangen. Ik heb tóch aircoquote:Op maandag 1 oktober 2007 19:53 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Bij een tweedehands auto is dat eigenlijk het minste waar je je keus van af laat hangen, bovendien kan ik je verzekeren dat zwart (zelfs dakloos) nogal wat nadelen heeft op een warme zomerdag
Hehehe, heb nog gekeken naar polootjesquote:Op maandag 1 oktober 2007 19:54 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Marbella, Marbella!
Ik ben benieuwd of die nog leeft![]()
Nee, Polo 1.6
Wat denk je van het oplopen van deuken bij het oefenen of ander dagelijks gebruikquote:Op maandag 1 oktober 2007 19:53 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Lees het EERST FLINK OEFENEN gedeelte even
Mocht-ie het begeven, ik laat hem niet zo snel makenquote:Op maandag 1 oktober 2007 20:16 schreef TheSorrow het volgende:
Airco is trouwens fucking relaxed, beter voor je!
Dan schakel je gewoon de ARKO in!quote:Op maandag 1 oktober 2007 20:19 schreef Renesite het volgende:
[..]
Mocht-ie het begeven, ik laat hem niet zo snel maken
Electronischquote:Op maandag 1 oktober 2007 20:28 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Dan schakel je gewoon de ARKO in!
Ja, schiet dan ook een beetje op.quote:Op maandag 1 oktober 2007 20:24 schreef teigan het volgende: En nu wil ik helemaal graag mijn bul halen..
Hmm.. ja ik ook wel, alleen moet elke dag half 9 op school zijn en maandag/dinsdag stage lopen, wat het best druk voor mezelf maakt. En ik niet heel veel slaap krijg eigenlijk. Maar het lijkt me wel weer keertje leuk om te doen.quote:Op maandag 1 oktober 2007 20:48 schreef teigan het volgende:
Ik wil nog best elke week zwemmen, ik ben alleen de laatste weken nogal in de steek gelaten door mijn partners in crime...
Dus het ligt nogal op zijn gat..
Maar ik ben nog steeds wel te porren..
en nog bedankt Ayreon..
door de week moet ik werkenquote:Op maandag 1 oktober 2007 22:02 schreef teigan het volgende:
We zouden nog een keer gaan karten toch?
Misschien kunnen we daar eens een datum voor prikken..
Same herequote:Op maandag 1 oktober 2007 22:38 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik heb nog steeds foksilver
Heb hem daar gwn weer opgezet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.† The 3 Kings †
Dat heb ik al wel tijden.quote:Op maandag 1 oktober 2007 22:42 schreef Alexxxxx het volgende:
nah, nu wel eens tijdom te wennen. meteenook dat achtergrondkleurtjes voor TS en mezelf ingesteld en zo
quote:Op maandag 1 oktober 2007 22:47 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Same hereSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hallo![]()
![]()
Smileypost
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hihi
† The 3 Kings †
Sorryquote:Op maandag 1 oktober 2007 22:53 schreef TheSorrow het volgende:
Ah, het is dus niet spontaan, er is informatie gelekt!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
Ja, of de buren waren de reden van het gebonk en deden alsof hun neus bloedquote:Op maandag 1 oktober 2007 23:22 schreef fridiot het volgende:
Ons huis is hauntedOp zolder komt bij de buren allemaal gebonk vandaan!
Gingen we net aanbellen en vragen wat dat was, weten de buren niet waar we t over hebben...
't gebonk was er ook toen iemand bij de buren was, dus er gaan hier al verhalen rond van opgesloten kinderen enzoquote:Op maandag 1 oktober 2007 23:39 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ja, of de buren waren de reden van het gebonk en deden alsof hun neus bloed
Dat zijn wel heel erge verhalenquote:Op maandag 1 oktober 2007 23:47 schreef fridiot het volgende:
[..]
't gebonk was er ook toen iemand bij de buren was, dus er gaan hier al verhalen rond van opgesloten kinderen enzo
Oeh.. Spannend. Iig ik ga slapen, want moet morgen weer half 7 op. Lekker naar Hoogeveen toe. Jeuh, stagelopen.quote:Op maandag 1 oktober 2007 23:47 schreef fridiot het volgende:
[..]
't gebonk was er ook toen iemand bij de buren was, dus er gaan hier al verhalen rond van opgesloten kinderen enzo
Omdat je een fucked-up bioritme hebt, net als ik?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 00:12 schreef Bob. het volgende:
Trusten iedereen.
Waarom ben ik overdag altijd half in coma, en word ik zo tegen 12 uur 's nachts wakker?![]()
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 00:14 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Omdat je een fucked-up bioritme hebt, net als ik?
Het forum ligt toch al op sterven, dus dat maakt niet uit.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 00:34 schreef Bob. het volgende:
Hallo Nietz!
Vanaf nu durf ik niet meer te posten. Ik wil niet weer een topic dicht gooien en het niet durven om een nieuwe te openen omdat ik bang ben dat ik het forum vermoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |