Dat was 2,5 maand geleden al uitquote:Op maandag 1 oktober 2007 18:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Is het al officieel of moet Tom eerst zn vriendin nog inlichten dat het uit is?:')
Wees niet bang, ik zie er misschien angstaanjagend uit, ik ben harstikke liefquote:Op maandag 1 oktober 2007 18:10 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ach, een beetje. Ik zag je weglopen met hem. Jou ken ik goed genoeg, maar hem niet. Dus vroeg Sebasser of het goed kwam. Die vertelde dus dat hij en Alexxxx de boel in de gaten hielden. Dus was ik verder gerustgesteld
Zolang alweer?quote:
De tijd vliegt echt!quote:Op maandag 1 oktober 2007 18:22 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Zolang alweer?
God zeg
Wat gaat de tijd snel(Om met jouw woorden te spreken
)
Ik zie hem al gaan met zn supermancape.quote:
SuperSorrowquote:Op maandag 1 oktober 2007 18:25 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik zie hem al gaan met zn supermancape.
Jij bent vadertje Tijd?quote:
Ik weet niet waar je over lult, maar dat maakt niet uitquote:Op maandag 1 oktober 2007 18:28 schreef TheSorrow het volgende:
SuperSorrow![]()
![]()
Maar ik heb geen brilEn
vliegt! Dus dat moet een sik voorstellen
Ik vond het wel wat jammer dat je er niet zo bij liep:quote:Op maandag 1 oktober 2007 18:22 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Wees niet bang, ik zie er misschien angstaanjagend uit, ik ben harstikke lief
Ik moet nog bericht hebbenquote:Op maandag 1 oktober 2007 17:18 schreef Grulez het volgende:
Ah ik hoor net dat ik vrijdag mn bachelor uiteindelijk mag ophalen. Werd ook wel eens tijd![]()
Ga ik deels ook wel, maar het is nog maar maandag hoorquote:Op maandag 1 oktober 2007 18:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik dacht dat Peterselieman over de OP gaat?
Dan durfde er niemand me aan te spreken waarschijnlijkquote:Op maandag 1 oktober 2007 18:32 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ik vond het wel wat jammer dat je er niet zo bij liep:
[afbeelding]
Dan waren mensen waarschijnlijk echt bang geweest
Dat zal eerder zijn dan je denkt. Alleen moet ik nog even een animated gifje bakkenquote:Op maandag 1 oktober 2007 18:53 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Als ik die dag nog eens mag meemaken
Volgens mij welquote:Op maandag 1 oktober 2007 18:56 schreef Alexxxxx het volgende:
staat Do2 er al in?
Jaquote:Op maandag 1 oktober 2007 18:56 schreef Alexxxxx het volgende:
staat Do2 er al in?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |