quote:Op maandag 1 oktober 2007 00:17 schreef De-oneven-2 het volgende:
Het ziet er niet uit.
Hier wel, moet je appart instellenquote:Op maandag 1 oktober 2007 00:17 schreef Bob. het volgende:
Alleen de preview van de quick reply wil niet werken hier.![]()
Op wat voor toon moet ik deze post opvatten?quote:Op maandag 1 oktober 2007 00:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Echt joh? Ook met dat gemakkelijke quoten en alle smileys er direct bij? Nooit geweten..
Dat [Moderator] staat ook maar lelijk daar op die plekquote:Op maandag 1 oktober 2007 00:19 schreef Alexxxxx het volgende:
Dat was een extentie of zo, MM. Een die niet samengaat met modknopjes btw
Veel te rommelig. Kan er niet tegen.quote:Op maandag 1 oktober 2007 00:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Geef 't even een kans, ik vind het inmiddels al veel leuker. Maar dat andere verveelde me dan ook al tijden.
quote:Op maandag 1 oktober 2007 00:19 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Op wat voor toon moet ik deze post opvatten?
Je kunt wel heel veel instellen. Dus ontrommelen zeg maar. Schijnt. Ga ik een sproberen alsik mnder druk ben.quote:Op maandag 1 oktober 2007 00:21 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Veel te rommelig. Kan er niet tegen.
Kwam nogal erg sarcastisch overquote:Op maandag 1 oktober 2007 00:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Op de toon van iemand die erachter komt dat wat zij denkt dat compleet nieuw is en helemaal enthousiast over is, al tijden blijkt te bestaan. Hoezo?
Kan iemand me deze post uitleggen? Ik ben het verband kwijt.quote:Op maandag 1 oktober 2007 00:28 schreef Alexxxxx het volgende:
Dat is absoluut waar TjebbeDat eg ik ook altijd tegen 2cv,als ie aan mn auto aan het klussen is. NIks aanraken wat niet kapot is, want dan kan het kapot gaan. Bij andere mensen is het dus net andersom., Die mogen niks aanraken wat wel kapot is.
Ja ik zag al dat ik iets raars deed.quote:Op maandag 1 oktober 2007 00:36 schreef Alexxxxx het volgende:
Bob, je flipte de broncode van de quickreply het topic in!
Normaal eet ik wel fatsoenlijk hoor.quote:Op maandag 1 oktober 2007 00:36 schreef Alexxxxx het volgende:
NIetz gisteravond:
"Ik heb Bob. haar nummer dus inderdaad nietEn ze heeft haar brood nog steeds niet opgegeten!
"
quote:Op maandag 1 oktober 2007 09:11 schreef Dangel het volgende:
Alex aan bioritmeIk wil wel weer eens slapen op zich hoor
MJa ik moet gewoon tot rust komen in mn hoofd, en dat lukt soms niet echt, zeker niet na zo'n vol weekend.quote:Op maandag 1 oktober 2007 09:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Aww... Misschien eens een slaappilletje proberen of zo...?
Ik heb erg diep geslapen volgens mij, maar wéér over m'n ex gedroomd, en dat zijn niet de meest prettige dromen.
Dan zijn het toch de aardstralen geweestquote:
quote:Op maandag 1 oktober 2007 10:34 schreef Dangel het volgende:
[..]
Dan zijn het toch de aardstralen geweest
Alhoewel.. jij slaapt zelfs achteirn mijn auto met de radio luid....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |