SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 1 oktober 2007 17:49 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb haar veilig thuis gebracht hoorHahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
quote:Op maandag 1 oktober 2007 17:52 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
HahaJaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sebasser ook btw. En zo nu en dan wisselden we essentiele info uit. Er werd goed op je gepast, zoals we je maanden geleden al hadden beloofd. Alleen zonder bijlen
![]()
Ja, dat bedoel ik dusquote:Op maandag 1 oktober 2007 18:00 schreef Alexxxxx het volgende:
nee op een gegeven moment had ie het vooral erg druk om als stoel voor Wiets te dienenmaar daarvoor wel.. En hij wilde graag naar huis, maar ging pas ná hij jou met mij naar buiten zag gaan.. Zodat ie zeker wist dat je ok was.
quote:Op maandag 1 oktober 2007 17:49 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb haar veilig thuis gebracht hoorHahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.o..m..g..quote:Op maandag 1 oktober 2007 17:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
JaSebasser ook btw. En zo nu en dan wisselden we essentiele info uit. Er werd goed op je gepast, zoals we je maanden geleden al hadden beloofd. Alleen zonder bijlen
Op zich ... mja ik kan het wel begrijpen, aangezien er nogal wat heet materiaal over en weer gepost werd in de fobo's
Wat vond je van het afscheid dan Alex?
† The 3 Kings †
Hij verveelde zich gewoon ineens!quote:Op maandag 1 oktober 2007 18:03 schreef Alexxxxx het volgende:
En toch is het zo... Hij heeft nu een normaal ritme, dus was echt moe.. Heb je niet gezien dat hij rond half een bij me kwam? Dat was om te vragen hoe laat jij naar huis ging, omdat ie zo moe was... En een minuut later drong ik bij jou erop aan om te gaan....
Hij was doodop aan het eind van de avond, ik zie er na 48 uur wakker blijven nog frisser uitquote:Op maandag 1 oktober 2007 18:01 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
En dat laatste wat je zegt betwijfel ik ook![]()
Niks mis mee, hoezo? Had niks anders verwacht na de positie warin jullie het laatste uur doorbrachtenquote:Op maandag 1 oktober 2007 18:04 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Hahaha
[..]
o..m..g..
Op zich ... mja ik kan het wel begrijpen, aangezien er nogal wat heet materiaal over en weer gepost werd in de fobo's
Wat vond je van het afscheid dan Alex?
Positie klinkt nogal..quote:Op maandag 1 oktober 2007 18:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Niks mis mee, hoezo? Had niks anders verwacht na de positie warin jullie het laatste uur doorbrachten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar verder;
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
Jaweeel! Lyssa, maok, chipszak, sebasser, freecell, tara, ik, enne..quote:Op maandag 1 oktober 2007 18:07 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Hij was doodop aan het eind van de avond, ik zie er na 48 uur wakker blijven nog frisser uit
Moet ik hier nu ook vaker posten, zoveel mensen van hier waren er toch niet?
En ja lexxx, die foto heb ik gemaakt....
Ach, een beetje. Ik zag je weglopen met hem. Jou ken ik goed genoeg, maar hem niet. Dus vroeg Sebasser of het goed kwam. Die vertelde dus dat hij en Alexxxx de boel in de gaten hielden. Dus was ik verder gerustgesteldquote:Op maandag 1 oktober 2007 17:47 schreef ChipsZak. het volgende:
TARA, was je een beetje bezorgd om me?
Vanwege Tom?![]()
quote:Op maandag 1 oktober 2007 18:10 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ach, een beetje. Ik zag je weglopen met hem. Jou ken ik goed genoeg, maar hem niet. Dus vroeg Sebasser of het goed kwam. Die vertelde dus dat hij en Alexxxx de boel in de gaten hielden. Dus was ik verder gerustgesteld
Wiets, maok, Alexxxx, Sebasser, ik, freecell, Nietzman, ChipsZak., Lyssaquote:Op maandag 1 oktober 2007 18:07 schreef Paladijn het volgende:
Moet ik hier nu ook vaker posten, zoveel mensen van hier waren er toch niet?
En ja lexxx, die foto heb ik gemaakt....
Maar jij en Wietske tellen niet, ik zie jullie veel vaker buiten STAquote:Op maandag 1 oktober 2007 18:14 schreef Alexxxxx het volgende:
wiets en nietz!Hoekon ik ze vergetente noemen
Ik dacht dat Peterselieman over de OP gaat?quote:Op maandag 1 oktober 2007 18:20 schreef Lyssa het volgende:
Ik was wel op de meet, maar sta nog steeds niet in de OP met mn icoontje
Haha... mja het was heel erg relaxed op de bank saampjesquote:Op maandag 1 oktober 2007 18:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Niks mis mee, hoezo? Had niks anders verwacht na de positie warin jullie het laatste uur doorbrachten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |