quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
Ja, of de buren waren de reden van het gebonk en deden alsof hun neus bloedquote:Op maandag 1 oktober 2007 23:22 schreef fridiot het volgende:
Ons huis is hauntedOp zolder komt bij de buren allemaal gebonk vandaan!
Gingen we net aanbellen en vragen wat dat was, weten de buren niet waar we t over hebben...
't gebonk was er ook toen iemand bij de buren was, dus er gaan hier al verhalen rond van opgesloten kinderen enzoquote:Op maandag 1 oktober 2007 23:39 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ja, of de buren waren de reden van het gebonk en deden alsof hun neus bloed
Dat zijn wel heel erge verhalenquote:Op maandag 1 oktober 2007 23:47 schreef fridiot het volgende:
[..]
't gebonk was er ook toen iemand bij de buren was, dus er gaan hier al verhalen rond van opgesloten kinderen enzo
Oeh.. Spannend. Iig ik ga slapen, want moet morgen weer half 7 op. Lekker naar Hoogeveen toe. Jeuh, stagelopen.quote:Op maandag 1 oktober 2007 23:47 schreef fridiot het volgende:
[..]
't gebonk was er ook toen iemand bij de buren was, dus er gaan hier al verhalen rond van opgesloten kinderen enzo
Omdat je een fucked-up bioritme hebt, net als ik?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 00:12 schreef Bob. het volgende:
Trusten iedereen.
Waarom ben ik overdag altijd half in coma, en word ik zo tegen 12 uur 's nachts wakker?![]()
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 00:14 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Omdat je een fucked-up bioritme hebt, net als ik?
Het forum ligt toch al op sterven, dus dat maakt niet uit.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 00:34 schreef Bob. het volgende:
Hallo Nietz!
Vanaf nu durf ik niet meer te posten. Ik wil niet weer een topic dicht gooien en het niet durven om een nieuwe te openen omdat ik bang ben dat ik het forum vermoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |