quote:Op vrijdag 28 september 2007 10:24 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Een letter verschil...![]()
[afbeelding]
Fok! Wie wil even een nieuwe maken... Moet zo in vergadering...
quote:
meer dat topic waarom het gesloten isquote:Op vrijdag 28 september 2007 11:14 schreef staticdata het volgende:
dat over aids, tja
paint de crimineel was dan wel weer leuk
heb je geen ban aan je broekquote:Op vrijdag 28 september 2007 11:15 schreef Silver_Shark het volgende:
hoi!
zo te zien niet neequote:Op vrijdag 28 september 2007 11:16 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
heb je geen ban aan je broek![]()
Huh? Willen ze het appartementencomplex waar je woont gaan slopenquote:Op vrijdag 28 september 2007 07:45 schreef FJD het volgende:
[..]
Nee lullo, dat ze hier de boel willen slopen![]()
Dat het kabinet ruk is daar heb ik het nu eens een keer niet over
geef dan een linkjequote:Op vrijdag 28 september 2007 11:16 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
meer dat topic waarom het gesloten isecht te triest voor woorden
![]()
topic is gedelete, en maar goed ook. was iets als [CENTRAAL] kankergrappen topicquote:
quote:Op vrijdag 28 september 2007 11:18 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Huh? Willen ze het appartementencomplex waar je woont gaan slopen
ach voor 20 euroquote:Op vrijdag 28 september 2007 11:39 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
@ JP, jij zit goed in WW2, ken jij deze boeken en is het wat?
[afbeelding]
Dr. L. De Jong | Het koninkrijk der Nederlanden in de tweede wereld oorlog
plus de moeite van het ophalen hequote:
Hebben we hier allemaal staan thuisquote:Op vrijdag 28 september 2007 11:39 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[afbeelding]
De Jong, wordt in Nederland veruit gezien als diegene die het zich het meest heeft verdiept in WWII vanuit Nederlands perspectief. Zijn boeken wordt behoorlijk hoog aangeschreven. Echter zijn er her en der nog wel wat kanttekeningen. Er zijn wat passages die door andere geschiedschrijvers omstreden gevonden worden.quote:Op vrijdag 28 september 2007 11:39 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[afbeelding]
maar leest het ook lekker weg? das natuurlijk wel belangrijk met 24 delenquote:Op vrijdag 28 september 2007 13:10 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
De Jong, wordt in Nederland veruit gezien als diegene die het zich het meest heeft verdiept in WWII vanuit Nederlands perspectief. Zijn boeken wordt behoorlijk hoog aangeschreven. Echter zijn er her en der nog wel wat kanttekeningen. Er zijn wat passages die door andere geschiedschrijvers omstreden gevonden worden.
je kon er op wachtenquote:Op vrijdag 28 september 2007 13:07 schreef Keltie het volgende:
Ben benieuwd naar de Friday Fag Night..
24? kom jack bauer er in voorquote:Op vrijdag 28 september 2007 13:13 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
maar leest het ook lekker weg? das natuurlijk wel belangrijk met 24 delen![]()
quote:Op vrijdag 28 september 2007 13:28 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Geslaagd 971 van de 1000 punten![]()
![]()
en dat met een lichte kater
quote:Op vrijdag 28 september 2007 13:28 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Geslaagd 971 van de 1000 punten![]()
![]()
en dat met een lichte kater
NU?quote:Op vrijdag 28 september 2007 13:32 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
nog een paar minuten en we kunnen om 13:37 posten![]()
![]()
![]()
Nerd!quote:Op vrijdag 28 september 2007 13:32 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
nog een paar minuten en we kunnen om 13:37 posten![]()
![]()
![]()
whehehehe, revange of the nerdsquote:
nee straksquote:
Nu dan??quote:Op vrijdag 28 september 2007 13:35 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
nee straksnog 3 minuten ofzo
![]()
quote:Op vrijdag 28 september 2007 13:38 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
strakke timing sjaak![]()
![]()
Verdiep je dan ook eens in de materie..quote:Op vrijdag 28 september 2007 13:53 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
geen idee waar jullie het over hebben
Heb het ook nog daadwerkelijk geprobeerdquote:Op vrijdag 28 september 2007 13:58 schreef ursel het volgende:
[..]
Verdiep je dan ook eens in de materie..![]()
![]()
Jah, hij lag gelukkig niet zo voor de hand en heb ik er nog best wel m'n hersentjes over moeten krakenquote:Op vrijdag 28 september 2007 13:13 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
je kon er op wachten![]()
Als die ambtenaren hier net zo snel zijn als in Dordrecht dan duurt het nog wel een jaar of 10quote:Op vrijdag 28 september 2007 11:18 schreef Morpheus2002 het volgende:
Huh? Willen ze het appartementencomplex waar je woont gaan slopen
quote:Op vrijdag 28 september 2007 14:23 schreef FJD het volgende:
[..]
Als die ambtenaren hier net zo snel zijn als in Dordrecht dan duurt het nog wel een jaar of 10
Inkoppertje v/d dag
De Haagse Zwaanquote:Op vrijdag 28 september 2007 14:26 schreef ursel het volgende:Op zich wel tactisch van de gemeente. Benne ze ook gelijk van die klagers af die tegen dat gebouw dat langs de A12 moet komen protesteren..
Man ik ben een half uur thuisquote:Oooh..,Doe is ff server fixen..
De haagse zwaan ja..quote:Op vrijdag 28 september 2007 14:32 schreef FJD het volgende:
[..]
De Haagse ZwaanIk zag de protestwebsite op een banner hangen ja
![]()
In de zaal riep men ook dat de gemeente er een een compleet kantorenpark van wilde maken met woonfunctie (lees:extreem dure appartementen). Ach ja ik zie het allemaal wel. Beetje vinger aan de pols houden, wachten tot Haag Wonen een akkoord heeft met de gemeente en dan een schadevergoeding boven op de marktwaarde los peuteren
[..]
Man ik ben een half uur thuisProbeer net Frankie te bellen om te kijken of hij weet hoe dat in Dordrecht is gegaan, neemt ie niet op. Zit vast alweer te borrelen
Mja, PB had ik ook in de settings uitgeschakeld. Kan hem wel aanzetten maar denk dat er dan ff gechecked moet worden of de versie nog correct is.quote:Op vrijdag 28 september 2007 15:18 schreef FJD het volgende:
Hmmm ik heb geen idee wat er fout is hoor UrsIk heb er de ballen verstand van maar een paar vreemde dingen:
Na 31% laden schiet ie in een tiental Punkbuster meldingen om daarna niet meer verder te laden.
In de BF2 Server launcher staat server IP op 0.0.0.0. In de serversettings.con staat deze wel goed dus ik goed dat de Server launcher pas werkt als de server geladen is.
RCON IP is 0.0.0.0 maar waar dat dan weer aan ligt...
0 map lines loaded is een van die Punkbuster meldingen maar of dat wat betekent
Thanxquote:
Developing Business Process and Integration Solutions Using Microsoft BizTalk Serverquote:waarvoor?
en dan noemen ze mij een nerd omdat ik op 13.37 postquote:Op vrijdag 28 september 2007 15:23 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Developing Business Process and Integration Solutions Using Microsoft BizTalk Server
*stuk*quote:Op vrijdag 28 september 2007 15:24 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
en dan noemen ze mij een nerd omdat ik op 13.37 post![]()
Ik ben een nerd and proud of itquote:Op vrijdag 28 september 2007 15:24 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
Doe dan ook ff snel PB voor de zekerheid updaten.quote:Op vrijdag 28 september 2007 15:23 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Thanx![]()
[..]
Developing Business Process and Integration Solutions Using Microsoft BizTalk Server
Ik ga zo naar de server kijken
Waar kan ik ook alweer de username en password vinden voor de deamon inlog?quote:Op vrijdag 28 september 2007 15:29 schreef ursel het volgende:
[..]
Doe dan ook ff snel PB voor de zekerheid updaten.![]()
Uit ervaring weet ik dat handmatig het beste gaat. (Dus ff van de site afplukken)![]()
Gewoon alles wegflikkeren, opnieuw de exe runnen dan ziet die het alsof je het voor het eerst draait..quote:Op vrijdag 28 september 2007 15:33 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Waar kan ik ook alweer de username en password vinden voor de deamon inlog?
Ik kan wel het rcon wachtwoord vinden, maar niet de gegevens van deamon
Ik zal PB ook updaten
ho ho.. Ik zou kijken wat ik kon doen..quote:Op vrijdag 28 september 2007 16:11 schreef FJD het volgende:
Wie gaat er nog meer mee naar Feyenoord - Ajax op 11 november. Ursel gaat mee, Frankie gaat ook mee en ik ben er ook
En ik ben er sowieso... Niet dat je me ziet, ofwel Ferdi?quote:Op vrijdag 28 september 2007 16:11 schreef FJD het volgende:
Wie gaat er nog meer mee naar Feyenoord - Ajax op 11 november. Ursel gaat mee, Frankie gaat ook mee en ik ben er ook
Verstoppertje spelen met onbekende mensen..quote:Op vrijdag 28 september 2007 16:22 schreef Keltie het volgende:
[..]
En ik ben er sowieso... Niet dat je me ziet, ofwel Ferdi?
Beste serie ooit. Ik heb het grootste deel gelezen en staat bij mijn ouders nu. Dit is HET standaard werk WOII in NL.quote:Op vrijdag 28 september 2007 11:39 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[afbeelding]
Ergens in die wolk die naar Hollandse groenten ruikt toch?quote:Op vrijdag 28 september 2007 16:22 schreef Keltie het volgende:
En ik ben er sowieso... Niet dat je me ziet, ofwel Ferdi?
Sterktequote:Op vrijdag 28 september 2007 16:11 schreef FJD het volgende:
Sorry dat ik zo onbeschoft wasquote:Op vrijdag 28 september 2007 17:45 schreef diamondvoodoo het volgende:
Sterkte
Dit hoor ik elk jaar, maar tevergeefsquote:Op vrijdag 28 september 2007 17:48 schreef FJD het volgende:
[..]
Sorry dat ik zo onbeschoft was![]()
Bij deze: Sterkte Diamond!
quote:Op vrijdag 28 september 2007 20:09 schreef jpjedi het volgende:
Is Quake wars goed Rudy?
Misschien dat ik hem ga kopen.![]()
Twee jaar terug in januari gingen jullie nog over de knie. In de Kuip en in de arena. Jammer van de playoffsquote:Op vrijdag 28 september 2007 18:30 schreef diamondvoodoo het volgende:
Dit hoor ik elk jaar, maar tevergeefs
dat is wel erg lang geledenquote:Op vrijdag 28 september 2007 21:15 schreef FJD het volgende:
[..]
Twee jaar terug in januari gingen jullie nog over de knie. In de Kuip en in de arena. Jammer van de playoffs
quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:20 schreef Sickert het volgende:
[..]
dat is wel erg lang geleden
straks ga je nog beginnen over die gewonnen uefa cup
was gewoon niet meer leukquote:Op vrijdag 28 september 2007 21:17 schreef ursel het volgende:
Allemaal cheaters en spawncampers op de server nu..
We hebben de ronde toch nog gewonnen met z'n 3-en..quote:Op vrijdag 28 september 2007 22:33 schreef staticdata het volgende:
[..]
was gewoon niet meer leukzelfs na mijn warnings gingen ze gewoon verder.
ben maar op een andere server gegaan en ff vet gepwnd
Airsoften met een paintball tankquote:Op vrijdag 28 september 2007 22:42 schreef ursel het volgende:
[..]
We hebben de ronde toch nog gewonnen met z'n 3-en..![]()
Oooh, Ik ga de volgende keer mee airsoften.
Neem mijn eigen materiaal mee..
Als Ajax de eerste volgende ronde met de beker eruit ligt neem je een mooie Heerenveen avater zeker?quote:Op vrijdag 28 september 2007 22:45 schreef diamondvoodoo het volgende:
Wat een mooie avatar heb ik toch![]()
quote:Op vrijdag 28 september 2007 22:45 schreef diamondvoodoo het volgende:
Wat een mooie avatar heb ik toch![]()
quote:Op vrijdag 28 september 2007 22:52 schreef ursel het volgende:
[..]
Als Ajax de eerste volgende ronde met de beker eruit ligt neem je een mooie Heerenveen avater zeker?
Precies, eerder had hij nog wel eens mooie dames erin staan, maar tegenwoordig staat er een of andere jood inquote:
Vorig seizoen moet je niet mee rekenen (en dat seizoen heb ik dan ook al verdrongen) maar dat seizoen daarvoor ben je gewoon gepwndquote:Op vrijdag 28 september 2007 21:20 schreef Sickert het volgende:
dat is wel erg lang geleden
straks ga je nog beginnen over die gewonnen uefa cup
quote:Op zaterdag 29 september 2007 12:07 schreef FJD het volgende:
[..]
Vorig seizoen moet je niet mee rekenen (en dat seizoen heb ik dan ook al verdrongen) maar dat seizoen daarvoor ben je gewoon gepwnd
28 aug 2005 Ajax - Feyenoord 1-2
23 okt 2005 PSV - Ajax 1-0
11 dec 2005 Feyenoord - PSV 1-0
05 feb 2006 Feyenoord - Ajax 3-2
11 mrt 2006 Ajax - PSV 0-0
12 apr 2006 PSV - Feyenoord 1-1
De playoffs moet je maar buiten beschouwing laten![]()
![]()
Nou ja het zal wel. Ik vind het wel leuk dat ze wat bereikt hebben. Voorronde CL was toch wel een grote kans.quote:
wanneer speelt feyenoord voor de uefaquote:Op zaterdag 29 september 2007 12:18 schreef FJD het volgende:
[..]
Nou ja het zal wel. Ik vind het wel leuk dat ze wat bereikt hebben. Voorronde CL was toch wel een grote kans.
Hoe is dat eigenlijk afgelopen?
Beide teams hebben niets gepresteerd met als verschil dat Feyenoord daar niet voor hoeft te spelenquote:Op zaterdag 29 september 2007 12:20 schreef Sickert het volgende:
wanneer speelt feyenoord voor de uefa![]()
quote:Op zaterdag 29 september 2007 12:20 schreef FJD het volgende:
[..]
Beide teams hebben niets gepresteerd met als verschil dat Feyenoord daar niet voor hoeft te spelen![]()
Volgend jaar worden we gepwnd in de UEFA cup
Wij gaan die uefa cup gewoon even binnenhalen hoorquote:Op zaterdag 29 september 2007 12:20 schreef FJD het volgende:
[..]
Beide teams hebben niets gepresteerd met als verschil dat Feyenoord daar niet voor hoeft te spelen![]()
Volgend jaar pwnen we de UEFA cup
jij gelooft dan ook echt in sprookjesquote:Op zaterdag 29 september 2007 12:23 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Wij gaan die uefa cup gewoon even binnenhalen hoor![]()
En dan gaan we net zo trots doen als jullie 10 jaar geleden ofzo
quote:Op zaterdag 29 september 2007 12:25 schreef Sickert het volgende:
[..]
jij gelooft dan ook echt in sprookjes![]()
of we moeten tegen stormvogels in de finale staandan winnen we in de extra tijd
Verlenging bedoel je??quote:Op zaterdag 29 september 2007 12:25 schreef Sickert het volgende:
[..]
jij gelooft dan ook echt in sprookjes![]()
of we moeten tegen stormvogels in de finale staandan winnen we in de extra tijd
Tegen kozakken boys was gewoon onderschatting.quote:Op zaterdag 29 september 2007 12:32 schreef FJD het volgende:
Ik ben benieuwd. Heerenveen is een lastige tegenstander maar het lijkt wel of er een Ajax tegen b-ploegen en een Ajax tegen a-ploegen bestaat dus misschien dat ze tegen Heerenveen opeens lekker kunnen ballen.
Ik hoop natuurlijk van niet.
Scores, scores.. Feijenoord pwned ajax altijd...quote:Op zaterdag 29 september 2007 12:16 schreef Sickert het volgende:
[..]
ja zo kan ik het ook
volgens mij was het toen over 2 wedstrijden verspreid 7 - 2![]()
wat jij over 2 wedstrijden fey ajax laat zien is 4-3
dus ajax heeft harder gepwned![]()
![]()
Nee, want ajax heeft nooit mindere matches tegen "mindere clubjes" in de eigen arenaquote:Op zaterdag 29 september 2007 12:43 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Tegen kozakken boys was gewoon onderschatting.
"ja dat clubje pakken we wel even in op een doordeweekse dag" Volgens mij zijn ze met oefenpartijtjes gemotiveerder !!
Tegen Heerenveen zullen ze zeker wel beter spelen, maar Ajax speelt thuis dus ik verwacht een niet al te lastige overwinning.
Als je maar om 15.00 uur present bentquote:Op vrijdag 28 september 2007 15:24 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
Idd want dan spelen jullie op een goed veld in een sfeervolle ambiancequote:Op zaterdag 29 september 2007 12:43 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Tegen Heerenveen zullen ze zeker wel beter spelen, maar Ajax speelt thuis dus ik verwacht een niet al te lastige overwinning.
Sarcasm FTWquote:Op zaterdag 29 september 2007 14:19 schreef Morpheus2002 het volgende:
Idd want dan spelen jullie op een goed veld in een sfeervolle ambiance
C o r r e c tquote:Op zaterdag 29 september 2007 14:19 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Idd want dan spelen jullie op een goed veld in een sfeervolle ambiance
quote:PSV mocht zelfs van geluk spreken dat de aanvallers van NAC Breda niet bepaald de meest technisch begaafde spelers op deze aardbol zijn.
Speelde echt goed jaquote:Op zaterdag 29 september 2007 22:38 schreef Morpheus2002 het volgende:
Feyenoord!Geweldige eerste helft! Tweede helft minder maar goed verdedigd.
Heerenveen was in Heerenveen/Friesland voordat ze naar Rdam kwamen.quote:Op zondag 30 september 2007 09:35 schreef FJD het volgende:
[..]
Speelde echt goed jaZonde dat er maar 2 in gingen maar Heerenveen was echt nergens
Dus we zijn het eens? Heerenveen was in Friesland dus was ze nergens.quote:Op zondag 30 september 2007 12:19 schreef diamondvoodoo het volgende:
Heerenveen was in Heerenveen/Friesland voordat ze naar Rdam kwamen.
Ik denk dat Heerenveen inmiddels weer in Heerenveen is als ze niet al die tijd al in Heerenveen warenquote:Op zondag 30 september 2007 12:40 schreef FJD het volgende:
[..]
Dus we zijn het eens? Heerenveen was in Friesland dus was ze nergens.
Stomme Cardinal-kloon![]()
quote:Op zondag 30 september 2007 15:19 schreef diamondvoodoo het volgende:
Ik denk dat Heerenveen inmiddels weer in Heerenveen is als ze niet al die tijd al in Heerenveen waren
quote:Op zondag 30 september 2007 15:20 schreef FJD het volgende:
[..]![]()
Het zou zo maar kunnen dat ze al die tijd in Friesland waren, ik heb ze in de Kuip iig niet zien voetballen.
Net halve marathon gelopen in 2:05:30Nog drie weken trainen en dan moet het in Amsterdam toch zeer goed mogelijk zijn om onder de 2 uur te lopen.
quote:Op zondag 30 september 2007 16:32 schreef Morpheus2002 het volgende:
En Willem zit vanavond weer bij Voetbal Insite
quote:Op zondag 30 september 2007 18:56 schreef staticdata het volgende:
[..]
![]()
had dat gezegd kon je meehelpen met mijn schutting te verven![]()
zwijndrecht toch?quote:Op zondag 30 september 2007 19:05 schreef staticdata het volgende:, nou er wonen wel veel gelovigen in de buurt dus wie weet
dat is niet veel beter wat gelovigen betreftquote:Op zondag 30 september 2007 19:11 schreef staticdata het volgende:
[..]
ik woon nu nog in zwijndrecht, maar ga naar barendrecht
uhmmm neequote:Op zondag 30 september 2007 19:13 schreef Sickert het volgende:
[..]
dat is niet veel beter wat gelovigen betreft
Atheisme is ook een geloof..quote:Op zondag 30 september 2007 20:00 schreef staticdata het volgende:
[..]
uhmmm nee, maarja schijt, hun respecteren mijn geloof ook dan niet als ik niet op zondag dingen mag doen
Dat er geen geloof is..quote:Op zondag 30 september 2007 20:27 schreef FJD het volgende:
Ik ga dat Race ook eens kopenZag er wel gaaf uit en een beetje realisme is wel fijn.
@Ursel. Als atheisme een geloof is, waar geloof je dan in?
Lekker verhaal..quote:Op zondag 30 september 2007 20:54 schreef BattleLies het volgende:
Jongens! Jp doet alle homo's de groeten vanuit zijn bed in het ziekenhuis!!
Ja! Klopt! Hij ligt sinds vanavond in het ziekenhuis. Als je wilt weten wat er aan de hand is, lees maar even mijn weblog aangezien ik hier voor jp zorg en dus erg druk ben.
http://zerosiz.web-log.nl
Jezus daar schrik ik vanquote:Op zondag 30 september 2007 20:54 schreef BattleLies het volgende:
Ja! Klopt! Hij ligt sinds vanavond in het ziekenhuis. Als je wilt weten wat er aan de hand is, lees maar even mijn weblog aangezien ik hier voor jp zorg en dus erg druk ben.
Zit het net te kijken ja.. Toch nog een goede 3e..quote:Op zondag 30 september 2007 21:49 schreef JMPoSTMaN het volgende:
En weer niemand die de voetbalpoule post
Doe ik het wel weer
1. 1. PoSTMaN (3) 17-8-2006 133 (+44)![]()
![]()
2. 2. Sickert 17-8-2006 114 (+29)
3. 5. ursel (2) 17-8-2006 110 (+36)
4. 3. Yoshka 29-5-2006 109 (+27)
5. 4. Ferdi Dorr 28-5-2006 105 (+25)
6. 6. Diamond3d 9-8-2007 101 (+32)
7. 8. Incolumis 21-8-2006 96 (+43)
8. 7. Francis 11-8-2007 81 (+22)
9. 9. Frank 28-8-2006 67 (+35)
10. 10. Misterfox 25-8-2006 0 (+0)
Na 3 ronden, 3x rondewinnaar
@JP&Lies: Heel veel beterschap en sterkte.
Nee, niet echt, doe wel eens mee met een poule'tje, maar meer ook niet.quote:Op zondag 30 september 2007 22:44 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Gokt 1 van jullie weleens op sport?
Wat een kut rondequote:Op zondag 30 september 2007 21:49 schreef JMPoSTMaN het volgende:
En weer niemand die de voetbalpoule post
Echt waar joh?? Dat is flink balen joh! Sterkte!!quote:Op maandag 1 oktober 2007 01:54 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
heren homo's, de BoF pakjes avond gaat niet door, althans niet in mijn huis, esther en ik gaan uit elkaar en waarschijnlijk ga ik de casa verlaten![]()
quote:Op maandag 1 oktober 2007 01:54 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
heren homo's, de BoF pakjes avond gaat niet door, althans niet in mijn huis, esther en ik gaan uit elkaar en waarschijnlijk ga ik de casa verlaten![]()
Ik vindt dat je er nog positief over bent,quote:Op maandag 1 oktober 2007 00:08 schreef Stefan740 het volgende:
Nieuwe forumopmaak? Zwaar ruk als je het mij vraagt
ze heeft zijn pornoverzameling ontdektquote:Op maandag 1 oktober 2007 07:23 schreef ursel het volgende:
[..]
WTF.. Hoe dat zo dan?
Mja, Sterkte dan iig..![]()
in opties kan je gewoon weer terug naar foksilver. heb ik ook niet gedaan.quote:Op maandag 1 oktober 2007 00:08 schreef Stefan740 het volgende:
Nieuwe forumopmaak? Zwaar ruk als je het mij vraagt
Sterkte en beterschap gewenst.quote:Op zondag 30 september 2007 20:54 schreef BattleLies het volgende:
Sterkte de komende periode.quote:Op maandag 1 oktober 2007 01:54 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
Heftig zegquote:Op maandag 1 oktober 2007 01:54 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
zoals ik zeg gewoon weer terug naar foksilver, niets meer aan de handquote:Op maandag 1 oktober 2007 07:58 schreef FJD het volgende:
[..]
Heftig zegSterkte iig
Heeft ze eindelijk je BoF vriendjes gevonden?
Forum opmaak is compleet ruk. Kut Danny met z'n zoveelste spamblokkenNu zelfs in posts...
Wie stelt z'n huis ter beschikking voor Pakjesavond?
Ik wilde het net postenquote:Op maandag 1 oktober 2007 07:59 schreef staticdata het volgende:
zoals ik zeg gewoon weer terug naar foksilver, niets meer aan de hand![]()
quote:Op maandag 1 oktober 2007 07:58 schreef FJD het volgende:
[..]
Heftig zegSterkte iig
Heeft ze eindelijk je BoF vriendjes gevonden?
Forum opmaak is compleet ruk. Kut Danny met z'n zoveelste spamblokkenNu zelfs in posts...
Wie stelt z'n huis ter beschikking voor Pakjesavond?
Dat zal die kleine van je ook wel leuk vindenquote:Op maandag 1 oktober 2007 08:41 schreef ursel het volgende:
Kheb nog 5 kilo kruidnoten over, dus komt wel goed..
quote:Op maandag 1 oktober 2007 08:44 schreef FJD het volgende:
[..]
Dat zal die kleine van je ook wel leuk vindenSinterklaas op bezoek, maar goed dat ie niet kan verstaan wat voor taal Sinterklaas met z'n pieten uit spreekt
Het kan ook gecombineerd worden met de BBQ op 14 December bij mijquote:Op maandag 1 oktober 2007 08:47 schreef ursel het volgende:
Moet wel ff kijken hoe wat en wanneer, aangezien het ook nog met beide oma's gevierd gaat worden..
Ooh.. misschien ook niet zo'n slecht idee om het met het thuisfront ook eerst te overleggen..![]()
![]()
En dan in een sinterklaasoptocht verkassen van locatie..quote:Op maandag 1 oktober 2007 09:07 schreef FJD het volgende:
[..]
Het kan ook gecombineerd worden met de BBQ op 14 December bij mij
quote:Op maandag 1 oktober 2007 09:30 schreef ursel het volgende:
En dan in een sinterklaasoptocht verkassen van locatie..![]()
welkomquote:Op maandag 1 oktober 2007 09:52 schreef RudyCarell het volgende:
wat the fok is op mat het forum... onoverzichtelijk zo...
Even naar opties vliegen baggerforum veranderen in fokgreyen je kunt er aan de gang..quote:Op maandag 1 oktober 2007 09:52 schreef RudyCarell het volgende:
wat the fok is op mat het forum... onoverzichtelijk zo...
Strikje losmaken, deurtje openen en je heb een nieuw schuilplekje..quote:Op maandag 1 oktober 2007 10:02 schreef R_B het volgende:
Verschrikkelijk die ads door het forum heen...
Maar goed..
Vorige week eerste potje online gespeeld....
Dit weekend wat meer geoefend....ik kom elke keer een beetje in de middenmoot terecht....
Het is wel gaaf als je de eerste keer een helicopter uit de lucht schiet met zo'n antitank ding...en je hebt vervolgens gelijk 3 kills op je naam staan.
Ik ben zo'n persoon die nooit handleidingen leest....toch een vraagje:
- Wat kun je met die dozen die uit de lucht vallen, kun je die open maken?
als het verrot schiet komen er konijntjes uit. Echt waarquote:Op maandag 1 oktober 2007 10:02 schreef R_B het volgende:
Ik ben zo'n persoon die nooit handleidingen leest....toch een vraagje:
- Wat kun je met die dozen die uit de lucht vallen, kun je die open maken?
Had hem toch op zijn minst een paar reply's in die waan gelaten man..quote:Op maandag 1 oktober 2007 10:12 schreef staticdata het volgende:
[..]
als het verrot schiet komen er konijntjes uit. Echt waar
maar het zijn supplies. dus als je bij die box gaat staan krijg je weer ammo, wordt je geheald of je vehicle wordt gerepareerd :0
Of dat je een pakketje van Lolsmurf hebt gekregen.quote:Op maandag 1 oktober 2007 10:07 schreef ursel het volgende:
Strikje losmaken, deurtje openen en je heb een nieuw schuilplekje..![]()
![]()
Alleen hopen dat er geen tank overheen rijdt, dan ben je alsnog de lul..![]()
quote:Op maandag 1 oktober 2007 10:01 schreef ursel het volgende:
[..]
Even naar opties vliegen baggerforum veranderen in fokgreyen je kunt er aan de gang..![]()
Zboardquote:Op maandag 1 oktober 2007 10:20 schreef staticdata het volgende:
Q moet je instellen om te bukken. Z voor de chatrose. is vele malen makkelijker
wat jij wiltquote:
Aangevraagd voor je..quote:Op maandag 1 oktober 2007 10:18 schreef FJD het volgende:
[..]
Of dat je een pakketje van Lolsmurf hebt gekregen.
Anyway. Die dozen zijn Supply Crates. Deze crates kunnen alleen gedropt worden door de commander en helpen je aan alle voorraden: Je voertuig wordt gerepareerd als je er dicht bij staat, je ammo wordt bijgevuld als je er dichtbij staat en je health wordt ook bijgevuld. Als je in een voertuig zit wordt alleen het voertuig gerepareerd, sta je buiten je voertuig dan krijg je ammo en health. Nooit alledrie tegelijk. Als je dus in gevecht bent met een wagentje in de buurt van zo'n crate dan is het over het algemeen verstandig om eerst de Supply Crate kapot te schieten vooral als je voertuigen gelijkwaardig zijn (tank vs tank, tank vs APC, of van die kleine voertuigjes tegen elkaar). Zijn je voertuigen zwaar ongelijk dan moet je of op je tegenstander blijven schieten (tank of APC vs klein wagentje) of hard weg rijden (klein wagentje vs tank of APC).
Als je T in drukt dan krijg je een SL Command Rose op je scherm en daarin kun je een Supply Crate aanvragen. Dit werkt alleen als je Squad Leader bent. Als je op Q drukt dan krijg je een normale Rose en als je daar op Ammo klikt dan zie je wie er Support is (en dus ammo voor je heeft) maar ook waar de Supply Crates in de buurt liggen. Dit werkt ook als je om Repairs vraagt als je in een voertuig zit of als je om Health vraagt.
Nu maar hopen dat de mods opletten want dit is toch zeker +2 voor behulpzaamheid![]()
En op sommige servers regent het kratjes.quote:Op maandag 1 oktober 2007 10:18 schreef FJD het volgende:
[..]
Of dat je een pakketje van Lolsmurf hebt gekregen.
Anyway. Die dozen zijn Supply Crates. Deze crates kunnen alleen gedropt worden door de commander en helpen je aan alle voorraden: Je voertuig wordt gerepareerd als je er dicht bij staat, je ammo wordt bijgevuld als je er dichtbij staat en je health wordt ook bijgevuld. Als je in een voertuig zit wordt alleen het voertuig gerepareerd, sta je buiten je voertuig dan krijg je ammo en health. Nooit alledrie tegelijk. Als je dus in gevecht bent met een wagentje in de buurt van zo'n crate dan is het over het algemeen verstandig om eerst de Supply Crate kapot te schieten vooral als je voertuigen gelijkwaardig zijn (tank vs tank, tank vs APC, of van die kleine voertuigjes tegen elkaar). Zijn je voertuigen zwaar ongelijk dan moet je of op je tegenstander blijven schieten (tank of APC vs klein wagentje) of hard weg rijden (klein wagentje vs tank of APC).
Als je T in drukt dan krijg je een SL Command Rose op je scherm en daarin kun je een Supply Crate aanvragen. Dit werkt alleen als je Squad Leader bent. Als je op Q drukt dan krijg je een normale Rose en als je daar op Ammo klikt dan zie je wie er Support is (en dus ammo voor je heeft) maar ook waar de Supply Crates in de buurt liggen. Dit werkt ook als je om Repairs vraagt als je in een voertuig zit of als je om Health vraagt.
Nu maar hopen dat de mods opletten want dit is toch zeker +2 voor behulpzaamheid![]()
Heb de demo voor 15 min. kunnen spelen. De grote versie staat nu incl. patch in de download om te testen. Beetje BF2142 qua opdrachten volgens mij en dat is wel ff wennen als je van alleen rennen en schieten afkomt.quote:Op maandag 1 oktober 2007 10:42 schreef RudyCarell het volgende:
Hoe vinden we ETQW eigenlijk? Heb de SP gespeeld en ben best onder de indruk...
ik zie daar het nut niet van inquote:Op maandag 1 oktober 2007 10:49 schreef R_B het volgende:
BEdankt voor de uitgebreide uitleg![]()
Jammer dat je nergens kan zien, wat de grootste afstand is geweest die je hebt gevlogen na een kill...
Ik denk dat dat gene wat bedoeld wordt wanneer je gedood wordt door artillery. Aangezien je wel eens de lucht ingegooid wordt, wil hij waarschijnlijk weten hoe hoog hij kwam en wat de afstand was van waar hij stond tot waar hij terecht kwam.quote:Op maandag 1 oktober 2007 11:08 schreef staticdata het volgende:
[..]
ik zie daar het nut niet van in. vertel
zodat je kan zien hoelang je in leven bent geweest
quote:Op maandag 1 oktober 2007 11:19 schreef RudyCarell het volgende:
Ik vind vooral de controls van landvehicles in ETQW CRAP! Het lijkt wel of ze van karton zijn zo kut beweegt het... Voor de rest wel aardig
Kan er ook maar 1 zijn he..quote:Op maandag 1 oktober 2007 11:43 schreef Morpheus2002 het volgende:
Nieuwe Forum lay-out is mooi maar wel ff wennen
ik begin juist weer een beetje, alleen heb ik het na 1 uurtje wel weer gezienquote:Op maandag 1 oktober 2007 12:36 schreef Stefan740 het volgende:
ik ben officiel afgekickt dames, 60 dagen clean![]()
-1 dubbelquote:Op maandag 1 oktober 2007 10:18 schreef FJD het volgende:
Nee, als je een kratje op iemand gooit, krijg je daar geen kill voor. Aangezien er staat <player> is no more.quote:Op maandag 1 oktober 2007 10:27 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
En op sommige servers regent het kratjes.
Trouwens een welgemikt kratje kan soms goed zijn voor een killDus het is ook nog een wapen voor de commander
![]()
Wat mag het tv-tje dan wel niet gaan kosten??quote:Op maandag 1 oktober 2007 14:26 schreef staticdata het volgende:
http://www.sony.nl/view/ShowArticle.action?articlesection=1&article=1189437939255&site=odw_nl_NL
lang een gerucht, nu de waarheid. gratis ps3 bij aankoop full hd van sony
same herequote:
quote:Op maandag 1 oktober 2007 11:43 schreef Morpheus2002 het volgende:
Nieuwe Forum lay-out is mooi maar wel ff wennen
quote:
Van de sex, drugs, rock n roll of heel ouderwets van de alcoholquote:Op maandag 1 oktober 2007 12:36 schreef Stefan740 het volgende:
ik ben officiel afgekickt dames, 60 dagen clean![]()
quote:Op maandag 1 oktober 2007 12:52 schreef JMPoSTMaN het volgende:
-1 dubbel
Hoe kan een lettertype nou te klein zijn?quote:Op maandag 1 oktober 2007 16:41 schreef Sickert het volgende:
[..]
same here
die nieuwe is me iets te vista
en het lettertype is te klein waardoor je zere ogen krijgt
Met Denzel Nicolas Cage... Plezier...quote:Op maandag 1 oktober 2007 17:05 schreef Suikermais het volgende:
Wat een ramp !!
Direct alles maar veranderd naar oude situatie..en de banner uitgeschakeld !!
en nu Next kijken...
Next.. dat is toch die fast dating show van MTV ofzo??quote:Op maandag 1 oktober 2007 17:05 schreef Suikermais het volgende:
Wat een ramp !!
Direct alles maar veranderd naar oude situatie..en de banner uitgeschakeld !!
en nu Next kijken...
Nee een boutfilm van Nicolas Cage... Maar idd ook een datingshow...quote:Op maandag 1 oktober 2007 17:31 schreef ursel het volgende:
[..]
Next.. dat is toch die fast dating show van MTV ofzo??
Heb ik al gezien... en ik heb gewoon een simpele tv in me kamer dus gaat niet werken..quote:Op maandag 1 oktober 2007 20:18 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Nou op tv is niks, maar je zou natuurlijk 300 kunnen huren ofzo![]()
En dan op een HD-tv![]()
helemaal gelijkquote:Op maandag 1 oktober 2007 20:57 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Heb ik al gezien... en ik heb gewoon een simpele tv in me kamer dus gaat niet werken..
Wat is het forum traaaaaaaag.
Waarom dingen aanpassen als het goed is.
Ik zeg altijd maar zoo dat is korter dan de dierentuin.
shooter al gezienquote:Op maandag 1 oktober 2007 20:12 schreef diamondvoodoo het volgende:
Iemand nog een tip voor een goede film voor vanavond?
1408quote:Op maandag 1 oktober 2007 20:12 schreef diamondvoodoo het volgende:
Iemand nog een tip voor een goede film voor vanavond?
BF2quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 08:43 schreef ursel het volgende:
Gisteren trouwens ET:QW gespeeld, met de patch blijft die nu wel goed draaien..
Alleen het spel kan me tot nog toe weinig boeien..
Wordt tot Crysis uitkomt toch maar MOH:A of BF2
Dat kan jij wel..quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 09:32 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
BF2![]()
![]()
Ben nu bezig om de ranking aan de praat te krijgen op mijn eigen server. Ik heb hem nu zover dat hij de database vult. Ik moet nu alleen nog iets moois vinden wat de stats via een website ontsluit.
Heb wel wat gevonden, maar de meeste werken niet
Moet ook nog testen of promoties en unlocks werken, maar ik vermoed dat ik dan ook de clients moet updaten met een stukje logica
Ik kom gewoon vaker bij jou bier drinkenquote:
Doe je wel een nummertje trekken..quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 09:53 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik kom gewoon vaker bij jou bier drinken
jep, vannacht voor het eerst alleen in het huis, was wel okquote:
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 10:01 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
beetje de hele avond zitten sms-en met een oud collegaatje![]()
Die secretaresse??quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 10:01 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
jep, vannacht voor het eerst alleen in het huis, was wel ok
beetje de hele avond zitten sms-en met een oud collegaatje![]()
nee, heb gister esther bij dr ouders gebracht, daar blijft ze denk ik tot vrijdag ofzo. dan ga ik met 40 nerds een weekend in een huisje zitten en daarna na mn ouwelui. hoop volgende week wat duidelijkheid te krijgen over hoe en wat. esther zit aan amsterdam gebonden en ik niet. alleen is het huis 800 euro en das best veel, moeten dus eens kijken of we een manier kunnen bedenken dat esther er zolang blijft en iets anders gaat zoeken. en misschien dat ik daarna er wel weer in ga. maar mn oude collegaatje wil wel dr zolderkamer aan me verhuren..., maar als dat serieus is, wil ik sowieso nog 2 a 3 maandjes wachten voor de vorm..quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 10:03 schreef FJD het volgende:
[..]Ga je die wel voorstellen aan BoF
![]()
Zit je nu bij je ouders dan aangezien Esther in het huis zou blijven?
die ookquote:
De kermis is vandaag open toch?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 10:19 schreef RudyCarell het volgende:
Vanavond en morgen gaan we weer los! 3 oktober!
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 10:25 schreef ursel het volgende:
[..]
De kermis is vandaag open toch?
Misschien dat wij ook nog wel even gaan kijken..![]()
Even aaron de draaimolen insmijten..![]()
Volgens weeronline.nl zal het droog blijven 's avonds. Komt dus allemaal goed..quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 10:29 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
![]()
ja en 02.00 moet een vriend van me optrden in LVC!
En binnenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 11:01 schreef RudyCarell het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAA! Multiplayer beta Crysis nu voor iedereen beschikbaar
Of je cookie weggooien...quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 11:27 schreef FJD het volgende:
De eerste keer had ik per ongeluk 3800+ ingevuld ipv X2 3800+ toen kreeg ik geen keyNu via een PC in Rozenburg met een nieuw account aan het inloggen om alsnog de key te krijgen want ook met een 2e account vanaf hier werkte het niet
Gedaanquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 11:37 schreef RudyCarell het volgende:
Of je cookie weggooien...
Ik zat ook al te kijken... Met 8800 op 1680x1050 4xaa lukte niet eens... Kan je nagaan wat me x1900xtx doet... Hoewel ik wel elk spel wat nu uitgekomen is op deze resolutie alles op high kan knallen (ETQW, Stranglehold, Bioshock)quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 11:40 schreef FJD het volgende:
[..]
GedaanIk las het in het nieuwsbericht
Had wel iets betere beveiliging verwacht. Beta key binnen. Nu maar wachten op de download
Downloading @ 900kbs maar als ik zo de ervaringen lees van mensen met een beter systeem dan ik dan mag ik hopen op 800x600 met alles op low
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 10:10 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
nee, heb gister esther bij dr ouders gebracht, daar blijft ze denk ik tot vrijdag ofzo. dan ga ik met 40 nerds een weekend in een huisje zitten en daarna na mn ouwelui.
quote:hoop volgende week wat duidelijkheid te krijgen over hoe en wat. esther zit aan amsterdam gebonden en ik niet. alleen is het huis 800 euro en das best veel, moeten dus eens kijken of we een manier kunnen bedenken dat esther er zolang blijft en iets anders gaat zoeken
Halo 3... Heb ooit 2 gespeeld (PC), maar het kon me niet boeien...quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 12:43 schreef Viro het volgende:
Crysis![]()
Halo 3![]()
@ stefan : kan je vanaaf op xfire of msn komen ? zo rond een uur of 20.00 ?
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 13:01 schreef Cardinal_NL het volgende:
Je bent van harte welkom, dus eerst ff praten, dan je cijfers en daarna gamen
![]()
Robocockquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 13:51 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Morge
Kan iemand mij vertellen hoe dat spel heet, waar je een enorme robot bent met allemaal wapens, je kan ook steeds er wapens toevoegen upgrades doen enzovoort...
chromehounds xbox 360quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 13:51 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Morge
Kan iemand mij vertellen hoe dat spel heet, waar je een enorme robot bent met allemaal wapens, je kan ook steeds er wapens toevoegen upgrades doen enzovoort...
mechwarrior ofzoquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 13:51 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Morge
Transformers..quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 13:51 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Morge
Whehe.. kan je hem draaien dan??quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 14:39 schreef FJD het volgende:
Ik heb er eentje![]()
Ik vind het wel gaaf om te spelen, eerst nog even de bank aan elkaar schroeven. Troep opruimen en dan nog even spelen.
Als ik zo de reactie op de nieuwspost bij tweakers lees wel ja..quote:
De text-only versiequote:
De vraag is alleen waarom je dat zou willen..quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 15:14 schreef FJD het volgende:
Ik heb de tekstbestanden er even op nagelezen en er zijn 39 manieren om de gebruiker Ursel te pijnigen dan wel te vermoorden
Ik kan geen reden bedenkenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 15:32 schreef ursel het volgende:
De vraag is alleen waarom je dat zou willen..![]()
![]()
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 15:47 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik kan geen reden bedenken![]()
Behalve dan dat ik al het bier zelf op kan drinken
Nope, ik kan er helaas niet bij zijn komend weekend..quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 13:25 schreef Cardinal_NL het volgende:
Baussssssssss![]()
Of zou hij allerlei geheime missies aan het plannen zijn voor aankomend weekend![]()
Jammer dat je niet komtquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:33 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Nope, ik kan er helaas niet bij zijn komend weekend..
En lekker bijdehand dat die Crysis key's op zijnLees ik bijv een reply van een gozer die even komt vertellen dat ie maar een ATI 9600 kaart heeft, maar de key heeft ie wél.. WTF moet je met Crysis als je een 9600 kaart hebt?? Ga FarCry spelen, stuk stront!
![]()
Afkommuh met die hap! Goed voer voor me Quadhoer 2733MHz met +12000 punten 3dMark06..
Eind deze maand even zwaar overkillen met nog een 8800GTS 640MB.. yep yep, SLI![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |