Doe je wel een nummertje trekken..quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 09:53 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik kom gewoon vaker bij jou bier drinken
jep, vannacht voor het eerst alleen in het huis, was wel okquote:
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 10:01 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
beetje de hele avond zitten sms-en met een oud collegaatje![]()
Die secretaresse??quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 10:01 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
jep, vannacht voor het eerst alleen in het huis, was wel ok
beetje de hele avond zitten sms-en met een oud collegaatje![]()
nee, heb gister esther bij dr ouders gebracht, daar blijft ze denk ik tot vrijdag ofzo. dan ga ik met 40 nerds een weekend in een huisje zitten en daarna na mn ouwelui. hoop volgende week wat duidelijkheid te krijgen over hoe en wat. esther zit aan amsterdam gebonden en ik niet. alleen is het huis 800 euro en das best veel, moeten dus eens kijken of we een manier kunnen bedenken dat esther er zolang blijft en iets anders gaat zoeken. en misschien dat ik daarna er wel weer in ga. maar mn oude collegaatje wil wel dr zolderkamer aan me verhuren..., maar als dat serieus is, wil ik sowieso nog 2 a 3 maandjes wachten voor de vorm..quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 10:03 schreef FJD het volgende:
[..]Ga je die wel voorstellen aan BoF
![]()
Zit je nu bij je ouders dan aangezien Esther in het huis zou blijven?
die ookquote:
De kermis is vandaag open toch?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 10:19 schreef RudyCarell het volgende:
Vanavond en morgen gaan we weer los! 3 oktober!
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 10:25 schreef ursel het volgende:
[..]
De kermis is vandaag open toch?
Misschien dat wij ook nog wel even gaan kijken..![]()
Even aaron de draaimolen insmijten..![]()
Volgens weeronline.nl zal het droog blijven 's avonds. Komt dus allemaal goed..quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 10:29 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
![]()
ja en 02.00 moet een vriend van me optrden in LVC!
En binnenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 11:01 schreef RudyCarell het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAA! Multiplayer beta Crysis nu voor iedereen beschikbaar
Of je cookie weggooien...quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 11:27 schreef FJD het volgende:
De eerste keer had ik per ongeluk 3800+ ingevuld ipv X2 3800+ toen kreeg ik geen keyNu via een PC in Rozenburg met een nieuw account aan het inloggen om alsnog de key te krijgen want ook met een 2e account vanaf hier werkte het niet
Gedaanquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 11:37 schreef RudyCarell het volgende:
Of je cookie weggooien...
Ik zat ook al te kijken... Met 8800 op 1680x1050 4xaa lukte niet eens... Kan je nagaan wat me x1900xtx doet... Hoewel ik wel elk spel wat nu uitgekomen is op deze resolutie alles op high kan knallen (ETQW, Stranglehold, Bioshock)quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 11:40 schreef FJD het volgende:
[..]
GedaanIk las het in het nieuwsbericht
Had wel iets betere beveiliging verwacht. Beta key binnen. Nu maar wachten op de download
Downloading @ 900kbs maar als ik zo de ervaringen lees van mensen met een beter systeem dan ik dan mag ik hopen op 800x600 met alles op low
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 10:10 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
nee, heb gister esther bij dr ouders gebracht, daar blijft ze denk ik tot vrijdag ofzo. dan ga ik met 40 nerds een weekend in een huisje zitten en daarna na mn ouwelui.
quote:hoop volgende week wat duidelijkheid te krijgen over hoe en wat. esther zit aan amsterdam gebonden en ik niet. alleen is het huis 800 euro en das best veel, moeten dus eens kijken of we een manier kunnen bedenken dat esther er zolang blijft en iets anders gaat zoeken
Halo 3... Heb ooit 2 gespeeld (PC), maar het kon me niet boeien...quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 12:43 schreef Viro het volgende:
Crysis![]()
Halo 3![]()
@ stefan : kan je vanaaf op xfire of msn komen ? zo rond een uur of 20.00 ?
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 13:01 schreef Cardinal_NL het volgende:
Je bent van harte welkom, dus eerst ff praten, dan je cijfers en daarna gamen
![]()
Robocockquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 13:51 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Morge
Kan iemand mij vertellen hoe dat spel heet, waar je een enorme robot bent met allemaal wapens, je kan ook steeds er wapens toevoegen upgrades doen enzovoort...
chromehounds xbox 360quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 13:51 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Morge
Kan iemand mij vertellen hoe dat spel heet, waar je een enorme robot bent met allemaal wapens, je kan ook steeds er wapens toevoegen upgrades doen enzovoort...
mechwarrior ofzoquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 13:51 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Morge
Transformers..quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 13:51 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Morge
Whehe.. kan je hem draaien dan??quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 14:39 schreef FJD het volgende:
Ik heb er eentje![]()
Ik vind het wel gaaf om te spelen, eerst nog even de bank aan elkaar schroeven. Troep opruimen en dan nog even spelen.
Als ik zo de reactie op de nieuwspost bij tweakers lees wel ja..quote:
De text-only versiequote:
De vraag is alleen waarom je dat zou willen..quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 15:14 schreef FJD het volgende:
Ik heb de tekstbestanden er even op nagelezen en er zijn 39 manieren om de gebruiker Ursel te pijnigen dan wel te vermoorden
Ik kan geen reden bedenkenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 15:32 schreef ursel het volgende:
De vraag is alleen waarom je dat zou willen..![]()
![]()
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 15:47 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik kan geen reden bedenken![]()
Behalve dan dat ik al het bier zelf op kan drinken
Nope, ik kan er helaas niet bij zijn komend weekend..quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 13:25 schreef Cardinal_NL het volgende:
Baussssssssss![]()
Of zou hij allerlei geheime missies aan het plannen zijn voor aankomend weekend![]()
Jammer dat je niet komtquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:33 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Nope, ik kan er helaas niet bij zijn komend weekend..
En lekker bijdehand dat die Crysis key's op zijnLees ik bijv een reply van een gozer die even komt vertellen dat ie maar een ATI 9600 kaart heeft, maar de key heeft ie wél.. WTF moet je met Crysis als je een 9600 kaart hebt?? Ga FarCry spelen, stuk stront!
![]()
Afkommuh met die hap! Goed voer voor me Quadhoer 2733MHz met +12000 punten 3dMark06..
Eind deze maand even zwaar overkillen met nog een 8800GTS 640MB.. yep yep, SLI![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |